19.

122 7 0
                                    

Šli jsme do budovy a mířili si to k sálu, kde holky cvičí svoje choreografie.

,,Dobrý den " pozdravily holky nějaký ho pána, kterého jsme potkaly na chodbě.

,, Dobrý den." Taky jsem ho pozdravila.

,, Dobrý, dobrý. " řekl. ,, Jde te teď cvičit? "

,, Ano. Ještě s námi jde i moje sestřenice Bong Yoon." Řekne Lisa a oba se kouknou i na mě.

,, Dobrý den." Znovu pozdravím. ,, Já jsem Jung Bong Yoon. Představila jsem se.

,, Dobrý, těší mě, že jsem tě poznal. Já se jejich manažer." Představil se a Potřsásli jsme si ruce. ,, No nic holky já už musím. Možná pak se kouknu a zkontroluj jak vám to jde. Ale myslím že vám to půjde skvěle. Tak se mějte." Uklonily jsme se a následně odešel.

Už jsme v sále a všechny holky si protahujou svoje svaly.

,, Já se budu jen dívat. Nerada bych vám to kazila. Když tak vám budu pomáhat s hudbou. " Řekla jsem holkám.

,, Proč? Vždyť jsem tě pozvala aby jsi si s námi taky zatancocala a užila jsi to s námi." Řekla Lisa.

,,Ne ne já už mám být vděčná za to že tu vůbec jsem. Bude mi s radosti když se na vás budu dívat." Řekla jsem a byla jsem fakt šťastná že mám tu šanci je vidět a poznat osobně. Co by za to dala třeba Jun Hae. Ta by asi kvůli tomu klidně i vraždila. Ona ty holky fakt zbožňuje. ,, Možná příště holky." Usmála jsem se na ně.

,, Tak aspoň nám budeš pomáhat s hudbou. Budeš něco jako naše DJ. " Řekla Rose a připojila svůj mobil do repráku a dala mi ten mobil do ruky.

,, Tak můžem začít. " Řekla Jennie. ,, Tak Bong Yoon pusť nám něco na rozehřátí." Ještě dodala a už začal hrát hudba.

Pustila jsem BOOMBAYAH. A holky si postavily do pozic a začaly tancovat.

-----------------------

Ty jo to se ani nezdá ale už tu jsem skoro 2 hodiny. A už jsme měly hlad uz totiž byl čas na oběd.

Holky mi řekly ať jim skočím něco koupit do Bageterie Boulevard. ,, Nám bude jedno co koupíš." Ještě dodala Lisa.

Šla jsem tedy a koupila 4 bagety a k tomu ještě džus.

Přinesla jsem holkám bagety, ale cestou jsem na chodbě potkala jejich manažera. ,, Dobrý den. " pozdravila jsem ho. ,, Dobrý, dobrý. " Pozdravil mě zpátky. Pak jsem pokračovala v cestě k holkám, abych jim mohla dát oběd.

,, Ehmmm. Počkej. " zastavil mě manažer. ,, Jak že se to jmemuješ?" Zeptal se mě.

,, Jung Bong Yoon je moje jméno. " odpověděla jsem mu.

,, Dobře, nepospicháš někam? Potřebuju tě jen na pár minut pokud to nevadí. "

,, Ehmmm. Já musím dát holkám bagety. Jsou hladové." zasmála jsem se. ,, Ale jinak nic nemám na práci až na to že pouštím holkám hudbu.

,, Dobře, tak já půjdu s tebou. Aspoň se kouknu rovnou na holky a rovnou se jich zeptám jestli si tě můžu na chvíli půjčit. Potřebuju totiž aby jsi mi zazpívala kousek písničky a potřebuju dívčí i hlas. Vzal bych holky, ale on oni mají moc práce s trénykem."

,, Ráda vám pomůžu." Šli jsme teda k holkám do sálu. Já jim dala bagety a džusy.

,, Tak holky, jak vám to jde? Já si myslím, že skvěle. Ale budu potřebovat na pár minut tady Bong Yoon. Teda pokud vám to nebude vadit." Zeptal se manažer.

,, Jo myslím si že to bez ni zvládneme. " Řekla Lisa.

Tak jsem teda šla s manažerem do nějaké místnosti. Bylo to tu velké a taky tady byli mnoho různých nástrojů. A uprostřed toho všeho byl mikrofon.

,, Stoupni si prosím k tomu mikrofonu." Řekl a podal mi nějaké papíry. ,, Nechám ti čas, aby sis to mohlo pročíst. Je to text písničky.










Dávám sem další díl ze to není nic moc, ale snad se bude líbit. A taky se chci omluvit za chyby.

Dana😇

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat