A szárnyas hó angyal volt a legszebb, amit eddig valaha láttam. Ott voltak a tollainak gyönyörű mintái. Életemben nem láttam ennél gyönyörűbbet.
- Hm...nem is rossz.-tettem a mutatóujjamat gondolkodón az államra
- Szép próbálkozás.-nevetett fel- Gyere menjünk be, mielőtt tényleg visszaesnél a betegségbe.
- Oké.
Ahogy sétáltam a hóban, a tarkómon egy hógolyó csattant.
- Hé!-pördültem meg a tengelyem körül felháborodva
Harry önelégült arcával találtam szembe magamat. A következő hógolyó már a kezében pihent.
- Most mi az?-dobta meg ezúttal a mellkasomat
Nevetve hajoltam le a hóba, majd hógolyót formázva én is megdobtam. Hagyta magát, ami megmosolyogtatott. A hógolyózás során egyre közelebb és közelebb jött, én pedig addig hàtráltam, míg nem sikerült elesnem hanyatt a hóban. Az angyal ezt kihasználva perceken belül felém kerekedett hógolyóval a kezében.
- Ne! Kérlek!-nevettem fel zavartan, kezeimet arcom elé emelve védekezve
- Egy feltétellel.
- Mi lenne az?
- Vedd el a kezedet és csukd be a szemedet.
A szívem a torkomban dobogott, nem tudtam mi vár rám, a tudatalattimban pedig megfordult ez meg az.
- Ne leskelödj!-szólt rám határozottan
- Oké.-bólintottam
Kezemet elvettem magam elől, szemeimet lehunytam. Pár pillanat múlva forró ajkát éreztem meg az enyémen. Kisebb habozás után visszacsókoltam. Ezzel nagyobb bátorságot adtam neki. Nyelvével bejutásért dörömbölt a számba, én pedig megadtam neki az engedélyt. Karjaimat nyaka köré fontam, az ujjaimmal hajába túrtam, mire számba nyögött. Olyannyira elkapott a hév, hogy csak arra eszméltem, hogy elindult befelé velem az ölében.
- Itt kell abbahagynunk.-szakadt el a számtól- Mert olyat teszek, ami még korai.-lihegte
- J...jó.-suttogtam
- Uram!-zavarta meg meghitt pillanatunkat Zayn
Elég érdekesen festhettünk. Harry ölében voltam még mindig, nagy kabátban, csizmában a nappali kellős közepén kipirosodott arccal.
- Mond!-dörrent rá
Szegény nem tehetett róla, hogy ő a postás.
- Levele érkezett. Sürgős.-szinte suttogta
- Azonnal megyek.
Megvárta, míg a másik angyal távozik a szobából.
- Este lenne kedved megnézni velem egy filmet vacsora után?
- Ühüm!-bólogattam hevesen
- Addig pihenkélj. Rád fér.-tett le a földre
- Rendben.
Olyan hiány kerekedett bennem, hogy nem csókolt meg búcsúzóul.
- Ó, majd elfelejtettem.-fordult vissza az ajtóból
Legnagyobb meglepetésemre derekamnál fogva magához vont és megcsókolt. Honnan tudja, hogy erre vágyom? Mindenesetre ügyesen ráérzett a dologra.
- Este Eperke.-nyomott egy utolsó puszit a számra
Miután elment, levettem a kabátomat, csizmámat, majd felmentem a szobámba átvenni a ruháimat. Előtte letusoltam, majd kiválasztottam egy fekete melegítőt hófehér toppal.
A kapott laptopom elé ültem, majd elkezdtem a rengeteg e-mailra válaszolni, amiket kaptam. A fülhallgatómat betettem a fülembe, a zene tombolt végig bennem. Olyannyira sikerült elmélyednem, hogy észre se vettem mennyi az idő.
Egy kéz csúszott a vállamra, mire én az ijedtségtől megrezzentem. A bogyókat kivettem a fülemből és hátrafordultam.
- Vacsora idő van Kedvesem.-hajolt le hozzám mosolyogva Harry
- Ne haragudj! Ennyire elment az idő?-néztem a laptop órájára
- Gyere!-nyújtotta felém a kezét
Készségesen elfogadtam és együtt mentünk le enni.
Vacsora után pedig a kanapéra ülve beindítottunk egy számomra ismeretlen vígjátékot. Harry az ölébe ültetett, miközben a filmet néztünk. Biztonságban éreztem magamat mellette. Tetszett közelsége, de ami kezd megrémíteni, hogy érzelmeket kezdek el táplálni iránta. Pedig ezt mèg korainak gondolom.
A film alatt egyre jobban kezdtem unatkozni, így hirtelen ötlettől vezérelve Harry nyakába csókoltam. A férfi erre a tettemre megborzongott. Elmosolyodtam és folytattam tovább. Halk morgással válaszolt tetteimre. A fenekem alatt pedig megéreztem keménységét. Tehát jól cselekszem.
- Cicus.-nyögte- Kérlek.-sóhajtozott- Erre még ráérünk.
Nem szóltam semmit, csak tettem a dolgomat tovább.
- Cat!-állított meg- Ha komolyan akarod akkor folytasd, mert egy ponton túl nem fogok megállni.-nézett bele szemeimbe komoly arccal
- Jó!-sóhajtottam
Újra a filmre kezdtem el koncentrálni. Harry azonban ezúttal nem így gondolta. Kezeivel hasamat kezdte el cirógatni, majd egyre lejjebb csúszott keze, míg el nem érte nőiességemet, amit nadrágomon keresztül kezdett el simogatni. Ezzel párhuzamosan nyakamat kezdte el csókolgatni.
- Harry.-nyöszörögtem lehunyt szemekkel
- Hmm?
- K...kérlek hagyd abba. Vagy nem tudok leállni egy bizonyos ponton.
- Szemtelen van Cat.- suttogta fülembe
- Bocs a zavarásért!-tört ránk Vlad
Mint aki jól végezte dolgát levágódott közénk.
- Mit nézünk?
Éreztem, ahogy az angyal megfeszül a hátam mögött. Rossz lóra tettél Vlad.Halihó Cukorborsók!
Itt az újabb rész, remélem tetszeni fog.
Ha igen, kérlek szavazz és írj kommentet.Puszi&ölelés:
Nola
KAMU SEDANG MEMBACA
A fejedelem (H.S.)
Fiksi PenggemarMilyen az amikor egy 26 éves mondja meg merre mehetsz, mikor, kivel? Mikor olyan sötét titkok derülnek ki, hogy azt kívánod bárcsak egy lakatlan szigeten élnél egy pálmafa társaságában? Nos, én tudom! Ha tetszett ez a kis ízelítő, ne habozz olvass...