14.

129 7 0
                                    

Jun Hae přišla k nám domu. Byla tady už v 10 hodin ráno. Řekla jsem ji totiž ať se u nás zastavi nez pojedem do toho bytu. Ale stačilo jen aby tu byla asi tak hodinu nebo půl hodiny dřív než vyrážíme.

A chtěla tu být dřív. Tvrdila mi že chce trávit co nejvíc času semnou. Což je od ní milé, ale taky určitě věřím tomu, že je i jiný důvod proč tu chce být tak brzo.

Myslím že to bude tím,  že tu bydlím s Lisou. No a jak jinak Jun Hae je jedna z největších fanynek blackpink.

Vyrážíme asi tak kolem 15. hodiny takže jsme tu celou dobu strávili v mém pokoji. Dělali jsme si různé věci. Na příklad jsme zkoušeli nové účesy, nebo taky třeba jsme měli karaoke. Jun Hae na to trvala aby jsme si zazpivaly a taky za tancovaly. Když jsme zpívaly a tancovaly tak nás slyšela Lisa a Jhope. Přidali se k nám.

J-Hope miluje tanec. On by dokázal zatancovat snad na kazde písničce. A to nemluvím o tom jak rád rapuje. Je to skvělý. Sice někdy i něco zazpívá, ale pro mě je furt lepší když rapuje.

Jun Hae pustila od blackpink písničku As if It's your last. Je to její nejoblíbenější písnička od blackpink. Jejich Choegrafii si pamatuje nazpaměť, ale i tak chtěla aby ji nějaké ty kroky naučila Lisa. Lisa říkala že ji to nevadí, tak je si všichni rozdělily. Je náš čtyři takže jsme každý měli jednoho člena z blackpink. Lisa tancovala za sebe, J-Hope tancoval za Rose, Jun Hae za Jennie a já jsem tancovala za Jisoo.

Moc jsme si to užili. Ale pak se Jun Hae rozloučila s Lisou a jeli jsme do toho nového bytu se kouknout.

Když jsme dorazili tak jsme jako první spatřili veliký být. Mi normálně spadla brada. Nemohla jsem uvěřit že tu budu bydlet.  Je to čtyř pokojové pokoje s obrovskou kuchyni a obývákem.

,,Takže až vám řeknu tak si můžete rozběhnout do pokojů, které bys tě tu chtěli. V každém pokoji je šatna a koupelna. Ale jen 2 pokoje mají balkony. Jeden balkon bude pro nás a ten druhý dostane ten kdo si ten pokoj najde dřív. " Dokončil táta svůj prolog.

,, Takže teď budu Odpočítávat a až řeknu teď tak se můžete rozběhnout. " Dodal

,,  Tři...... Dva....... "

Když začal odpočítávat tak jsem se rozhlížet vsedě kolem kde by asi ten pokoj mohl být. Musím přece uvažovat logicky.

,,  Jo a taky jsem zapoměl říct že tamhle sten pokoj je pro mě a maminku. "  Ukázal na dveře.

,,  Jedna........... Teď. " Já s bratry jsme se rozběhli. Nemo spíš já a J-Hope. Nevím proč se Sun Ji taky nerozběhl , ale asi mu to bylo jedno. Kde zrovna  bude mít pokoj.

Jun Hae mě podporovala, abych získala ten pokoj a taky jsem ho získala. Sice jsem si prostě řekla že budu uvažovat logický, ale to mi moc nejde. Tohle bylo jen štěstí. Takže ten druhý balkon je můj.

Úplně jsem se hned zamilovala do toho nového být. Strašně se moc těším až tam budem bydlet.

Jako netvrdím že se mi teď nelíbí kde zrovna jsem, ale prostě to není úplně ono. Ani nevím jak bych to mohla asi tak vysvětlit.

Navrhovali jsme s rodiči byt, kde co budu. Jen tak přibližně. Já jsem si taky porozhludli po svém pokoji a přemýšlela jsem k tom jak bych ho tu chtěla mít. Jun Hae mi s tím pomáhala.

Strávili jsme v tom bytě tak asi hodinu a půl. A pak jsme jeli zpátky do vily k tetě. 




















Nová kapitola je tu. Snad se vám bude líbit.

Dana😇

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat