28

110 13 2
                                    

,, Tak co, jsi ráda že jsem ti řekla, aby si přišla dřív?" Zeptala jsem se Jun Hae.

,, No nejvíc hele. Úplně si mi zlepší den. "

,, No to jsem ráda. Aspoň budu vědět že někdo bude mít dobrou náladu. Takže ti zadávám důležitý úkol a to je že když to poseru, tak ty budeš ta první kdo mě povzbudí. A ne ta která mě bude litovat. Je ti to jasný ne?" řekla jsem ji to dost vážný hlasem i můj výraz byl dost vážný.

,, Dobře, dobře. Ale nemyslím si že bys to potřebovala. Jsi talent. Myslím že tam zůstaneš aspoň do 3. kola."

,, No.... Já si to tak nemyslím, ale Okay. Já bych to přála víc J-Hopovi aby se mu to povedlo. Je to jeho sen. To aby se stal tanečníkem mu vzalo hodně úsilí. Taky že je to vidět jak je úžasný. Já když stojím vedle něho tak vypadám jako úplná nula. "

,, Ou...tak to musí být fakt dobrý když se i to říkáš takhle předemnou. Normálně mu zvyšuješ ego a to svoje.... Na to že si egoista a to hodně velká tak tohle je vážný." řekla to vážným ale i takovým překvapeným výrazem.

,, No to si piš."

Holky z blackpink už skončili a převládají se do čistých nepropocených oblečení, které měly v šatně. Já a Jun Hae jsme na ně čekaly než se převlečou.

Šly jsme pak všechny do garáže, kde na nás už čekalo auto. Do kterého jsme nastoupili.

,, Jisoo? Vy s náma taky jedete na ten konkurz?" Zeptala jsem se.

,, Jojo jedeme. " řekla.

,, Taky tě chceme vidět jak ty a J-Hope budete vystupovat." Řekla Jennie.

,, Co?! To jste moc mile, ale já se nechci před vámi ztrapnit. Už to úplně vidím, jak to projedu. " řekla jsem

,, Ale ne. To se nestane. Budeme ti držet palce. " řekla pro tentokrát Rosé

,, No.... To jste moc milé, ale fakt. Já to asi nedám. To spíš budu fandit J-Hopovi. Aby se tam dostal."

,, No tomu taky budeme fandit." Vyhrály že sebe Jennie.

,, Nechceš nám to už tady zazpívat? Můžeš to brát jako takovou rozcvičku. " řekla Lisa.

,, Jo já bych tě taky rada slyšela. " ozve se Jun Hae.

,, No Lisa má pravdu. I Já tě chci slyšet." Řekne Rosé.

,, No dobře. Ale varují vás nemyslím si že jsem dobra. "Pustila jsem hudbu a začal jsem zpívat.

Zazpívala jsem poslední slova a hudba taktéž skončila.

Holky mi začaly tleskat. Já jsem se jim uklonila.

,,Jung Bong Yoon ty! Nebudeš mít žádné kecy. Je ti to jasný! " jenom jsem přikyvovala, když mi to řekla Lisa.

,, Nebudeš o tom pochybovat. Ty máš talent. Pokud ti dneska nepustí do dalšího kola tak si je klidně podám. " Ježiš Lisa byla tak vážná. Ale asi bude mít pravdu, když mi to řeklo už několik lidí.

Nevím. Tolik lidí mi řekli že to dam jako kdybych luskla prstem. Možná že jo, ale ten strest......Bojím se že když tam stoupnou před tou porotou tak z nervozity ztuhnu jako kámen. A že se před nimi a celým světem ztrapním.

,, Dobře když to říkáš ty~. " řekla jsem a usmála jsem se na ni.

Dorazily jsme na místo. Holky mě a Jun Hae nechali vystoupit kousek od toho místa. Protože před tou budovou stalo spoustu lidí a oni že jo jsou Blackpink. Jsem to chápala.

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat