28.

3.9K 185 16
                                    

Felmentem a szobába, ahogy mondta. Az ajtóban lehúztam a csizmámat,  bögrét letettem az asztalra a szobába lépve, majd befeküdtem az ágyba és bekapcsoltam a tv-t. Sarah Jessica Parker és Hugh Grant közös filmjén álltam meg. Legalább 100x láttam már. Sikerült elaludnom egy pillanat alatt. Álmomban a barátaimmal voltam, egy bálon voltunk, ahol High School Musicalt énekeltünk, miközben a rektor tütüben ugrándozott a színpadon. A következő jelenetben a dombon szánkóztunk, mikor a sötétben megjelent Illium.
"Az enyém vagy! Az enyém vagy!" üvöltötte.
A szemeim kipattantak, lihegtem.
- Cat, jól vagy?-rontott be a szobába Harry
- I..igen azt hiszem.-ültem fel
- Nem úgy nézel ki.
- Csak rosszat álmodtam.
- Semmi baj. Minden rendben van. Ha bármi baj van, a szomszédban leszek.
Alsó ajkamba haraptam, nem tudtam mi tévő legyek. Most az ösztöneimre hallgattam.
- Nyitva hagyom az ajtót, ha bármi van csak szólj!-mosolygott rám kedvesen
- Harry, nem, nem, szóval nem aludnál itt velem? Megnyugtatna közelséged.-gyűrkésztem a paplanomat magam előtt zavartan
- De, szívesen.-bólintott
Becsukta maga mögött az ajtót, az ágy túlsó végében befeküdt. Nem is vettem észre, hogy csak egy fekete bokszert és egy hófehér pólót viselt.
- Gyere ide.-tárta szét a karját az ágy túlsó végében
Jól esett most közelsége, biztonsàgban éreztem magamat. Közel húzódtam hozzá, talán túl közel.
- Illium elment?-dünnyögtem a nyakába bújva
- El, de holnap visszajön.
Megfeszült a testem. Nem volt szimpatikus az angyal. Hiába a szószerinti angyali külső, mégis viszolyogtam tőle. Azt hittem kamaszként, hogyha meglátok egy helyes férfit azonnal szerelmes leszek belé és nem számít, hogy milyen a természete, de hàla az égnek ez nem esett meg velem, hogy elcsàbítson a cuki pofàjával.
- Alszol?
- Nem még.
- Holnap nem hagylak egyedül. Vagy én vagy Zayn, ott leszünk melletted. Rendben?
- Köszönöm.-motyogtam
- A jövendőbelimet senki sem bánthatja. Ezt mindenki tudja. Aludj Cat.-puszilta meg a fejemet
- Jó éjt.-suttogtam
Megpusziltam a nyakát, mire libabőrös lett, én pedig elmosolyodtam. Hatással vagyok rá.

Reggel, még mindig Harry óvó ölelésében voltam. Félàlomban még jobban belé bújtam, ő pedig hatalmas karjával mèg szorosabban tartott.
- Jó reggelt!-suttogta bàrsonyos hangján
- Jó reggelt!-ásítottam egy nagyot a kezemet a szám elé téve
- Reggelizzünk meg, utána lesz egy kis dolgom, de sietek vissza Hozzád.
Vázolta fel a napi rutinunkat. A fürdőből kilépve Harryt pillantottam meg ugyanazokban a színekben, mint én. Vastag kék kötött hosszított derekú pulcsit viseltem, fekete cica nadrággal. Ő pedig szintén sötétkék pulóvert viselt fekete farmerral.
- Esküszöm, hogy nem tudtam róla.-szólalt meg gyorsan
Hangosan felnevettem, látszott rajta, hogy ez tényleg a véletlen műve volt. Annyira aranyos volt. Azt hiszem kezdem megkedvelni. Nincs mellette rossz sorom eddig. Nem nyúlt hozzám úgy, ahogy nem akarom. Nem volt tiszteletlen velem. Kivéve azt az esetet még az elején.
A közös reggeli is jó hangulatban telt el.
- Olyan 12 lehettem, amikor a nagyobbak beetettek, hogy az emberek által készített ecettől gyorsabban fog nőni az arc szőrzetem. Otthon az első dolgom az volt, hogy egy nagy pohárnyi ecetet megittam. Gondolhatod mi történt utána.
Hangosan kacagtam, annyira aranyos történet volt. Úgy éreztem, vègre megnyìlt előttem, aminek nagyon örültem meglepő módon.
- Elnézést Uram!-zavart meg minket Zayn
Ennyit a jó hangulatról. Még egy kicsit vàrhatott volna. Zayn egy levelet adott át Harrynek, míg az angyal olvasott, addig Zayn egy bocsit tátogott el. Elhúztam a számat, és Harryre néztem.
- Azonnal indulok. Ne haragudj Kedvesem.-állt fel az asztaltól
- Zayn, te fogsz Cat-re vigyázni. Este èrkezem.-adott egy puszit a homlokomra
Felvett egy kabátot és a terasz ajtón àt kilépve kitárta szárnyait is már el is tűnt a Horizonton.

Halihó Cukorborsók!

Itt az új rész, remélem tetszeni fog nektek!
Ha tetszett, kérlek szavazz és írj kommentet.

Puszi&ölelès:
Nola

A fejedelem (H.S.)Where stories live. Discover now