25.

4.1K 222 18
                                    

- Min gondolkozol Cat?-térített vissza Harry hangja a földre

Megráztam a fejemet, sűrűn pislogtam párat, majd a smaragd szemekbe tekintettem, amik várakozva néztek vissza rám. 

- Csak az álmomon, semmi máson.-ittam bele az előttem lévő kávémba

- Elmondod miről álmodtál?-könyökölt fel a pultra

- Nem.-nevettem fel zavartan- Butaságot. 

- Annyira nem lehet butaság, ha ezen rágódsz napok óta...-döntötte oldalra fejét és egy csábos mosolyt engedett felém

Természetesen totális zavarba jöttem tőle, amit a kaján vigyora még jobban tetézte.
- Majd elmúlik.-legyintettem
- Ma kérlek pakold össze néhány ruhádat.
- Miért?-vontam össze a szemöldökömet
- Ne kérdezősködj feleslegesen. Meleg ruhákat pakolj össze. Még kora délután indulnunk kell. Igyekezz a pakolással.-állt fel a székről
- Hová megyünk?
- Cat.-sóhajtott-Kérlek, ne faggass feleslegesen. Csak tedd, amit mondok. Mindent meg fogsz tudni időben.
-Na persze, mint minden mást is. Ugye?-csattantam fel hisztis hangon
Láttam, ahogy elsötétül a dühtől a szeme. Amilyen gyorsan jött a dühe, olyan hamar el is szállt.
- Nehéz napok jönnek ugye?-vigyorgott rám gonoszan
Köpni-nyelni nem tudtam. Éreztem, ahogy elvörösödöm, egyre inkább tehetetlen voltam. Ezúttal én lettem dühös, nem tudtam mit kezdeni a szituációval, így fogtam magamat, határozott léptekkel elhagytam a konyhát. Még a lépcső aljánál is hallottam, ahogy az angyal odabent kuncog. "Szemét disznó!"
A szobába érve kikerestem egy bőröndöt, amibe elkezdtem ruhákat válogatni. Fogalmam sincs mennyi időre és hova megyünk. Igyekeztem réteges öltözködésnek megfelelő ruhákat vinni, így több fért be.
- Hova, hova Kiscsillag?-hallottam meg Vlad hangját
Ijedtemben felsikkantottam és ezzel párhuzamosan megijedtem. A semmiből jött idegen önelégülten vigyorgott rám. Egyszerű hófehér inget viselt farmer nadrágba tűrve, fényes fekete bőrcipővel. A haja tökéletesre fésült, mint mindig.
- Csak nem megijesztettelek?-dőlt hanyagul az ajtófélfának
- Nem.-ráztam a fejemet hevesen- Csak elmerültem a pakolásba.
Remélem bevette a kis mesémet, hisz nem akartam megadni neki azt az örömöt, hogy minden egyes mozdulatától halálra rémülök.
- Akkor jó.-mosolygott rám továbbra is- Szóval merre lesz a séta?
- Fogalmam sincs. Harry azt mondta reggel, hogy kora délutánig pakoljak be néhány ruhát, mert elutazunk.
- Nem mondta hová?-tette karba kezeit
- Vlad melyik részét nem érted a fogalmam sincs szónak? Menj, és kérdezd meg tőle, hátha neked el is árulja.
- Áh, szóval morcos a kisasszony.-vigyorodott el
Abbahagytam a ruha pakolást, a kezemben lévő tengerkék pulóvert belevágtam a bőröndbe, majd egyenesen Demetrire néztem.
- Nem zsibbad a szád a sok vigyorgástól? Kezdem unni, hogy ebben a rohadt házban mindenki rajtam szórakozik.
- Ne legyél ilyen ellenséges kérlek. Megyek megkérdezem tollas barátunkat, hátha elárulja.-kacsintott rám búcsúzóul
A folyosón még hallottam, ahogy madaras, tollas gúnyolódó dalt énekelget az orra alatt. Ettől el kellett mosolyodnom.
"Elkészültél?" szólalt meg a fejemben Harry hangja.
- El.-válaszoltam
"Gyere, a csomagjaidat, utánad hozzák."
Harry a hallban várt rám, szelíd, barátságos tekintettel. Nyugalmat éreztem felőle.
- Mehetünk?-adta rám a kabátomat
Hihetetlen nyugalom árasztott el. Már nagyon rég éreztem ilyet. Készségesen felvettem a kabátomat és a csizmámat.
- Induljunk.-engedett ki maga előtt az ajtón
Kilépve az ajtón, álmosság fogott el. Mintha 2 órát aludtam volna csak. Egyre laposabban pislogtam, ásítoztam.
- Harry, én nagyon álmos vagyok.
- Gyere Kedvesem.-ültetett be a ház előtt parkoló három fekete terepjáró egyikébe
- Harry nem tudom mi van velem.-ásítottam megint
- Semmi baj nincs.-ült be mellém hátra
Fejemet ölébe fektette, lábaimat felrakta az ülésre, kabátomat kigombolta rajtam.
- Pihenj csak.-simított végig az arcomon és hajamon- Nem lesz semmi baj. Aludj Kedvesem.
Simogatásának hatására szemeim lecsukódtak és elnyelt a sötétség.

Halihó Cukorborsók!
Tudom 100000 éve nem volt rész, igyekszem ezentúl gyakrabban hozni.
Ha tetszett a rész, kérlek szavazz és írj kommentet.

Puszi&ölelés:
Nola

A fejedelem (H.S.)Where stories live. Discover now