Este rettenetesen furcsa volt Harryvel egy szobában lennem. Tudom, hogy kezd egyfajta kötődés kialakulni köztünk és elcsattant egy-két csók, meg ölelés és puszi, de most, hogy itt vagyok vele egy szobában, rettenetesen zavarban vagyok. Ráadásul még mindig nem sikerült magam túl tenni azon a tudaton, hogy ő egy arkangyal.
- Mi jót csinálsz Cat?-szólalt meg nem messze tőlem
Az hittem keresztbe lenyelem a fogkefémet az ijedtségtől. Kivettem a fogkefét a számból és hevesen köhögni kezdtem. Az angyal pillanatok alatt mellettem termett és hatalmas kezével a hátamat kezdte el simogatni.
- Ne haragudj, ha megijesztettelek.
- Semmi baj.-köptem ki a felhabosodott fogkrémet a számból.
- Legközelebb majd igyekszem zajt csapni.-simogatta továbbra is a hátamat
- Majd csengőt akasztok a nyakadba.-öblítettem ki a számat vízzel
Az angyal felnevetett, engem is mosolygásra késztetett nevetése.
Harry végig követett a tekintetével, ahogy a szobába mentem, mint egy oroszlán, mielőtt megenné a vacsoráját.
- Melyik oldalon alszol?
- Melyiken aludjak?-tette keresztbe a karját önelégült mosollyal az arcán a mellkasa előtt
Válaszul megforgattam a szememet és befeküdtem az ajtótól távolabbi helyre. Megcsóválta a fejét látványosan és kettőt csettintett a nyelvével.
- Annyira kiszámítható népség vagytok.-vonult be nagyképűen a gardróbszobába.
- Miért is?-könyököltem fel az ágyon
- A hely választásod miatt.-kiabált vissza bentről
- Mert azt szeretném, hogyha bárki megtámad, téged öljön meg először? Szerintem ez normális választás volt részemről. Te még túl is élheted velem ellentétben.-beszédem közben a bútorokat kémleltem a félhomályban úszó szobában
- Ugyan már.-nevetett fel- Ösztönből cselekedtek sokszor.
- Nem vagyunk ennyire primitívek.-húztam össze a szemöldökömet mérgesen
- Ám legyen.-lépett be a szobába
Egy bordó póló volt rajta bokszer alsóban. Igyekeztem kordában tartani a gondolataimat, mert ez a tollas bármikor bepofátlankodhat és ellenem használhatja bármelyik pillanatban.
Elvigyorodott rám nézve, biztos voltam benne, hogy a fejemben turkált. Durcásan hátat fordítottam neki. Éreztem, ahogy besüpped mögöttem az ágy, a következő pillanatban pedig egy hatalmas kéz karolt át, míg a másikat a nyakam alá csúsztatta. Éreztem teste melegét a hátamnál. Kellemes illatát mélyen beszippantottam.
- Nem engeded ki a szárnyaidat?
- Akkor nem férnénk el.-puszilt bele a hajamba lágyan- És most így kényelmesebb is.-dörgölte orrát a tarkómnak- De most már aludjunk.-simította meg a hasamat átölelő karjával
- Előtte lehet egy kérdésem?
- Mond csak.-kezdett el indokolatlanul dúdolni.
Éreztem, ahogy egyre jobban elálmosodom, a dúdolása töltötte be az egész szobát. Ezzel altatna el? Igyekeztem fent maradni, de egyszerűen csak ragadt és ragadt le a szemem.
- Mit jelent a thally?-ásítottam
A válaszát mintha csak álmodtam volna, de mintha azt mondta volna "Szerelmem, egyetlenem, végzetem".
- TOLLAAAAAAS! - üvöltöttem fel reggel mérgesen
Az arkangyal úgy gondolta nincs is jobb módszer az ébresztéshez, mint egy hatalmas hógolyó, amit az arcomba nyomhat.
- Neked mi fáj ilyenkor?-pattantam fel dühösen az ágyból
- Szerintem tök muris. - tette a kezét a szája elé, miközben folyamatosan kuncogott
- Ezt még visszakapod!-sziszegtem
A fürdőbe vonultam, hogy kiszedhessem a hajamból a beleragadt hómaradványokat. Hogy lehet ekkora tuskó? Mégis kinek jut ilyen az eszébe? Az az utolsó seggfej.
- Kész a reggeli Cat.-kiabált be a fürdőbe- Ja, és nem vagyok seggfej Cicám.
Ezzel meg mi lett? Tegnap nem is ilyen volt. Mintha kicserélték volna. Vagy végig ilyen volt, csak nem vettem észre?
Gyors tusolás és felöltözés után lementem a konyhába. Valóban kész volt a reggeli. Forró teát öntöttem magamnak, egy pirítóst vettem el. Harry végig engem nézett a pultnál ücsörögve.
- Ne bámulj már kérlek!-tettem le a teát vele szemben
- De, ha egyszer előttem mozogsz, nem tehetek mást.
Felmorrantam, de nem szóltam többet hozzá. Angyal-Cat 2:0. Mi a franc van ma velem? Össze kell szednem magamat.
Harry napközben eltűnt, Zaynnel töltöttem az időt a tv előtt. Baromi unalmas volt az egész.
- Jön Harry!-szólalt meg
- Király!-ugrottam fel a kanapéról
- Most meg hová mész? - kiáltott utánam
- Csak maradj csendben! És nézd a tv-t!
Ugrálva húztam fel a csizmámat és a hátsó ajtón siettem ki. Megkerültem a házat, amilyen halkan csak tudtam. Remélem nem hallja meg. A bejárati ajtóval szemben bújtam el egy fa mögé. Éppen időben, ugyanis már ereszkedett is lefelé Harry. Behúzta a szárnyait, én pedig nekifutásból a hátára ugrottam. Kár volt. A következő pillanatban a földön feküdtem, a szárnyain, a kezeimet szétfeszítette a fejem két oldalán, a csípőmön ült és önelégült fejjel vigyorgott le rám.
- Mit szeretnél Kicsikém? - hajolt egészen közel hozzám
A francba! Vesztettem!Halihó Cukorborsók!
Itt van az új rész, remélem tetszeni fog nektek.
Puszi & ölelés:
Nola
YOU ARE READING
A fejedelem (H.S.)
FanfictionMilyen az amikor egy 26 éves mondja meg merre mehetsz, mikor, kivel? Mikor olyan sötét titkok derülnek ki, hogy azt kívánod bárcsak egy lakatlan szigeten élnél egy pálmafa társaságában? Nos, én tudom! Ha tetszett ez a kis ízelítő, ne habozz olvass...