Chapter Five

700 101 24
                                    

"Μπορείς να βιαστείς;" Ο Harry ρωτάει ανυπόμονα περπατώντας μπροστά μου.

"Θα περπατήσω με όποιον ρυθμό με ευχαριστεί." Του λέω και συνεχίζω να περπατάω με τον ίδιο ρυθμό όπως και πριν.

Αφότου τον συνάντησα χθες στον πάγκο, πήγα απλώς σπίτι για να κοιμηθώ. Όταν ξύπνησα σήμερα το πρωί, αποφάσισα να κάνω μια βόλτα έξω, και προς μεγάλη μου έκπληξη με περίμενε ακριβώς έξω από την μπροστινή πόρτα, τρομάζοντας με. Δεν μπήκα ούτε καν στον κόπο να ρωτήσω πώς ήξερε πού βρισκόμουν, γιατί πιθανότατα ρώτησε κάποιον. Ακόμη δεν μου έχει πει πού θέλει να με πάει, αλλά δεν ρωτάω γνωρίζοντας ότι δεν θα μου δώσει καμία απάντηση.

"Σου έχω πει ότι είσαι ο πιο πεισματάρικος άνθρωπος που έχω γνωρίσει ποτέ;" ρολλάρει τα μάτια του στο γεγονός ότι δεν τον υπακούω. Δεν μου αρέσει να μου λένε τι να κάνω, οπότε θα κάνω ό,τι θέλω, γιατί ξέρω τι είναι καλύτερο για μένα.

"Οχι, δεν μου το έχεις πει." Απαντώ. Αυτός επιβραδύνει το ρυθμό του, ώστε να μπορεί να περπατήσει δίπλα μου.

"Λοιπόν είσαι." Λέει γέρνοντας το κεφάλι του προς το μέρος μου, όσο μιλάει.

"Και εσύ είσαι το πιο απερίσκεπτο άτομο που έχω γνωρίσει ποτέ."

"Φυσικά και είμαι, γιατί ξέρω ότι δεν είναι καθόλου διασκεδαστικό να κάνεις πράγματα αν ανησυχείς συνεχώς για τις συνέπειες." Μου λέει και αρχίζει να αυξάνει το ρυθμό του σε ένα ελαφρύ τζόκινγκ, αφήνοντας το μακρύ χορτάρι να γλιστράει στα πόδια του καθώς κινείται μέσα στο δάσος. 

"Μπορεί να μην είναι διασκεδαστικό, αλλά είναι έξυπνο."

"Το λες αυτό μόνο επειδή είσαι ένας από εκείνους τους μη απερίσκεπτους ανθρώπους." Σταματάει και γυρίζει προς μένα με τα φρύδια του σηκωμένα και ένα πονηρό χαμόγελο στο πρόσωπό του.

"Τουλάχιστον ο βασιλιάς δεν με έχει στο στόχαστρο". Περπατάω προς αυτόν όπου στέκεται ακόμα, τα μάτια του με παρακολουθούν καθώς κινούμαι πιο κοντά, κρατάει έξω και τα δύο του χέρια για να βάλω τα δικά μου μέσα.

"Ακριβώς, αγάπη. Ποια η πλάκα του να μην έχεις κάποιον  να σε κυνηγάει;" Βάζω τα χέρια μου μέσα στα δικά του, και τα σφίγγει σφιχτά, κρατώντας τα ανάμεσα μας. "Εκτός από αυτό κάνει τα πράγματα δέκα φορές πιο ενθουσιαστικά , η έκσταση είναι μεγαλύτερη, και η αδρεναλίνη σε γεμίζει σκληρότερα. Σου υπόσχομαι ότι το αξίζει." Τα μάτια του κρατούν ενθουσιασμό και ήδη γνωρίζω ότι είναι εθισμένος στο αίσθημα που περιγράφει. Ένα επικίνδυνο συναίσθημα.

Casanova➳ H.S (Μετάφραση)Where stories live. Discover now