Author note : First of all,
asdfsghfdsfghjmgfdgjmhngfrhnjm wtf is he doingggg to me????
-
"I'm ur hope"
Yoonji Misun хоёр бие биен лүү гээ гайхан харцгаалаа.
Ямар гээчийн хүн ийм үг хэлж танилцдаг байдаг байна аа? J-Hope охид руу харан гараараа зүрх хийж үзүүлээд, томоор инээмсэглэн "Би чиний сахиусан тэнгэр, би чиний итгэл найдвар!! J-Hope" гэлээ.
Yoonji Unnie нүүрээ үрчийлгэн, хамраа зангидаад "Eww" гэх мөчид J-Hope гэх залуугийн нүүрэн дэх сайхан инээмсэглэл замхрах нь тэр.
Тэр гараа аажим буулгасаар, "Би зүгээр л чамтай найзууд болох гэсэн юм. Чи үнэхээр янзт-" гэхэд Yoonji түүний үгийг тоосон шинжгүй Misun-рүү хараад "Би чамайг аваад ир гэсэн нотнууд хаана байна?" гэж асуулаа.
Oh!! Охин найзтайгаа шинэ ирсэн царайлаг залуугийн тухай ярьж баярлаж байхдаа, коридорт хаячихсан бололтой.
"Чи дахиад шийтгүүлэхийг хүсээд байгаа юм уу?" Yoonji шүдээ хавирсаар, охины гарнаас зууран чирээд "Явж ол" гэлээ.
Misun түүнд чирэгдэн явж байхдаа, эргэн харахад J-Hope тэдний араас харан зогсож байлаа. Хөөрхий залуу ярьж байснаа ч дуусгаж чадаагүй шүү дээ.
Unnie түүнд ингэж муухай хандах хэрэггүй байсан юм!! Өрөвдчихлөө. Охин бодно.
-
Тэр нүүрээ угааж, үсээ дээрээ овоолчихоод унтлагын хувцсаа өмсөн унтах бэлтгэлээ хийв. Түүнд хичээлээ хийх асар их эрмэлзэл байсан ч,анхаарал нь төвлөрч өгсөнгүй. Хичээл хийх гээд л суухад тааз хүртэл үнэхээр сонирхолтой харагддаг юм шүү.
Ямар хараал идмэр нь хичээл, шалгалт зэргийг зохиосон юм бол? Чаддаг бол цаг хугацаагаар аялаад түүнийг алчих юмсан.
Ширээн дээр тавьсан утас нь чичигнэж, зурвас ирснийг илтгэнэ.
Daddyoppa:
Хэн түүнд миний дугаарыг өгсөн!!
Охин утсан дээр нь гарч ирэх нэрийг хараад шүлсэндээ хахчих шахав. Тэр хэзээдээ түүний утсыг аваад нэрээ өөрчилчихсөн юм бол? Охин түүнийг яалт ч үгүй Pretty Unnie гэж хадгалсанаа санаж байлаа.
KAMU SEDANG MEMBACA
•That Unnie Is My Oppa?•
Fiksi PenggemarСургуулийн хамгийн үзэсгэлэнтэй, алдартай unnie яг үнэндээ харагдаж байгаа шигээ нэгэн биш. Тэр үнэхээр их зантай, садист, намайг байнга дээрэлхэж бас сүрдүүлдэг нэгэн гэвэл чи итгэх үү? All credit goes to @myshatae #50 in fanfiction on 111017 #43 i...