Gyűlöltem mindent! Az életemet, magamat, a barátaimat, a szüleimet, de legfőképpen a jövendőbelimet, akihez ma költözöm.
A szüleim vállalkozása csődbe ment évekkel ezelőtt, emiatt kölcsönt vettek fel, hogy kifizethessék az adósságot. Az ám, de a kölcsönt nem tudták fizetni, emiatt a lakásunkra jelzálogot vettek fel, és újabb kölcsönhöz folyamodtak. És a kölcsön adónk nem más volt, mint az a tag, aki fél éven belül el fog venni.
Ez volt a kikötése a kölcsön teljes elengedésére. Én még sosem láttam őt. Biztos vagyok benne, hogy egy idős, pocakos, gusztustalan féreg.
Egy fekete autóban ültem két vadidegen férfi társaságában. Egyikőjük sem szólt hozzám egész úton. Az ölemben pihenő kezemet babráltam idegesen. Nagyon félek, és ez enyhe kifejezés volt!
- Megérkeztünk Ms. Stonem!-szólalt meg a mellettem helyet foglaló kopasz medve
A talpam alatt a hó megcsikordult. Hideg január van. Talán az évtized leghidegebb tele volt. Vagy csak az én szívemnek volt az.
Egy valóságos rezidencia előtt álltam. Hatalmas ház, nagy tornáccal, zárt udvarral.
- Erre kövessen!-tessékelt be
Mintha a fogamat húzták volna úgy léptem be az aranykalitkámba. Odabent minden tört fehér színben pompázott. Hatalmas üvegablakok és márvány padló. Lepillantva, mintha egy tükörbe néztem volna, olyan tiszta és fényes volt. Friss virágok illatoztak minden vázában. Ráadásul a kedvenceim, nárciszok. Nem tudom a tél kellős közepén honnan szerezhette.
- Takarodj kifelé Tracy!-hallottunk egy erőteljes hangot a lépcső tetejéről
Egy fiatal, hosszú szőke hajú lány sietett lefelé. Mini szoknyában volt vastag harisnyával és köldökig kivágott pink topban. Ha ránéztem csak hidegrázást kaptam. Bezzeg én duplán felöltözve, sapkában dideregtem a meleg lakásban. A lány, ahogy egyre közelebb ért, láttam, hogy a sminkje a sok sírástól teljesen lefolyt, mintha egy panda lett volna. Törékeny testét, szinte maga után vonszolta. Velem egy idős lehetett, de arca megviseltségéből arra következtethettem, hogy több dolgot látott már az életében, mint a jelenlévők együtt összesen.
- Menekülj!-sipította-Ez egy féreg!-sírta el magát
- Nem kérünk kommentárt Tracy!-üvöltött utána a fekete hajú fiatal férfi
A lány hangos ajtócsapódás kíséretében távozott. Az egyik őröm utána ment. A drámai jelenet után alaposabban szemügyre vettem a közeledő alakot. Magas, barna bőrű, fekete hajú, kigyúrt testű férfi. 20-as évei közepén járhatott. Nem szívesen futnék vele össze a sötét utcán. Vékony szája mosolyra húzódott, mihelyst elém ért.
- Szóval te lennél Catherine!
- Csak Cat!-feleltem
- Nos, Cicus! Üdvözöllek nálunk! A jövendőbelid is hamarosan itt lesz. Addig kérlek foglalj helyet a nappaliban!-nyújtotta ki a karját előttem
A nappali sem okozott csalódást. Hatalmas tv, kandalló, bőr fotelek és kanapé. Szintén orbitális ablakok. Kisebb megalomániában szenvedhet a tulajdonosa.
- Ülj le kérlek!-kínált hellyel
- Kösz!-bólintottam kevésbé kedvesen
A sapkámat levettem, hajamat ujjaimmal átfésültem, kabátom cipzárját lehúztam, de nem vettem le.
- Öltözz le nyugodtan! Hiszen elég sokáig itt leszel körünkben!
- Még fázok!-hazudtam
Dehogy fáztam, majd meggyulladtam, de nem adom meg ezt az örömöt ennek a suhancnak, hogy ő dirigált nekem.
- Ahogy gondolod!-dőlt hátra a fotelban
Mihelyst kényelembe helyezte magát, kínos csönd ült közénk. Csak a tűz ropogását hallottuk a kandalló felől.
- Áh, itt is van a főnök!-csapta össze a tenyerét vigyorogva
Felkaptam a fejemet, egy fiatal, a feketével egy idős férfi állt az ajtóban. Hosszú, göndör barna haja a válláig ért, villámló zöld szemeit rám villantotta. Motoros csizmát és egyszerű farmert viselt fekete inggel.
- Cat, engedd meg, hogy bemutassam neked a vendéglátódat!-pattant fel a férfi a fotelből- Harold Edward Styles!
A sokk hatásától felnevettem. Percekig csak nevettem és nevettem. A könnyem kicsordult. A két férfi értetlenül nézett rám.
- Ez most komoly?-pukkadoztam a nevetéstől- Ez egy suhanc! És én még be voltam rezelve! Hát, ha én ezt elmesélem a csajoknak!-kacagtam megállíthatatlanulHalihó Cukorborsók!
Itt az első rész, remélem ez is olyannyira fog nektek tetszeni, mint a Vérfarkas a párom történetem!
Kellemes olvasást!
Puszi&ölelés:
Nola
YOU ARE READING
A fejedelem (H.S.)
FanfictionMilyen az amikor egy 26 éves mondja meg merre mehetsz, mikor, kivel? Mikor olyan sötét titkok derülnek ki, hogy azt kívánod bárcsak egy lakatlan szigeten élnél egy pálmafa társaságában? Nos, én tudom! Ha tetszett ez a kis ízelítő, ne habozz olvass...