Pohled J-hopa
Jdeme ze sborovny s V do třídy. Nebo spíš jdu za Tae, protože nevím kde je naše třída tak jdu za ním.
,, Tak tohle je naše třída, ale než tam půjdeš měl bych tě oznámit třídnímu profesorovi. OK?" řekl V.
,, Jojo jasný."
,, Tak tu chvíli počkej. On je tamhle a já mu to půjdu říct."
Tae poběžel za profesorem co byl od nás kousek. Pak přišli za mnou.
Uklonil jsem se a pozdravil ho ,,Dobrý den, jsem Jung Hoseok."
,, Dobrý den, jsem profesor Park Hyun Soo a učím tu chemii, tělosnou a hudební výchovu a jsem taky třídní učitel třídy 3-6. " Pozdravil mě zpátky a představil se mi. ,, Tak děkuju Taehyung, můžeš do třídy." řekne V, Tae se ukloní a odejde do třídy. ,, Tak můžeme taky jít do třídy."
,, Třído stoupnout. " řekne hlasitě nějaký žák a všichni si stoupnou. ,, Úklon." zase to řekne a žáci udělají to samé.
,, Dobrý sednout. Tak chci vám představit nového studenta naší třídy........Prosím představ se nám." řekne profesor.
,, Ahoj, těší mě. Jmenuju se Jung Hoseok a snad budem spolu dobře vycházet."
,, Tak děkuju. Sedni si prosim na své místo." ukáže na prázdnou lavici.
---------------------------------------
Pohled Sun Ji
Stojím tu před tabulí jak debil už několik minut. Ta profesorka už je má i ten svůj věk tady tady až moc blábolí nějaké kraviny. už mě to nebaví. Ani přesně nevím o čem mluví, protože ani nechci poslouchat ty její kecy.
,, Tak prosím třído můžete přivítat našeho nového studenta Jung Sun Ji." řekne profesorka.
Nasadím na tvář úsměv a malinko se k nim uklidním. ,, Těší mě. "
-----------------------------
Pohled Bong Yoon
Ještě jsem se moc tak extra nebavi s ostatními až na Hami. Ale už se mi jakože všichni představili. A jsou na mě milý. Myslím že to půjde.
,, Myslím že si ta moje práva." Řekne jeden kluk. Na jméno si nemůžu vzpomenout.
,, Co prosím? Co jsem tvoje?" Nepsala jsem.
,, Přece jsme pro sebe stvořené nevidíš." Řekne a jemné mě chytne za ruku. A dívá se na mě takovým běžným pohledem.
,, Pusť ji. "Odstrčil ho ode mně Hami.
,, Bong Yoon nevšímej si ho by chtěl každou holku." Vysmívá se Hami tomu klukovi.
,, Ale prosím tě. Já takový nejsem. Bong Yoon je jiná než ostatní, tak proto je ta pravá pro mě. " řekl. Byla jsem tak nejak zmatená co mi to tady vykládá. Ale beru to jen že srandy. ,, Nemáš kluka, že jo?" Ještě se zeptal.
,, Ehmmm ještě nemám."zasmála jsem se.
,, Tak tím líp pro mě. "Radoval se
,, Ehmmm...promiň jak že se jmenuješ?"
,, Ohhh. To mě ničí. Ale to je jedno chápu to. Jmenuju se Lee Dong Min. Ale budu rád pokud mi budeš říkat Eunwoo." usmál se na mě nenápadně mrknul.
,,Dobře, tak snad si to zapmatuju." usmála jsem se na něj zpátky.
-----------------------------------------------------------------------
,,Tak jaký to bylo ve třídě?" zeptá se mě Tae, když sedíme spolu u oběda s J-hopem, Hami a sun Ji.
,, Jo už jsem se snimi seznámila, ale ne všechny jména si pamatuju. Pamatuju si hlavně jednoho kluka, co byl docela vtipný." koukla jsem na Hami a začla se smát.
,, Máš namysli Eunwoo, že jo." pousmála se taky. Jen jsem ji na to kývla. ,,Ty slova co ti říkal nemusíš brát vážně. On se tak choval, každé holce snad." pohodila rukou.
,, Ach jooo......je roztomilý. Bych to možná i sním zkusila. Ale smozřejmě až ho poznám víc." dořekla jsem to a už jsem viděla výraz Hoseok, jak se na mě mračí.
,,No nic takového nebude jasný ségra." ukázal na mě J-hope
,,Ale nech ji už je velká ne." řekl V
,, Jo už je to velká holka, ale sním bys neměla začínat. Nevím jestli by to bral vážně." řekla Hami
,, Jo poslechni ji. určitě má pravdu. " přidá se do toho Sun Ji, což mě a J-hopa překvapilo. Nikdy se o takovéhle věci nezajímá.
,, No vidíš. Je tu víc lidí co si myslí že bys to neměla dělat." řekne J-hope.
,, No jo prosím tě jen jsem si dělala legraci. Vždyť ho ani pořádně neznám, takže hned bych si sním nezačala. No......ale.......už nic radši." Chtěla jsem něco říct na tu reakci od Sun Ji, ale radši to nebudu teď rozebírat.
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...