Chapter Twenty Two

403 72 9
                                    

"Πρέπει να το κάνω;" Παραπονιέμαι, ενώ η Olivia με τραβάει από το χέρι για να συναντήσω τον αρραβωνιαστικό μου. Μετά από αυτό που συνέβη χθες το βράδυ αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω να κάνω. Πώς γίνεται να είμαι με ραγισμένη την καρδιά και να συναντήσω αυτόν που θα γίνει σύζυγος μου; Πώς άφησα τον εαυτό μου να γίνει ένα από εκείνα τα κορίτσια που θέλουν να τα αφήσουν όλα για ένα αξιολύπητο αγόρι που κοιμάται με την αδερφή μου την πρώτη ευκαιρία που βρίσκει; 

"Ναι, πρέπει να τον συναντήσεις αργά ή γρήγορα ούτως ή άλλως, οπότε γιατί όχι τώρα; Επίσης δεν θα είστε μόνοι όλη του η οικογένεια θα είναι εκεί." Μου δίνει ένα ψεύτικο χαμόγελο ενθάρρυνσης καθώς περπατάει με το κεφάλι ψηλά και το στήθος προς τα έξω

"Εκπληκτικά." Ρολλάρω τα μάτια μου στην ιδέα του δείπνου με όλους εκείνους τους κολλημένους ανθρώπους που μετά από μια συνομιλία μαζί μου θα τον παρακαλάνε να παντρευτεί μια από τις αδελφές μου αντ 'αυτού. Το οποίο πραγματικά θα με σύμφερε. Δεν έχω ιδέα γιατί η Olivia ήταν τόσο πρόθυμη να παντρέψει εμένα αντί για τον εαυτό της.

"Δεν πρέπει να έχεις αυτό το ύφος σε εκείνο το σπίτι." Με προειδοποιεί πριν χτυπήσει απαλά την πόρτα και ανοίγει ούτε ένα δευτερόλεπτο αργότερα. Πίσω από αυτή είναι ένας μπάτλερ που ανακοίνωσε στην άφιξή μας σαν να είμαστε βασιλιάδες. Βέβαια η αδερφή μου χάρηκε πολύ, αλλά εγώ δεν έχω αισθανθεί ποτέ πιο έξω από τα νερά μου.

Βγάζει το χέρι του προς τα έξω σηματοδοτώντας σε εμάς για να μπούμε. "Ακολουθήστε με." Λέει πριν μας οδηγήσει στο σαλόνι. Η διαδρομή είναι σύντομη, αλλά τα νεύρα μου είναι τόσο τεντωμένα. Δεν πίστευα ότι θα ήμουν τόσο νευρική που θα τον συναντήσω, αλλά είμαι. Τι γίνεται αν δεν είναι τόσο ωραίος όσο λένε, και έπειτα πρέπει να ζήσω τη ζωή μου με έναν απαίσιο άνδρα.

Τα μάτια όλων πέφτουν πάνω μας μόλις φτάνουμε στην είσοδο του σαλονιού και είμαι πραγματικά έκπληκτη όταν βλέπω λίγους ανθρώπους. Όταν είπε όλη την οικογένειά του φαντάστηκα θείους, θείες και παππούδες, αλλά φαίνεται ότι είναι μόνο η αδελφή του και οι γονείς. Ωστόσο, εκείνος φαίνεται να λείπει.

Η μητέρα του είναι η πρώτη που με πλησιάζει. "Πρέπει να είσαι η Mira." Τα μαλλιά της είναι κοντά και ξανθά αναδικνύοντας το μπλε των ματιών της. Δεν φαίνεται πολύ μεγαλύτερη από πενήντα. Είναι  υπερβολικά ντυμένη, κατά τη γνώμη μου, αλλά φαίνεται ωραία για μια γυναίκα της ηλικίας της.

Casanova➳ H.S (Μετάφραση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora