,, Od té doby co Věra přiletěla, tak s ní trávím všechen svůj volný čas. Je to moje nejlepší kamarádka. Ale bydlí až v ČR. A já jsem kdysi taky bydlela v ČR. "Bavila jsem se s V, když se Hami a Jun Hae víc k sobě zblížily.
,, Bong Yoon ty ses tu nenarodila? " Ptal se Taehyung.
,, Ne. Já jsem se narodila v České republice. V hlavním městě. "
,, A jak se jmenuje to město?"
,, Praha. "
,, Promiň, že jsem se ptal, ale já nevěděl kde je Ta země. "
,, To nevadí. Je to malá země, která je v Evropě. "
Jen tak se procházíme po parku. Sedneme si na lavičku všichni 4 a povídáme si spolu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
,, Jak dlouho se už znáte? " Zeptá se mě Jun Hae. Když jsme jely cestou k ní do hotelu.
,, Není to tak dlouho. Byla jsem sama v parku a Viděla jsem ho, jak si hrál s dětmi. On pak přišel za mnou a zeptal se co tady dělám a tak. No, ale já jsem byla nervózní nebo co. Nemohla jsem mu odpovědět. Protože víš, jak často se kolem sebe dívám. Jestli náhodou neprochází kolem nějaký ten pěkný kluk. No a zahlédla jsem jeho a tak trošku jsem se zakoukla. Z dálky už vypadal hezky, ale když přišel ke mě tak ještě líp. Ale pak jsem se z pamatovala a odpověděla mu. Na začátku jsem trošku koktala, ale po chvilce jsem už mluvila normálně. Strávila jsem sním tak asi 2 hodiny a pak už musela jít domu. Zeptal se na telefoní číslo a já mu to číslo dala. No ale viděli jsme se jen 2 krát. " Skončila jsem to svoje vyprávění, jak jsem poznala Taehyung.
,, To máš pravdu že je pěkný. O tom žádné pochyby nemám. To snad každá holka mi to potvrdí. Ale já si taky myslím, že už má holku. "
,, To já nevím, jestli má holku nebo ne. Ale moc mě to ani nezajímá. Jsme jen kamarádi. "
Už jsme dorazili před její hotel. ,, Tak už jsme tu. Pozdrav rodiče a bratry za mě jo. " Obejmul mě a já ji oběť opětovala nazpátek.
,, Jo jo. Vyřídím jim to. A ty taky pozdravuj mámu za mě. Ahoj." Rozloučila jsem se sní a šla jsem domu.
Máma: " Kde ses teď Bong Yoon? " Napsala mi SMS.
Bong Yoon: " Jedu teď domů. "
Máma: " Dobře, ale ještě se zastav v supermarketu a nákup mi pár věcí jo? "
Bong Yoon:" Dobře. "
Máma: " Vajíčka, nudle, zelí, rajčata, mléko a ještě nějaké sušenky pro Jung Sun Ji /Tomáš.
Bong Yoon: ,, ok"
Šla jsem teda do supermarketu pro seznam věci, které mi máma napsala. V supermarketu jsem vzala pytlík a dala tam rajčata a zelí. Potom jsem popadla nějaké nudle, sušenky a ještě k tomu menší pití.
Měla jsem už plné ruce a už nic jsem nemohla vzít, tak jsem šla směrem k pokladně. Stála jsem u pokladny a čekala ve frontě, ale pak jsem si vzpomněla že mi ještě chybí vajíčka. Nechtělo se mi teď odejít z fronty a pak zase čekat než budu na řadě.
Tak jsem si počkala než na mě dojde řada a pak poprosím prodavače, aby na mě chvíli počkal než se vrátím s vajíčkami.
,, Nemůžete chvíli počkat? Zapoměla jsem vajíčka. Teda jestli to nevadí. " Řekla jsem prodavači když jsem byla na řadě.
,, Ne ne. Já namarkujuku tady to a vy mezi tím můžete jít. " Řekl mile na mě prodavač.
,, Moc vám děkuju. " ,, Nebojte se nebude to trvat dlouho. Hned jsem tady zpátky. "
Běžela jsem pro ty vajíčka, které byli až na druhém konci supermarketu. Vzala jsem krabičku s vajíčky. Narychlo jsem ji otevřela, ověřila si je jestli jsou v pořádku. Byli v pohodě. Zavřela jsem je a Rychle jsem se otočila. Omylem jsem se srazila s jedným klukem co stál vedle mě.
Omlouvám se za moje chyby. Snad se vám bude jen líbit i když vím že to není nic moc. Ale i tak budu ráda za váš hlas či komentář.
A taky chci poprat všechno nejlepší Jimiž😘😘😘. Přeju vám krásný Jimin Day❤❤❤. Forever Love BTS❤❤❤❤
Dana😇
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...