6.

6.9K 317 1
                                    

Cat szemszöge:

Ott ültem a kanapén reszkető végtagokkal. Ez nem normális, hogy nem mehetek ki a barátaimmal egy kávéra anélkül, hogy botrányt kavarna. A sarkamra kell állnom. Nem leszek a szolgája.
- Cat!-lépett be a szobába az emlegetett
Rá emeltem a fejemet.
- Gyere utánam!
Szólásra nyitottam a számat, de szigorú tekintetével elhallgattatott azonnal. Felálltam és követni kezdtem. Egy lépcsősoron mentünk le. Ennek nagyon nem lesz jó vége. A torkomban gombóc keletkezett, a sírás fojtogatott. A beton falakból a hideg szinte sütött. Egy hosszú folyosóra értünk.
- Ugye nem akarsz bezárni?-szólaltam meg kisegér vékony hangon
- Mert szerinted mi mást kellene tennem?-torpant meg
- Kérlek ne haragudj!-szólaltam meg újra immáron könnyes szemekkel
- Többször elmondtam neked a szabályokat. De te fittyet hánytál rá! Most pedig viseld a következményeit!-fordult el tőlem
- Hazza! Kérlek!-szipogtam- Ne haragudj! Nem akartam, csak egy kávé volt.
- Ez meg csak egy kis büntetés lesz!-álltunk meg egy faajtó előtt
- Kérlek Harry!-csorgott le egy könnycsepp a szememből- Soha többet nem csinálok ilyet!-tördeltem az ujjaimat idegesen- Csak ne zárj be ide!
- Meg kell tanulnod, hol a helyed!-nyitotta ki az ajtót
Bepillantottam a zárkába. Beton falak, egy pad és egy pléd hevert bent.
- Kérem a telefonodat!-nyújtotta a kezét
Könnyes szemekkel teljesítettem kérését, majd szó szerint belökött az ajtón és rám zárta.
- Engedj ki!-dörömböltem üvöltve- Kérlek! Kérlek!
Az ajtón lecsúszva zokogásba törtem ki. A karórám szerint két teljes órája vagyok itt. Már nem tudtam sírni sem. Csak meredtem magam elé. Lépteket hallottam közeledni. Azonnal felpattantam. A léptek az ajtóm előtt haltak el. Zár kattanást hallottam.
- Kövess!-szólt hozzám mogorván
Akárcsak egy kiskutya úgy meneteltem utána. A folyosó túlsó oldalára vitt. Szintén egy ajtó előtt álltunk meg.
- Jól jegyezd meg, amit odabent látsz, az legyen neked arra tanulság, hogy nem árulsz el engem.
Nagyot nyeltem szavai halltán.
Amit odabent láttam embernek nem kívánom. Lisa volt a székhez kötözve, nem messze Zayn állt parancsra várva. Összeverték, ruhái szétszakadva, a földön hevertek.
- Lisa!-rohantam volna hozzá, de Harry lefogott- Eressz!-sziszegtem
- Nem, kiscsibém! Lisa sajnos túl sokat tud rólunk, apucival együtt. Ezt sajnos nem hagyhattam.
- Mit akarsz?-néztem hátra
- Hogy megtanuld egyszer s mindenkorra, te hozzám tartozol és nincs innen kiút!
- Harry! Kérlek ne bántsátok őt! A legjobb barátnőm! Ígérem soha többet nem cselekszem rosszul!
- Késő!-suttogta
- Harold! Bármit megteszek!-sikítottam, mikor láttam Zaynt Lisához közeledni egy késsel a kezében
- Állj!-szólalt meg Harry- Bármit megteszel?-csillant fel a szeme
- Bármit!-nyeltem egy nagyot és bólintottam
- Akkor alá fogod írni még ma a szerződést.
- Miféle szerződést?
- Majd meglátod!-szorított magához
- De akkor elengeditek Lisát?
- El, mihelyst aláírtad. Gyere!-fogta meg a kezemet
Felmentünk az emeletre, egyenesen a nappaliba. Leültetett az egyik fotelbe.
- Lisa papájával mi lett?
- Kiküldetésben lesz már a héten. Lisát is viszi magával.
- Hol lesznek?
- Nem mindegy? Örülj neki, hogy még élnek!-túrt az egyik fiókban lázasan
Egy köteg papírt rakott le elém.
- Ez mi?
- A szerződésed! Olvasd át alaposan, majd írd alá.
- Lehet kompromisszum?
- Ha jól viselkedsz talán, de most nem vagy abban a helyzetben, hogy te diktáld az iramot.
Borzalmasabbnál borzalmasabb szabályok követtek. Pl.: 34.5.: 68 kg-nál nem lehetsz több, 59 kg-nál nem lehetsz kevesebb.
36. Vendég esetén maximum 1-kor takarodó.
40. Csak engedéllyel változtathatsz a hajadon.
Az 50. szabály után elvesztettem a fonalat.
- Harry ez rengeteg szabály. Be sem fogom tudni tartani.
- Majd segítek neked!-ült le a karfára
- Félek!-sóhajtottam
- Igérem, mindent meg fogsz érteni. A szabályokat is! Csak engedd, hogy segítsek.
- Rendben!-sóhajtottam
Remegő kezekkel aláírtam a papírokat.
- Elengeded Lisát?
- El!-bólintott- Menj tusolj le!-terelt a lépcső irányába
- Rendben!
Mintha megölt volna belőlem egy darabot. Fájdalmam volt. De nem a testem, hanem a lelkem fájt.

Halihó Cukorborsók!
Itt az új rész, remélem tetszeni fog!
Puszi&ölelés:
Nola

A fejedelem (H.S.)Where stories live. Discover now