Chapter Twenty Four

459 71 2
                                    

Α/Ν:* Αποποίηση ευθυνών: Υπάρχουν ορισμένα αποσπάσματα / ποιήματα σε αυτό το κεφάλαιο για τα οποία παίρνω τα credits για κανένα από αυτά εκτός από το πρώτο για την ημέρα που συναντήθηκαν. Δεν ξέρω ποιος έχει γράψει τα υπόλοιπα, αλλά δεν είμαι εγώ. *

Ρολλάρω στο κρεβάτι γκρινιάζοντας όταν αισθάνομαι ότι κάποιος με κουνάει. Προσπαθώ να αγνοήσω το άτομο, αλλά με ξαπλώνει στην πλάτη μου, και ο ήλιος με χτυπάει ακριβώς στο πρόσωπο. "Τι;" Μουρμουρίζω με μια κουρασμένη φωνή. Ανοίγω ένα μάτι έτσι ώστε να μπορώ να δω ποιος είναι.

"Πρέπει να ξυπνήσεις. Είναι τέσσερις μ.μ." Η Olivia παραπονιέται, αλλά εγώ απλώς βγάζω το χέρι της από τον ώμο μου. Ήμουν χθες, και σήμερα στο κρεβάτι. Αφού ο Harry άρχισε να τσακώνεται με τον Leith, δεν είχα πολλή ενέργεια για να κάνω τίποτα άλλο παρά να μείνω στο κρεβάτι.

"Δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα και εκτός αυτού, το κρεβάτι μου δίνει όλη την παρηγοριά που χρειάζομαι τώρα". Βάζω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι με την ελπίδα ότι θα καταλάβει τον υπαινιγμό και θα με αφήσει μόνη μου. Ωστόσο, γνωρίζοντας την Olivia, δεν γνωρίζει καν τι σημαίνει να καταλάβει ένα υπαινιγμό.

"Εντάξει, αλλά σκέφτηκα ότι πρέπει να ξέρεις ότι ο Heath ήρθε εδώ σήμερα το πρωί." Το κεφάλι μου πετάγεται από τα λόγια της και με κάνει να καθίσω. Με πιάνει μια ζαλάδα επειδή κάθισα τόσο γρήγορα, αλλά μετά από μια γρήγορη αναπνοή είμαι καλά.

"Τι ήθελε;" Ρωτάω τώρα ανυπόμονη να μάθω για ποιο λόγο έκανε αυτή η ξαφνική του επίσκεψη. Πραγματικά ,σκέφτηκα μετά από αυτό που συνέβη χθες ότι θα με άφηνε για τα καλά, και θα σταματούσε να μάχεται για μένα, αλλά υποθέτω ότι του κόλλησα το πείσμα μου.

"Ήθελε να σου δώσω αυτό." Λέει, τραβώντας ένα δώρο πίσω από την πλάτη της. Είναι εύκολο να καταλάβω ότι είναι ένα βιβλίο, οπότε δεν ξέρω γιατί μπήκε στον κόπο να το τυλίξει. "Είπε ότι θα ξέρεις τι είναι." Βάζει το βιβλίο στο κρεβάτι μου πριν σηκωθεί και με αφήσει μόνη με ό,τι είναι αυτό  που ο Harry μου έδωσε.

Δεν το αγγίζω, απλά κοιτάζω. Ένα μέρος μου πιστεύει ότι ξέρω τι είναι, και αυτό το κάνει ακόμα πιο τρομακτικό. Ωστόσο, τι κι αν δεν είναι, και είναι απλώς ένα κιβώτιο στο ίδιο σχημα με ένα βιβλίο με κάτι μέσα σε αυτό. Μήπως το σκέφτομαι υπερβολικά αυτό; Πιθανώς. Αναστενάζω πριν απλώσω το χέρι μου και το σηκώσω. Σκίζω το χαρτί ανυπόμονα και το ρίχνω στο έδαφος. Μόλις τα μάτια μου προσγειώνονται στο βιβλίο είναι ακριβώς αυτό που πίστευα ότι θα ήταν. Είναι το βιβλίο που ο Harry είχε φέρει μαζί του για να γράφει ποιήματα.

Casanova➳ H.S (Μετάφραση)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon