9.

6.7K 311 11
                                    

Hogy hihettem el, hogy esetleg kedves lesz velem?! Úgy elrontotta a kedvemet. Meg sem álltam a parkolóig. Hogy lehettem ennyire naiv? Eljött a szökés ideje. Csak futottam és futottam. De a cipőmnek hála nem jutottam szembe. Harry a karomnál fogva megragadott.
- Mégis mit képzelsz hová mész?-fordított magával szembe
- El innen!-rángattam a karomat
- Az én engedélyem nélkül sehová nem mehetsz!-sziszegte
- Nekem te nem parancsolsz!-sziszegtem
Hangosan felnevetett, majd a vállán átvetve elindult az autóhoz. Hiába ütöttem, vágtam, meg se rezzent. Felettébb bosszantott. Betett a kocsiba, bekötött.
- Pedig lehetett volna egy jó esténk!-csapta be az ajtót
- Ha nem lettél volna ekkora görény!-vágtam vissza
Ajkai keskeny vonallá húzódtak, kezei elfehéredtek a sebváltón.
- Vissza akarsz menni a pincébe?
- Nem!-vágtam rá
Eszembe jutott minden pincében töltött pillanat.
- Akkor ideje lenne befognod!
- Nem kellene ennyire bunkónak lenned!-vágtam vissza
Utolsó megjegyzésemre nem is válaszolt.
A házba érve a szobába küldött. Ennyit a rohadt limonádé készítésről.
Egy hosszú, forró fürdőt vettem, közben próbáltam kikapcsolni teljesen. Lehunyt szemekkel próbáltam elképzelni, hogy máshol vagyok. Otthon a saját kádamban fekszem, illatos gyertyákkal körül véve. Egyre álmosabb lettem a kádban fekve. Csak tompán hallottam, de mintha az ajtón kopogtak volna. Erőm nem volt válaszolni.
- Cat! Cat!-hallottam meg Harry hangját közvetlen mellőlem
Alig bírtam kinyitni a szememet. Nagyon tompán láttam csak, álmos voltam.
Éreztem, ahogy kiemel a vízből, és törülközőbe csavar. Kellemes illata belengte az orromat. Letett az ágyra, gondosan betakart, ezután ablakot nyitott. A fejem kezdett kitisztulni.
- Cat!-simogatta meg az arcomat- Hé! Picinyem!-fordította maga felé a fejemet
- Mi történt?-suttogtam
- Elfogyott az oxigén a párától, emiatt lettél rosszul!-simogatott továbbra is- Ezentúl csak nyitott ajtónál fürödhetsz! A frászt hoztad rám!
- Ne haragudj! Csak aludni akartam!-dünnyögtem
- Ezért veszélyes!-csókolt homlokon- Bezárom az ablakot, viszont azt a pohár vizet meg kell innod, aztán alhatsz! Jó?
- Igen!-bólogattam
Felültem a pohár vízzel a kezembe. A takarót nyakig felhúztam, hisz még mindig pucér voltam
Lehúztam a tartalmát egytől egyig. Visszabújtam az ágyba.
- Aludj Kedvesem!-simogatta meg utoljára az arcomat
Az ajtóhoz menet valami oknál fogva utána szóltam. Magam sem tudom miért. Biztosan a rosszullétem miatt.
- Harry!
- Hm?-fordult vissza felém mosolyogva
- Ne...nem maradnál itt velem? Csak amíg elalszom! Kérlek!-pillantottam rá ártatlan szemekkel
- De! Persze!-lépkedett vissza hozzám
- De előtte tudnál nekem adni egy pólót meg egy gatyát?
- Igen!-fojtott el egy kis nevetést
Egy fekete Ramones pólót és fekete Calvin Klein boxert kaptam Úriemberként elfordult, míg felöltöztem, bár ma már látott mesztelenül. Ebbe bele se merek gondolni.
- Kész!-terítettem a törülközőt az egyik székre
Bebújt mellém az ágyba. Lekapcsolta a lámpát, ezzel párhuzamosan megkereste a kezemet, és magához húzott. Bal karomat átlendítettem mellkasán, míg fejemet a kulcscsontjára tettem. Ő pedig egy kezével a hátam mögött kinyúlva a  combomat cirógatta, míg a másikkal az arcomat cirógatta.
- Ígérem pótoljuk a vacsorát!-suttogta
- De akkor ne legyél ilyen morcos!-fúrtam a fejemet az ingébe
- Igyekszem! Szeretném, ha jóba lennénk!
- Én is!-dünnyögtem- Jó éjt Harry!
- Jó éjt Cat!-puszilt bele a hajamba

Halihó Cukorborsók!
Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog nektek!
Puszi&ölelés:
Nola♡♡

A fejedelem (H.S.)Where stories live. Discover now