4.

245 12 0
                                    

Když jsme už konečně dorazily do Koreje, tak nás vyzvedla na letišti Lisa a její kamarádka Jennie. Lisa a Jennie měly přes obličej roušku, protože bylo v Koreji slavné. Jsou to totiz členky ze skupiny Blackpink.

"Ahoj" Pozdravila jsem ji a obejmul jsem ji. "Ahoj, ty jsi tak vyrostla. " Řekla Lisa a oběť mi opětovala. Nasledne jsem pozdravila Jennie a taky jsem ji obejmula. "Co tady děláte? Vyhrkla jsem na ně. " Vždyť vás můžou poznat fans. " Dodala jsem. "Ale prosimtě, oni žádné nemají" Řekl Tomáš provokatě. "Přestaň provokovat Tome. " Vyhrkla jsem na něj. "Jo přestaň. Oni jsou skvělí. Vím že mají miliony fans. " Řekl Hoseok. A prohrabal se ve vlasech, když viděl že se na něj diva Jennie s úsměvem na tváři. Sklonil hlavu a šlo vidět že se usmál taky.

Vzali jsme si zavazadla a šli jsme k autu kde na nás čekala teta. "Ahoj." Pozdravila jsem ji s úsměvem a obejmul ji. "Ahoj, kocicko. Ty jsi mi vyrostla. " Řekla a oběť mi opětovala. "Tak moc vás rada vidím. " Řekla mamka a obejmul ji s úsměvem.

Sedli jsme si do auta a jeli jsme k tetě domů. No... Spíš do vily. Mají nadhenou vilu. Sedmi pokojová vila s obrovskou kuchyni a obývákem.

Když jsme dorazili domu tak jsem si hned sedla na sedačku. Pak mi Lisa ukazala můj pokoj. Tam jsem si vybalila a pak si lehla na postel. Strašně mě moc bolela hlava. Ani nevím kdy jsem usnula.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Další den

"Danielo, vstávej. " Křičela na mě Lisa z kuchyně. "Vstávej Danielo. Pojd se na snídat. " Zase křičela na mě.

Vtrhla se mi do pokoje a skočila na postel vedle mě. "No tak Liso nech mě ještě chvilku spát. " Zamumlal jsem na ni.

"No dobře ale jen 10 minut, jasný. " Řekla a já věděla že se usmála. "No jo. Naše miminko musí ještě spát. " Zamumlal, když se chystala odejít z pokoje.

"Ach jo. Já už neusnu. " Řekla jsem a musela se na ni usmát. Úsměv mi opětovala.

"Za deset minut budu dole v kuchyni. " Jen mi na to kývla na souhlas a odešla z pokoje.

Vstala jsem z postele a šla do koupelny a vyčistila jsem si zuby, vyčesala jsem si moje Dlouhé černé vlasy. Následně jsem se trošku opravila, abych nevypadala jako ježibaba.

Šla jsem tedy do kuchyně. "Dobře ráno. " Pozdravila jsem své rodiče, tetu a Lisu, které už byli v kuchyni. Pozdrav mi obětovali s úsměvem.

Teta s mámou nám udělaly k snídani lívance s borůvky. Byli vynikající. Vlastně všechno je vynikající. Teda pokud se jedná o jídla, které máma udělá tak jsou nejlepší.

"Děkuju moc strašně jsem si pochutnala. " Poděkovala jsem a dala mamce pusu na líčko.

"Kde jsou kluci? Proč se taky s námi nenajedli? " Ptala jsem se

"No tak Hoseok už od rada není doma. Říkal že jde na nějakou schůzku. A Tomáš si to jídlo vzal do pokoje a zase je na počítači. " Řekla mi Lisa.

"Vážně mě zajímá, co tam ten Tomáš furt na tom počítači dělá. A nebo kam šel Hobi. Byl totiž upravený. Jako kdyby šel na nějaký rande. " Dodala Lisa a zachechtala se.

" No to mě taky zajímá, co furt dělá Tomáš na tom počítači. "Řekla jsem a protočila oči. " A Hobi by nešel na žádné to rande. Pokaždé se chce tomu vyhnout. Už byli i nějaké ty holky, které ho chtěly, ale vždycky je odmítl. Myslím si , že takovýhle věci nechce řešit. " Dodala jsem.


















Vím že to zatím není nic moc, ale tohle jsem psala ve škole, při hodině 😅😅😅. Učitelka mě tak stresovala😂😂😂.

No a Strašně se omlouvám za chyby. Jen doufám, že se vám bude libit a dáte mi hlas. Budu taky rada za vaše názory.

Dana😇

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat