Chapter Ten

592 85 0
                                    

"Πέρασα πολύ ωραία, απόψε." Λέω στον Harry μόλις φτάνουμε στην πόρτα του σπιτιού μου.

"Και εγώ το ίδιο. Είμαι πολύ χαρούμενος που συμφώνησες να έρθεις μαζί μου". Χαμογελάει σε μένα, και του δίνω ένα μεγάλο χαμόγελο επίσης. Κάνει ένα βήμα πιο κοντά. Τώρα που στέκεται τόσο κοντά, μπορώ να νιώσω την ανάσα του στο πρόσωπό μου. Μυρίζει σαν μέντα, κάνοντας το στόμα του ακόμα πιο ελκυστικό.

Η πόρτα ανοίγει και αυτός γρήγορα απομακρύνεται από μένα με έκπληξη.

"Ω, Mira, έχω υπέροχα νέα!" Η αδελφή μου Olivia φωνάζει με ενθουσιασμό. Χτυπάει τα χέρια της χαρούμενα για ό,τι πρόκειται να μου πει.

"Τι;" ρωτάω θέλοντας να μου πει αυτό που θέλει.

"Συνάντησα αυτόν τον πολύ πλούσιο άντρα στην αγορά και έχει έναν γιο στην ηλικία σου, του είπα για το οικονομικό μας πρόβλημα και συμφώνησε να παντρευτείς τον γιο του και να μοιραστεί μαζί μας τα χρήματά του! " η Olivia φωνάζει για άλλη μια φορά. "Ωστόσο, πρέπει να περιμένουμε δύο μέρες μέχρι να έρθει στην πόλη, επειδή βρίσκεται σε επαγγελματικό ταξίδι στις θάλασσες". Σχεδόν πήδηξε με χαρά που τελικά μου είπε τα νέα. Εγώ όμως στέκομαι εδώ με ένα ανοιχτό στόμα, και κενό μυαλό, πολύ σοκαρισμένη για να κάνω κάτι. Η ελευθερία μου και η πιθανότητα να επιλέξω ποιον θα αγαπήσω μόλις έχει παρθεί από μένα χωρίς να έχω λόγο στο θέμα.

"Όχι. Αρνούμαι!" Της λέω αυστηρά και οι κινήσεις της σταματούν. Με κοιτάζει μπερδεμένη, σαν να περίμενε να συμβιβαστώ με αυτό, και να είμαι χαρούμενη.

"Mira, δεν μπορείς να αρνηθείς. Αν δεν το κάνεις αυτό θα χρεωκοπήσουμε." Για πρώτη φορά ήταν απόλυτα σοβαρή, και ήξερα ότι ήταν κάτι περισσότερο από απλώς να με πάρει ένας σύζυγος. "Ωχ λοιπόν, νομίζω ότι θα πρέπει να σε αφήσω μόνη για να το σκεφτείς αυτό, αλλά πρέπει να του δώσουμε μια απάντηση μέχρι αύριο." Γυρίζει και εξαφανίζεται πίσω στο σπίτι, κλείνοντας την πόρτα πίσω της.

"Δεν πρόκειται να τον παντρευτείς, έτσι;" Ο Harry ρωτάει, μιλώντας για πρώτη φορά μετά τα νέα. Δεν φαίνεται καθόλου επηρεασμένος με τα νέα, αλλά ακούω ένα μικρό υπαινιγμό απελπισίας πίσω από τα λόγια του. Δεν του απαντώ. Τι πρέπει να πω; Ξέρω ότι δεν θέλω να το κάνω αυτό, αλλά ξέρω επίσης ότι δεν έχω πολλές επιλογές. Εάν δεν το κάνω αυτό δεν θα επηρεάσει μόνο εμένα, αλλά και την οικογένειά μου. "Σωστά;" Ο Harry λέει αυτή τη φορά πολύ πιο δυνατά με την απελπισία πολύ πιο καθαρή.

Casanova➳ H.S (Μετάφραση)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin