Harold szemszöge:
Miután kitettem Catet az egyetem előtt, első utam Carlhoz vezetett. Carl egy 19 éves fegyver- és drogkereskedő. A legjobb az országban, ráadásul nekem dolgozik. Áldom azt a napot, amikor apám befogadta az utcáról. Sohasem fogom elfelejteni a sáros arcát, a lyukas pólóját. 4 hete volt az utcán. Lopásokból élt.
A ház előtt leparkoltam. Az első emeleten lakott. A környéken rengeteg volt a hajléktalan és a prostituált. Amennyire lehet kerülöm ezt a környéket. Míg elértem a lépcsőházat, legalább 3 éjjeli lepke kínálta fel magát nekem. A gyomrom felfordult az olcsó parfüm szagától. Ezzel szemben Catnek kellemes citrus illata van. Már most belebolondultam ebbe a lányba. Pedig alig ismerem még.A lépcsőház bűzlött a vizeletszagtól és még isten tudja mitől. A zöld faajtó előtt megálltam. Bekopogtam rajta. Odabentről motoszkálást hallottam, majd lépteket. Zsebre dugott kezekkel vártam.
- Ki az?-hallottam meg a hangját
- A főnököd!-reccsentem rá
Halk bocsánat után, legalább 3 percnyi csörgés után nyitotta csak ki az ajtót.
Szemei beestek, arca sápadt volt, ruházata foltos és igénytelen. Biztosra vettem, hogy füvezett a napokban.
- Áh főnök!-tárta ki az ajtót- Gyere beljebb!
Cseberből vödörbe kerültem. Iszonyatos bűz fogott el. Majdnem elhánytam magamat. A padlón két lány feküdt. Fogalmam sem volt, hogy élnek-e, vagy már meghaltak túladagolásban. Nem akartam sokáig itt tartózkodni.
- Itt van a havi pénzek, és a fegyverek, amiket kértél.
A két lányt egyszerűen csak átléptem. Nevezhettek szívtelennek is, de semmi értelme bármit is tenni velük, hisz mihelyst kitisztultak, azonnal itt teremnének újabb adagért, amit Carl szívélyesen ad, amiből pedig én profitálok a végén...illetve apám.
A konyha asztal tele volt fegyverekkel és egy halom pénzzel. A szememből majd kicsordult egy könnycsepp a boldogságtól.
- Ezeket most szereztem be az ausztráloktól. Még újak a piacon!
- Csodás!-emeltem fel az egyiketKézre álló könnyű kis fegyver volt. Pont nekem való. Nem szerettem a hatalmas fegyvereket. Mi értelme? Bárki azonnal kiszúrja. Ezek az apróságok viszont meglepetéseket szoktak okozni az áldozataimnak.
Miután felvettem a pénzt az asztalról a fegyverekkel együtt, egy sporttáskába tuszkoltam mindent.
A kocsiba beszállva, megnéztem Cat telefonját a térképen. Csak úgy kíváncsiságból. Ezzel párhuzamosan jött egy sms-m.
"Itt van a lány a kávézóban a barátaival. Üdv: Medie"
A Catet jelző piros pötty, is pont ezt mutatta.
Azonnal gázt adtam és fél órán belül ott termettem. Egy kávézó fűtött teraszán vihogott a barátaival. Ráadásul két férfi társaságában.
- Mégis mit képzelsz?-vágtam be magam mellett az ajtót
- Ugyan már!-flegmázott- Csak a barátaimmal kiültem kávézni. Amúgy meg-fordult felém-Honnan tudtad, hogy itt vagyok?
Éreztem, hogy kezd a düh eluralkodni rajtam. Fékcsikorgással indultunk el. Hazáig meg sem álltunk. Szó szerint kirángattam a kocsiból és a karjánál fogva húztam be a házba.- Aú Harry, ez fáj!-nyávogott
- Csendben maradsz! Oda leülsz és ott maradsz!-löktem le a kanapéra
Könnyekkel teli szemmel ült fel a kanapén. Én pedig kimentem telefonálni. Két csörgés után vettem fel Zayn.
- De jó, hogy hívsz! Baj van!
- Mi jöhet még?-túrtam a hajamba idegesen
- A rendőrőrsről kaptam egy fülest, miszerint fű alatt nyomoznak utánad!
- Kicsoda?
- A neve...-hallottam, ahogy elővesz egy cédulát- Smith főtörzsőrmester
- Zayn, utána néznél ennek a főtörzsnek a családjának?
Volt egy sanda gyanúm honnan indulhatott ki ez az egész nyomozósdi. Ennek utána kell járnom. Nem szeretem a zsarukat. Megállapodtunk valamiben. Bizonyos adag alatt nem nézik mit csinálok a városban, cserébe én sem nyírom ki a családjukat. Biztosan új a pasas és nem tudja még milyen szelek fújnak Avon-ben.
- Meglesz!-majd letette
Most muszáj lesz kicsit elnáspángolnom Catet, hogy tudja hol a helye. Velem nem kekeckedhet. Nem tudja még kivel áll szemben.
Halihó Cukorborsók!
Itt az új rész, remélem elnyeri tetszéseteket!
Köszönöm a biztató kommenteket, üzeneteket és szavazatokat! Nagyon aranyosak vagytok!
Puszi&ölelés:
Nola
YOU ARE READING
A fejedelem (H.S.)
FanfictionMilyen az amikor egy 26 éves mondja meg merre mehetsz, mikor, kivel? Mikor olyan sötét titkok derülnek ki, hogy azt kívánod bárcsak egy lakatlan szigeten élnél egy pálmafa társaságában? Nos, én tudom! Ha tetszett ez a kis ízelítő, ne habozz olvass...