6.

246 10 0
                                    

"Ne, jsem tu sama. " Odpověděla jsem klukovi, co si před chvílí hrál s dětmi.

"Mohu si přesednout? " Zeptal se

"Ano, proč by si nemohl. "

"No.... Díky" Usmál se a sednul si na druhý konec lavičky. "Jmenuju se Taehyung, ale kámoši mi přezdívají jako V. " Představil se mi.

"Těší mě. Já jsem Daniela. A jak ti mám teda říkat? " S úsměvem jsem se mu taky představila.

"No.... Jak chceš. Mě je to jedno" Zase si poškrábal za zátylku.

"Mohu se zeptat, proč tě ti dali tuhle přezdívku? " Byla jsem zvědavá, tak jsem se musela zeptat.

"No...... Já ani nevim, ale asi kvůli tomu, že se totiž takhle nějak asi fotím. " Vydal jsem mobil z kapsy a ukázal ji nějaké fotky z galerie.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Asi kvůli tomu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Asi kvůli tomu." Řekl Taehyung

Musela jsem se usmát. Na těch fotka byl tak roztomilí.

"Proč se směješ? Co je tak vtipného? " Nechápavě na mě Koukal.

"Ne, promiň. Neber si to špatně. Jen si mi připadal roztomilí. Nic víc. " Řekla jsem vážně a usmála se na něj mile.

"Vážně si to tak myslíš? " Zeptal se

"Ano, já to totiž vím že jses roztomilí. A taky určitě budeš i milí."

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Rodiče a Tomáš odjeli na pár týdnů k babičce. Tomáš protestoval, nikam nechce. Ale máma mu to nedovolila. Řekla mu, že chce abyho viděla. Protože ji může vidět naposledy.

Máma má hodně velký strach o její mámu nebo spíš o moji babičku. To máme vlastně všichni. Bojí se že tento krát vážně odletí na nebesích. A už se nikdy nevrátí.

Vrazila jsem se domu tak kolem sedmé večer.

"Ahoj, ty už jsi doma? Jak pak jste si dneska užily den? A kde je vůbec Lisa?" Zeptala se mě teta. Jelikož byla v obýváku sama a dívala se na nějaký seriál.

"Jojo už jsem doma tetičko. Lisa se mnou dneska nebyla. Šla totiž na trénink, takže nemohla. Ale jinak to bylo dobrý. " Odpověděla jsem ji.

"Tak kde jsi byla celý den? " Zeptala se.

"No chtěla jsem se jen projít. Ale pak jsem tam potkala docela sympatického kluka. A byla s ním. Ale nic se mezi námi nestalo jen jsme si povídali. " Řekla jsem a viděla jak se na mě diva teta úchylným výrazem.

"Teto, přestaň se na mě tak dívat. " Řekla jsem a musela se usmát.

Pak jsem šla do pokoje. Lehla jsem si na postel a přemýšlela o dnešku, jak jsem strávila den s V.

Než jsem odešla tak mě poprosil o číslo. A já mu ho dala. "Mužů ti někdy zavolat nebo napsat? " Zeptal se, když jsem mu dala číslo.

"Ty blbečku kdybych to nechtěla, tak bych ti to číslo vůbec nedala. " Řekla jsem a už se chystala na odchod.

"Tak ahoj. Já už musím jít. Někdy mi teda nápis nebo zavolej. Budu rada pokud se znovu uvidíme. " Řekla jsem s úsměvem a už odcházela.

"Dobře, tak zatím pa. Taky se budu těšit až se někdy uvidíme. " Slyšela jsem jak na mě že zadu krčí V. Jako kdyby Skákal radostí.

Šla jsem se osprchovat. Trvalo to tak asi hodinu a něco a pak jsem vylezla z té sprchy.

Po večeři jsem si lehla na postel a dívala jsem se na televizi.

Zdálo se mi že mi vibroval mobil, který byl na stole. Musela jsem se zvednout z postele a kouknout do mobilu jestli mi náhodou něco nepřišlo. Koukla jsem se.

"Ooooooooooo" Vyjekla jsem. Protože často se mi stáva, že se mi to jen zdá že mi vibroval mobil. Ale tentokrát to tak nebylo. Vážně mi něco přišlo.

Dostala jsem zprávu od nějakého neznámého člověka. Od koho by to mohlo asi tak být. Otevřela jsem tu zprávu a přečetla jsi ji.

"Ahoj, tak co už jsi dorazila domů? " Vůbec jsem netušila kdo to je. Tak jsem to ignorovala.

"Ehmmm. Ses Daniela? " Znovu mi napsal ten neznámí člověk.

"Ano. Ale odkud znas moje jméno? Kdo jsi? " Ptala jsem se a taky jsem byla překvapená z toho jak zjistil moje jméno.

"Danielo to jsem já Taehyung. Dneska jsme spolu byl i v parku. "

"Jo ahaa. Promiň, já tě neměla uloženého v mobilu tak jsem nevěděla kdo to je. "

"To nevadi. Ale teď si mě už Ulož. "

Tak jsem si jeho číslo teda uložila.

"Už jsem si tě uložila v mobil. "

















Doufám že se vám bude líbit tady ten příběh. Jen se omlouvám za chyby a zítra přidám další 😉😘

Dana😇

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat