Chapter Seven

608 100 9
                                    

Ρίχνω μια γροθιά στο πρόσωπό του, αλλά την είδε να έρχεται πολύ πριν κάνω την κίνηση, έτσι ώστε να σταματήσει το χέρι μου με το δικό του. "Δεν μπορείς να αφήσεις τον αντίπαλό σου να δει την κίνηση σου πριν την κάνεις." Ο Harry λέει αφήνοντας γρήγορα το χέρι μου.

"Και πώς το κάνω αυτό;" ρωτάω καθώς επιστρέφω στη θέση έτοιμη να του ξαναρίξω μπουνιά.

"Μην κοιτάς εκεί που πρόκειτε να χτυπήσεις." Λέει σαν να είναι τόσο απλό.

Με κάποιο τρόπο ο Harry και εγώ καταλήξαμε εδώ σε κάποιο εγκαταλελειμμένο κήπο ενός σπιτιού και για κάποιο λόγο είχα την επιθυμία να μάθω να παλεύω, γι 'αυτό ζήτησα από τον Harry να με διδάξει. Ήταν περισσότερο από χαρούμενος να το κάνει, τελικά να είναι σε θέση να μου πει τι να κάνω χωρίς να γίνομαι έξαλλη.

"Άλλη μια φορά." Ο Harry λέει, έτοιμος για μένα να τον χτυπήσω. Παίρνω τη συμβουλή του και κοιτάζω βαθιά στα μάτια του. Παρακολουθεί τα δικά μου για να δει πού θα χτυπήσω, αλλά δεν τον αφήσω να ξέρει. Συνεχίζω να κοιτάζω στα μάτια του και να τον εκπλήσσω δίνοντάς του μια γροθιά στο στομάχι του. Αφήνει ένα βογκητό από το κτύπημα. "Δεν περίμενα να είσαι τόσο δυνατή."

"Απλώς επειδή είμαι κορίτσι περίμενες να είμαι αδύναμη;" ρωτάω και σηκώνω τα φρύδια μου προκαλώντας τον να πει άλλη μία λάθος λέξη.

"Φυσικά και όχι." Λέει να σηκώνει τα χέρια του προς υπεράσπιση. "Είναι επειδή είσαι πολύ μικρή".

"Μικρή; Είσαι απλά ένα κεφάλι ψηλότερος από μένα." Ξέρω ότι σκέφτεται έτσι επειδή είμαι κορίτσι, αλλά το προσπέρασα αυτή τη φορά. Δεν βλέπω το νόημα να ξεκινήσω καβγά τώρα. "Ξέχνα το." Λέω αφήνοντας το θέμα. "Μπορούμε να αγωνιστούμε πραγματικά τώρα;"

"Μπορείς να παλέψεις με εμένα, αλλά δεν θα χτυπήσω πίσω." Λέει έτοιμος για μένα να προσπαθήσω να του επιτεθώ.

"Δεν υπάρχει καμία πλάκα σε αυτό. Απλά να είσαι πολύ προσεκτικός." Λέω λίγο ενοχλημένη γνωρίζοντας ότι δεν θα με χτυπήσει, γιατί είμαι κορίτσι.

"Δεν θα σε χτυπήσω, ποτέ δεν έχω και ποτέ δεν θα απλώσω χέρι σε γυναίκα." Λέει και με κάνει να καταλάβω ότι δεν θα αλλάξει γνώμη ανεξάρτητα από το τι λέω. "Εκτός αν τους αρέσει λίγο πιο άγριο." αστειεύεται και μου στέλνει ένα πονηρό χαμόγελο. Απλώς γελάω ενώ ρολλάρω τα μάτια μου.

Πριν μπορέσει να αντιδράσει του ρίχνω μπουνιά στον ώμο. "Για το όνομα του Θεού, δώσε σε έναν άντρα λίγο χρόνο για να προετοιμαστεί." Λέει όσο τρίβει τον ώμο του, αλλά διώχνει τον πόνο σχεδόν αμέσως. Προσπαθώ να χτυπήσω το στήθος του, αλλά κινεί το χέρι του σπρώχνοντας το χέρι μου στο πλάι. Προσπαθώ να τον κλοτσήσω, αλλά σηκώνει το πόδι του πριν τον αγγίξω. "Μπορείς και καλύτερα από αυτό, Mira." Λέει κουρασμένος.

Casanova➳ H.S (Μετάφραση)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant