Je odpoledne a jsem venku s Věrou.
Už od rána jsem s ní a povídám si s ní o všelijakých věcech. Nejlepší je že máme vždycky nějaké téma a nikdy se nam ještě nestalo že bychom neměli téma o čem si povídat. Taky se nám už stava že někde zablodime, protože jsme tak upovídaný že nevíme ani kam to jdeme.
,, Ve dvě mam jít za Lisou. Tak jestli chceš tak pojď semnou. " Řekla jsem Věře.
,, Jojo ráda. A myslíš si že bych si mohla s ní udělat fotku a nebo i s holkama pokud tam budou? Jo a taky autogram. " Jen jsem ji kývla na souhlas.
,, No tak kdybych nahodou na to zapoměla tak mi připomeň prosimtě. Vždyť mě z nás jak často zapomínám. "
,, Jo já vím. Připomenu. " Řekla a zasmála se mi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Jedeme teď taxikem za Lisou. Jako mohli jsme taky jet i autobusem bylo by to i levnější ale já i Věra jsme na to zapomněli a nestíháme. Takže taxi bude rychlejší.
,, Kde jsi byla? proč ti to tak dlouho trvalo? " Byla na mě naštvaná Lisa.
,, Promiň tak trošku jsem na to zapoměla. Odpusť mi. " Sklonila jsem hlavu.
,, No dobře ale příště už musíš přijít v čas. Je to jasný. " Vážným výrazem se na mě dívala.
,, Jo jo. Už se to nebude opakovat. " Kývla jsem.
,, Ahoj já jsem Lisa. A ty budeš asi Vijera. " Mluvila na Věru korejsky. Protože že jo, Lisa český neumí.
,, Ahoj, ano jsem Věra ale pro tebe bude asi lehčí když mi budes říkat Jun Hae. Moje celé jméno je Yang Jun Hae. " Představila se jí Věra.
,, Mužů si s tebou udělat fotku? Jsem totiž tvoje fanynka. " Zeptala se Věra/Jun Hae.
,, Jasně ze můžeš. Pro nejlepší kámošku moji sestřenky to z radosti udělám i 20 krát. " S úsměvem ji to odsouhlasila Lisa a
Udělali si spolu selfie. Pak i mě přitáhli. I když se moc nerada fotím.Šly jsme s Lisou na nákupy Do centra. Nakupovaly jsme spolu asi tak 3 hodiny a pak se od nás otrhla Lisa. Byla totiž už po tréninku unavená tak šla domu dřív si odpočinout.
Šla jsem s Věrou do dalšího obchodu. Zkoušela jsem si oblečení a Věra taktéž.
,, No já nevím. Jako jak chceš. " Slyšela jsem hlas když jsem byla v kabince a zkoušela si oblečení. Byl to klučičí hlas, který mi někoho připomínal. Ale nevěděla jsem koho.
Vyzkoušela jsem si všechno a vyšla z kabinky. Nic jsem si nekoupila protože mi nic nesluselo. Ale Jun Hae si koupila košile, sukni a řetízek.
Když jsme odchazely tak jsem uviděla Taehyung s nějakou holkou.
Nechtěl jsem ho pozdravit, protože si to ta holka může myslet špatně.
Sice nevím kdo je ta holka ale může to být jeho holka, tak proto jsem dělala že jsem nic neviděla.
Ale pak jsem slyšela svoje jméno. ,, Ahoj, Danielo. " Otočila jsem se a koukla kdo mě vola.
,, Ahoj V. Co tady děláš? " Pozdravila jsem ho zpátky a zeptala jsem se.
Co tady dělá. Je mi jasný že nakupuje,ale Mám na mysli proč se nevěnuje ty holce? Proč mě oslovil? Co si pak bude myslet tak holka? Ptala jsem se sama sebe v duchu.
,, Ehmmmmm. No nakupuju tady s ní. " Usmál se a přitáhnul k sobě tu holku.
,, Taehyung, kdo to je? " Zašeptala Taehyung a koukla na mě.
,, Jo promiň. Vy se asi ještě neznáte. Tohle je Hami. Moje mála sestřička. "
,, Ahoj, já jsem Daniela. Ale moje korejské jméno je Jung Bong Yoon. " S úsměvem jsem se jí představila.
,, Jo a tohle je moje kámoška Jun Hae. " Řekla jsem jim radši korejské jméno, protože by asi "Věra" Nedokázali oslovit.
,, Ohhh. Nejseš ta holka co je příbuzná s Lisou od blackpink? "
,, Ehmmmm. Já....... " Chtěla jsem něco říct, ale předběhl mě V.
,, Jo to je. To je ta holka o kterém jsem ti říkal minule. "
,, Ano. Jsem její sestřenice. "
,, Ježíš Bong Yoon ty máš takové štěstí, že máš tak talentovanou sestřenku. Narozdíl ode mě. " Řekla Hami a koukla na Taehyung, jak se na ni diva vražedným pohledem. A já jsem se musela usmát.
,, Aaaale tvuj bratr je taky talentovaný. Taky mi jde zpěv. " Chtěla jsem mu trošku zvednout ego.
,, No... já nevim. Možná " Usmála se
,, Ale je. Už jsem ho slyšela zpívat. "
,, Cože to si nemohla. Vždyť žádné vystoupení se sborem neměli. A ani při zkoušení ho nemůžeš slyšet, protože tam cizí lidi nesmí. "
,, Já ho neslyšela se sborem. Já ho slyšela když zpíval na karaoke. "
,, Wooooow. Tomu se mi ani nechce věřit že můj brácha šel na karaoke. A už ne vůbec že zpíval sólo. Tak to asi bude něco znamenat když se V předvedl solově před dívkou." Začala se smát a pošťuchovala V.
Já jsem se taky musela usmát.
,, Ty jsi taky jedna z fanynek Blackpink? " Zvědavě se zeptala Jun Hae.
,, Ano to jsem. " Odpověděla ji Hami.
,, A máš ARMY skupinu Blackpink? " Znovu se zeptala Jun Hae.
,, Ne. Ještě do žádné ARMY skupiny nepatřím. "
" Tak mi řekni jak se jmenuješ na Facebooku a já tě přidám do našeho. Kde jsem i já a i další jine lidi, které mají rádi Blackpink. "
,, Můj profil je ****** ****** . "
,, Pokud je nějaká věc kterou jsi zjistila od Blackpink tak to můžeš napsat Isabele nebo mě a mi to tam sdílíme. Isabela je moje kámoška, se kterou jsme tuhle ARMY skupiny založily. A taky je to předsedkyně naší skupiny. " Jun Hae si ji přidala do skupiny a pak si spolu bavily o všelijakých věcech s tématem Blackpink.
Věra se začala víc přátelit s Hami. A čím víc si spolu povídaly tím víc o sobě zjistily.
****** ****** jméno si můžete domyslet.
Jinak je tu nová kapitola, snad se vám bude líbit a že mě podpoříte hlasem či komentářem. ❤❤❤
A taky se chci omluvit za chyby.
Dana😇
ČTEŠ
Budu s tebou
عشوائيDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...