- Hé, mit nézel?-ült le mellém Zayn a kanapéra
Valami gagyi realytit vetítettek, aminek a felénél már csorgott a nyálam az elalvás közelsége miatt. Mintha egyenként pusztítaná el az összes agysejtemet. Két fiatal, szoli liba veszekedett egy elit üzlet kellős közepén egy pasin, aki még csak nem is helyes.
- Mi ez a sz@r?-húzta össze a szemöldökét morcosan
- Ez volt a 100 dolláros kérdés. Fogalmam sincs.-fintorogtam- 2 elkényeztetett nő sipákol 1 férfin. Az egyik az előbb esett le a lépcsőn 3 vodka után. Szánalmas. Ráadásul a pasi még csak nem is helyes.
- Nos, ha ezen túl vagy, akkor arra gondoltam, hogy elmehetnénk sétálni egyet. -fordította felém a tekintetét
- Mehetünk, csak egy pillanat.-hajoltam előre a tv-hez
A képernyőn ekkor jelent meg az a "híresen jóképű" férfi, aki miatt veszekedett ez a két liba. Fernando a neve. Micsoda közhely hegyek. Megvártam, míg megszólalt. Zayn is előrehajolt, hátha tudomást tud szerezni arról, amire várok.
- Kész, megkaptam a választ!-pattantam fel lecsapva a kapcsolót a kanapéra
- Mit?-állt fel a fekete hajú is
- Hogy egy tahó a pasi is. Nekem ennyi elég is volt.
- Ezt innen megmondtam volna neked. Nem kellett volna ennyit rávárnod.
Felvettem a kabátomat, és a jó meleg csizmámat. Sapkát is vettem, kesztyűvel és sállal egyetemben. Alaposan felöltöztem, nem akartam beteg lenni. Nekem már csak az hiányozna megint.
- Erre gyere.-intett a fejével a ház mellett haladó ösvényre
- Mi van arra?-húztam fel a kesztyűmet
- Majd meglátod.-vigyorgott- Tuti tetszeni fog.
- Akkor mutasd az utat.
A férfi csak bólintott és elindult előttem az ösvényen. A hófödte táj eszméletlen gyönyörű volt. Elképesztő látványt nyújtott. A hó ropogott csupán a talpunk alatt az úton.
- Zayn, te mióta dolgozol Harrynek?
- Ó, idejét sem tudom már.-kacagott fel- Fogalmam sincs. De lassan évfordulónk lesz, amit illene megünnepelnünk. Ez a leghosszabb kapcsolatom.
Felnevettem humorán, éreztem, hogy ő is mosolyog, hiába nem láttam az arcát.
- Remélem valami romantikus vacsora lesz.
- A minimum, hogy arra visz. Aztán pedig egy laza séta egy romantikus parkban, majd ajánlom, hogy az este végén ágyba vigyen.
Nem bírtam tovább, felnevettem, meg kellett állnom, olyannyira nevethetnékem támadt. Sosem nevettem az efféle vicceken, de ez egyszerűen vicces volt számomra.
- El tudom képzelni a szitut.-lépkedtem utána könnyeimet törölgetve
- Az a baj, hogy én is, és kezd felfordulni tőle a gyomrom.
A hely, ahová vitt, egy kisebb csúcs, ahonnan még szebb kilátásunk nyílt a tájra. Egy pad árválkodott egy fenyőfa előtt. Körülötte pusztaság.
- Ez eszméletlen Zayn.-tátottam el a számat- Ez valami pazar.
- Sejtettem, hogy tetszeni fog. Harry egyik kedvenc helye.
- Azt elhiszem.-bólintottam- Ez csodálatos.
Körbe jártam a helyet, míg a fekete hajú férfi leseperve a padot a hótól kényelembe helyezte magát. Egy apró szívecskét rajzoltam a hóba a bal lábammal. A tájat néztem, egyszerűen mesés volt, az előttem elterülő völgyek és hegyek látványa. Ez akár egy képeslap is lehetne.
- Menjünk lassan, Harry is elindult.-állt fel Zayn
- Nem maradhatunk még egy kicsit?-fordultam felé immáron a padon ülve
- Nem lehet. Indulnunk kell...sajnálom.
- Eljövünk még ide?
- Ennyire tetszett?
- Nagyooooon.-vigyorogtam rá
- Csak, ha jól viselkedsz.-mosolygott- Na, induljunk.-állt fel
Lefelé menet sikerült legalább 3x fenékre ülnöm, nagyon bénának éreztem magamat. A fenekem szabályosan sajgott, mire leértünk.
- A lefele út nem tetszik.-poroltam le magamról a havat
- Mert béna vagy Winners.-ment előre továbbra is Zayn
- Nehogy bajod essen a hétvégén Malik.
- Ahhoz korábban kell felkelned Winners.
Egy hógolyót gyúrtam és tarkón dobtam vele. Erre végképp nem számítottam. Morcos arccal fordult vissza felém, én pedig tényleg megijedtem. Zayn nem egy játékos típus, mint Harry. Az emlegetett szamár ebben a pillanatban landolt nem messze tőlünk. Azonnal odasiettem hozzá, vagyis egyenesen a háta mögé bújtam. Meglepetten nézett le rám, majd előre a morcos Zaynre.
- Lemaradtam?
- Zayn meg akar dobni.-biggyesztettem le a számat ártatlanul
- Persze, mert tarkón dobott!-kiabált Zayn
- Mert, kinevettél, amiért elestem lefelé jövet! Megérdemelted!-kiáltottam neki vissza
Harry felhúzta bal szemöldökét, kérdőn tekintett hol rám, hol Zaynre.
- Azt javaslom, hogy menjünk be. Elég hosszú napja volt mindenkinek, ahogy elnézem.
Én csak beleegyezően bólintottam. Egy lépést tettem meg, mire megint megcsúsztam, ezúttal viszont az angyal megfogott.
- Köszönöm. -kapaszkodtam a karjába, mint egy kismacska a körmével
Végig így vezetett le a maradék szakaszon, egyenesen a házba. Nagyon jól esett a melegbe belépni. Zayn eltávot kapott, hisz már Harry itt volt velem. Amúgy is szívem szerint most megfojtanám a fekete hajút. Jobb is ez így mindenkinek.
- Kérsz egy csésze teát?-vette le a kabátját
- Azt megköszönöm.-mosolyogtam rá- Teljesen átfagytam.-húztam le a sapkámat
- Az arcod is kipirult.-lépett elém és lágyan két keze közé fogta átfagyott arcomat- De nagyon aranyos-nézett rám
Csillogó zöld szemei teljesen rabul ejtettek. Szinte vágytam csókjára. Remélem nem valami angyalos hipnózis áldozata vagyok. Lehajolt és a szám két sarkára egy-egy apró puszit hintett, majd otthagyott.
Halihó Cukorborsók!
Itt az új rész, remélem tetszik. Ne haragudjatok, hogy ilyen ritkán vannak részek.
Ha tetszett, kérlek szavazz és írj kommentet.
Puszi&ölelés:
Nola
YOU ARE READING
A fejedelem (H.S.)
FanfictionMilyen az amikor egy 26 éves mondja meg merre mehetsz, mikor, kivel? Mikor olyan sötét titkok derülnek ki, hogy azt kívánod bárcsak egy lakatlan szigeten élnél egy pálmafa társaságában? Nos, én tudom! Ha tetszett ez a kis ízelítő, ne habozz olvass...