"Είσαι τόσο ανεύθυνη, Mira!" Η Olivia φωνάζει καθώς ρίχνει τα χέρια στον αέρα. "Θεέ μου, τι θα σκεφτεί ο κ. Bayard όταν σε δει να μοιάζεις με σάκος του μποξ;" Η Olivia τονίζει ενώ περπατάει πάνω κάτω μπροστά μου. Όταν ξύπνησα σήμερα το πρωί, ορκίζομαι ότι έμοιαζε σαν να επρόκειτο να πάθει καρδιακή προσβολή όταν είδε το πρόσωπό μου.
"Ποιος είναι ο κ. Bayard;" Ρωτάω μπερδεμένη, αλλά ίσως και για να την αποσπάσω από τις μώλωπες μου. Δεν ήταν τόσο χάλια όσο περίμενα να είναι, αλλά για την Olivia ήταν χειρότερα.
"Ο σύζυγός σου. Για το όνομα του Θεού, Mira!" Φωνάζει μου θυμωμένη. Πώς θα μπορούσα να το ξέρω; Ποτέ δεν είχα ξανακούσει το όνομα του μέχρι τώρα. Ξέρω ότι η Olivia απλώς ανησυχεί για μένα και το μέλλον της οικογένειας. Δεν προσπαθώ σκόπιμα να το κάνω δύσκολο γι 'αυτήν, αλλά δεν μπορώ πραγματικά να ελέγξω τι συμβαίνει.
"Υπάρχει κάτι που ονομάζεται make up, Olivia. Θα είμαστε μια χαρά." Την καθησυχάζω, παρόλο που βρίσκω ότι το όλο θέμα γελοίο. Αυτός φτάνει σε τρεις μέρες. Θα έπρεπε να έρθει νωρίτερα, αλλά του έτυχε κάτι. Με κάνει να αναρωτιέμαι αν είναι έτσι. Εγώ να κάθομαι στο σπίτι περιμένοντας τον, μόνο για να του τύχει κάτι σημαντικότερο.
"Ειλικρινά δεν έχω ιδέα γιατί ήθελε εσένα από τις τρεις μας." Λέει απογοητευμένη. Εγώ απλώς αγνοώ το σχόλιό της, γνωρίζοντας ότι απλά είναι αγχωμένη και δεν το εννοεί. Δεν ξέρω ούτε εγώ γιατί το ήθελε , εφόσον ποτέ δεν είχαμε συναντηθεί. Ξέρω ότι επέλεξε εμένα από τις τρεις μας από την εμφάνιση , αλλά πώς μπορείς να θελήσεις να παντρευτείς κάποιον απλώς από την εμφάνιση;
"Ούτε εγώ." Σπρώχνω τον εαυτό μου από τον καναπέ και φεύγω από την πόρτα. Δεν μπορώ να σταθώ εδώ για να σχεδιάσω ένα γάμο που δεν θέλω να συμβεί εξαρχής. Όπως κάθε κοριτσάκι που έχω προγραμματίσει κάποια μέρη του γάμου μου από τότε που ήμουν μικρή, παρ 'όλα αυτά, καμία από τις επιθυμίες μου δεν έχει ληφθεί υπόψη.
Περπατώ κατά μήκος του ρέματος που με οδηγεί προς τη μεγάλη γέφυρα, όπου για άλλη μια φορά βλέπω την Amber να σκύβει ενάντια στο πέτρινο φράχτη. Γυρίζει και με κοιτάζει με χαρούμενο χαμόγελο. "Mira! Ακριβώς το άτομο που ήλπιζα να δω." Με χαιρετάει, και με χαρά αρχίζω να περπατάω προς αυτήν.
"Και γιατί αυτό;" Ρωτάω περίεργη όταν φτάνω δίπλα της.
"Απλά ήθελα να μιλήσω με κάποιον, και άκουσα ότι συνάντησες τον Louis." Λέει να γλιστράει επάνω στον πέτρινο φράκτη, ώστε να έχει κάπου να καθίσει. Τα πόδια της κουνιούνται μπρος και πίσω σαν ένα κοριτσάκι που είναι ενθουσιασμένο. Εγώ απλώς αφήνω ένα γέλιο στην παιδική της φύση.
BINABASA MO ANG
Casanova➳ H.S (Μετάφραση)
FanfictionΌλοι έχουν ακούσει για αυτόν, Casanova. Διάσημος για την γοητεία του που μπορεί να κάνει κάθε κορίτσι να τον ικετεύει να γίνει δικός της, και αυτός είναι, για μια νύχτα. Αυτός τους δίνει ευχαρίστηση πέραν φαντασίας αλλά πάντα φεύγει πριν την ανατολή...