Okulun bitmesini dört gözle bekliyordu Melek. Çıkışta göle gideceklerdi. Can'a söylemeyi unutmuşlardı Haluk bunu sorun olarak görmesede Melek için büyük sorundu. Can eğer izin vermezse gitmeyebilirlerdi. Gonca çıkışta evinden piknik sepetini alacaktı onu beklerken Can'ı ikna etmeyi düşünüyordu. Haluk ise Can'ın davranışlarının farklılaştığını anladığından beri içi rahat değildi. Melek için farklı hissediyordu ve nasıl bir duygu karmaşasından olduğuna anlam veremiyordu. Gerçekten kardeş gibi mi hissediyordu Melek'e karşı yoksa aşık mi olmuştu...
"Sonunda bitti dersler. Gonca sen eve gidip piknik sepetini getir ben ve Haluk da Can'a söyleyelim. Haber vermeyi unuttuk"
"Tamam hemen gidip geliyorum. Can'ın izin vermesini sağlayın "
Haluk ile birlikte okulun dışında beklemeye başladılar. Sınava neredeyse 2-3 hafta kalmıştı ve öğretmenlere soru sormaktan geç çıkmaya başlamıştı.
"Beklettim ama biliyorsunuz sorularim vardı"
"Can biz Gonca ile göle gideceğiz olur mu?"
"Göl tehlikeli olabilir. Haluk sen neden engel olmadin"
"Dedim ama ikisine söz geçiremedim"
"Can lütfen ya hem yanımda Haluk var"
"Iyi tamam ama ben de geleceğim"
"Senin sınavına az kaldı ama yani"
"Biraz ara vermek benimde hakkım... Gonca da geliyor gidelim hadi"
Göle geldiklerinde önce Gonca'nin getirdiklerini yediler. Sonra Gonca ile Melek gölün yanında oturup ayaklarını göle daldırdılar. Haluk ile Can da biraz ileride oturup onlara bakıyordu.
"Neden geldin ben vardım sana gerek yoktu"
"Bir şey olsa tek başına başa çıkamazsın diye geldim"
"Yeterince büyüğüm senin korumana ihtiyacim yok. Buraya Melek için geldin dimi? Duygularına hakim olamıyorsan ondan uzak dur. Yakında her şeyi hatırlayacak biliyorsun"
"Yine mi ayni konu! Sen ne zamandan beri Melek'i korur oldun ha! Yoksa sen de mi duygularına hakim olamıyorsun"
"Saçmalama o..."
"Hey! Sesiniz göle kadar geliyor farkında mısınız? Melek neden kavga ettiğinizi soruyor ne dememi istersiniz ha! Sessiz olun... Konuşmalarınızı o anlamıyor ama ben gayet iyi anladım kıza aşık mi oldunuz?"
"Gonca ne sacmalıyorsun"
"Asıl siz ne sacmaliyorsunuz. Su an konu o ama haberi bile yok... Kızı düşünün biraz"
Gonca da tartışmaya dahil olunca Melek yanlarına gitmek için ayağa kalktı ama ayağa kayıp göle düştü. İlk başta çırpındı sesini duyurmaya çalıştı ama aniden beliren bir hatıra durmasını sağladı. Yavaş yavaş gölün dibine iniyordu.
Havuzda yüzüyordu. Yanında sarı saçlı bir kız vardı. Kolundan tuttup havuzun ortasına geldiler. Sarı saçlı kız ile birbirlerine su atarken içeri kahverengi saçlı başka bir kiz girdi. Bir şeyler söyleyip havuza atladı. Endişeliydi ve yanındaki sarı saçlı kız önüne geçti. Tartışıyorlardı. Kahverengi saçlı kız onu boğmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEĞİM MELEĞİM HER ŞEYİM SENSİN
Teen FictionYaşadığı kaza onu sonsuz karanlığa sürüklemişti. Kimsesiz, yapayalnız ve korkmuştu. Hiç kimseyi hatırlamıyordu, hatırlasada görmedikten sonra onlar olup olmadığını nasıl anlayacaktı...