24

106 8 2
                                    


Pohled Jun Hae

Hned po zvonění jsem šla s profesorkou do třídy. 

,, Třído máme tu zas novou studentku. Měla přijít už včera s Bong Yoon, ale asi ji nebylo moc dobře, tak přišla dneska. " řekla profesorka.

,, Těší mě. Jmenuji se Yang Jun Hae. Snad budeme spolu dobře vycházet." usmála jsem se na ně.

,, Děkujeme a prosím běž si sednout na své místo." řekla a ukázala mi na prázdnou lavici, kde nikdo neseděl. Jak nečekané, když tam byla taky poslední prázdná lavice. Tak jsem šla teda ke své lavici. 

Po skončení hodiny jsem chtěla jít za Bong Yoon, ale nemohla protože  lidí se ke mě nahrnulo. Bong Yoon se mi smála.

,, Taky jsem to tak měla včera." řekla mi to česky a smála se mi dál.

Všichni na ní zírali takovým výrazem, co to jako z ní vypadlo.

,, Bong Yoon tady nemluv česky jsme přece v Koreji." řekla jsem ji a usmála se na ní.

,, A jo vlastně. Já zapoměla, ale ono je to takové nezvyklé když seš tu ty a s tebou málo kdy mluvím korejsky. "

,, Co že vy dvě se znáte?" zeptá se někdo ze studentů. Nevím kdo to byl, ale mě klučičí hlas.

,, Jo jo my jsme spolu chodili do stejné školy. " řeknu a přitáhnu ji k sobě.

,, Ahoj, jsem Jeon Jungkook." představil se mám s Bong Yoon jeden kluk.

,, Těší mě. Já jsem-" nestačila jsem to doříct a už mi skočil do řeči.

,, Yang Jun Hae. Já vím říkala to profesorka, ale tebe....." koukal se na Bong Yoon. ,, ale tvé jméno už nevím."

Bong Yoon byla divná dneska. Nevím jak bych to měla přesně popsat, ale byla furt zmlklá a nic neříkala. A ještě k tomu se dívala bůch vím kam.

,, To je Jung Bong Yoon. Promiň mi to za ní ale dneska není asi ve své kůži." usmála jsem se na něj a pak jsem se otočila na Bong Yoon. A dívala jsem se na ní takovým pohledem jako "co to dneska je?"

,, Promiň Věro, ale já sním nemůžu mluvit." řekla mi to česky.

,, Proč?" nechápala jsem .

,, No....omylem jsem do něj srazila v supermarketu."

,,Ouu. "

,, A doufám že si na mou tvář nepamatuje."

Když jsem si to tak narychlo řekli česky, tak na nás zase koukali.

,, Že nás nepomlouváte, že jo?" řekne kluk, co ráno stál u Bong Yoon. ,, Jo a já jsem Eunwoo."

,, Těší mě. A ne nepomlouváme. Jen Bong Yoon bylo trochu blbě, protože jsem tu nebyla já, ale je to teď prej lepší." narychlo jsem něco plácla.

,, Nezvedej si to Ego moc." takový falešným pohledem na mě hodila.

,, No co to zase bylo?" zase nechápavě se zeptala Eunwoo a myslím že i  ostatní to zajímalo.

,, Úplně to doslova asi nepřeložím, ale říkala že mi moooc děkuje že jsem tady."


Pohled Bong Yoon


Ach jo Jun Hae si fakt to ego zvedá, ale musela jsem na to kývnout.

,, Promiňte mi to, ale fakt nejsem zvykla mluvit před Jun korejsky. " usmála jsem se na ně.

,, Tak mě těší Bong Yoon, ale mám takový pocit jako kdybych tě už někde viděl. Je to možný?"zeptá se Jungkook a já jsem na pár sekund ztuhla.

,, No.........já nevím, ale mi nejsi vůbec povědomí. Vůbec." musela jsem mu lhát. Přece jsem se mu v tom supermarketu jenom omluvila, ale i tak nechci to ryskovat. 

,, Okay. Dobře."

***

Po škole jsem šla domů a Jun s Hami šli ke mě domů. Kluci měli ještě vyučování, tak jsme šli na před. Když jsme už dorazili domů, tak jsem jim ukázala dům. Jsou tu poprvé. 

,, Máte to tu pěkně zařízené." pochválí nám byt Hami.

,, Děkuju moc."

Šly jsme všichni do mého pokoje. Já si sedla na postel a opřela se o zeď. Holky si taky sedli na postel a na druhý konec.

,, Bong Yoon?...." otočím se na Jun Hae. ,, Ví to taky Hami o tom Jungkookovi?" zeptá se mě česky.

,, Tak to počkat dáme si jedno pravidlo jasný." řekla Hami, ale spíš to jako vypadalo že nám to přikázala. ,, Žádná čeština tady v Koreji jasný. Hlavně ne předemnou. Chci vědět co ti teď řekla Jun Hae."

,, Dobře nebudeme mluvit česky, ale bojím se že to Bong Yoon moc nepůjde. " řekne Jun Hae

,, No bude muset mluvit korejsky." zamračila se Hami na mě.

,, Jojo budu se snažit." usmála jsem se na ní.

,, No tak mi řekněte o čem jste se před malou chvíli bavili?"

,, Jo no.....Jun se mě ptala jestli víš o jednom katastrofě co jsem omylem provedla Jungkookovi." řekla jsem

,, Bong Yoon nepřeháníš  to moc? Taková katastrofa to není." 

,, No jo, ale možná pro tebe. Ale pro mě je to trošku jiný."














Taak mám tu pro vás novou kapitolu. Snažila jsem ji vydat co nejdříve. Není to nic moc, ale i tak doufám že mě podpoříte hlasem. A taky se omlouvám za chyby.

Dana😇  

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat