"Γιατί στο διάολο θα βοηθήσεις οικειοθελώς τους φτωχούς;"η Olivia ρωτάει την Luna συγκλονισμένη από τα νέα της. Η Luna αποφάσισε να κάνει κάτι καλό, οπότε προσφέρθηκε να γίνει νοσοκόμα στο νοσοκομείο για εκείνους που δεν μπορούν να πληρώσουν για ένα καλύτερο. Δεν δουλεύουν πολλοί άνθρωποι, γι 'αυτό είμαι πολύ περήφανη για τη Luna που τους έδωσε μια επιπλέον βοήθεια.
"Φυσικά. Χρειάζονται όλη τη βοήθεια που μπορούν να πάρουν και θέλω να κάνω κάτι που με κάνει να νιώθω καλά για τον εαυτό μου". Η Luna υπερασπίζεται τον εαυτό της.
"Είμαι πολύ περήφανη". Λέω στη Luna με ένα μεγάλο χαμόγελο, και παίρνω γρήγορα ένα σε αντάλλαγμα πριν ρουφήξει το τσάι της.
Μετά τον Harry, αποφάσισα να γυρίσω πίσω, και οι δύο μας πήραμε χωριστούς δρόμους. Οι αδελφές μου ήταν ήδη σε μια βαθιά συζήτηση μόλις ήρθα σπίτι, έτσι το μόνο που έκανα ήταν να καθίσω και να βάλω λίγο τσάι.
"Πιστεύω, όμως, ότι είναι χάσιμο χρόνου. Θα πρέπει να ψάχνεις για έναν πιθανό σύζυγο, καταλαβαίνεις πόσο ντροπιαστικό είναι να είμαστε σε αυτή την ηλικία και να είμαστε ελεύθερες;". Λέει με έναν υπερβολικά δραματικό αναστεναγμό, ενώ γέρνει πίσω στον καναπέ.
"Πρέπει να θυμηθείς ότι η Luna είναι μόνο δεκαέξι και είμαι απολύτως καλά με το να είμαι ελεύθερη. Δεν ψάχνουν όλοι για γάμο". Κουνάω το κεφάλι μου αποδοκιμαστικά, κουρασμένη από τη συνεχή ανάγκη της να μας κάνει να βρούμε έναν άνδρα.
"Καλύτερα να ξεκινήσουμε σύντομα, και εκτός αυτού έχουμε χαμηλό εισόδημα." η Olivia λέει και ένα μέρος αυτού πάει στη Luna, αλλά και ένα μέρος του πάει σε μένα για να μου θυμίσει το οικονομικό μας πρόβλημα.
"Ψάχνω, και θα τον συναντήσω αύριο, το νιώθω". Η Luna λέει συναρπαστικά.
"Ω, όπως νιώθεις κάθε βράδυ;" η Luna , και η Olivia δεν φαίνονται χαρούμενες από τα λόγια μου. Ρολλάρω τα μάτια μου και σηκώνομαι. "Νομίζω ότι θα πάω έξω για λίγο." Τους ενημερώνω, αισθανόμενη ότι δεν μπορώ να είμαι εδώ λεπτό παραπάνω.
"Αλλά μόλις γύρισες." η Olivia λέει μπερδεμένη.
Δεν της απαντώ καθώς βγαίνω από την πόρτα κλείνοντας την πίσω μου. Περπατώ κατά μήκος του πέτρινου φράχτη, ενώ βλέπω το ρέμα να τρέχει ανάμεσα σε αυτό το δρόμο και αυτό που βρίσκεται στην άλλη πλευρά. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν έβγαλαν εκείνη τη λίμνη όταν έχτισαν την πόλη, αλλά είμαι επίσης πολύ ευγνώμων που δεν το έκαναν. Αν το έκαναν, δεν θα έχω λίμνη για να βρίσκω την γαλήνη.
YOU ARE READING
Casanova➳ H.S (Μετάφραση)
FanfictionΌλοι έχουν ακούσει για αυτόν, Casanova. Διάσημος για την γοητεία του που μπορεί να κάνει κάθε κορίτσι να τον ικετεύει να γίνει δικός της, και αυτός είναι, για μια νύχτα. Αυτός τους δίνει ευχαρίστηση πέραν φαντασίας αλλά πάντα φεύγει πριν την ανατολή...