Pohled Bong Yoon
Už jsem konečně dorazila domů. ,, Ahoj, už jsem doma. " Pozdravila jsem Lisu, když jsem ji viděla v kuchyni. ,, Ahoj." následně jsem pozdravila i tetu a rodiče co seděli v obýváku. Šla jsem si sednout k ním.
,, Tak jak se ti líbil byt?" Zeptala se mě teta.
,, Moc se mi líbil. Taky jsem dostala pokoj s balkónem."
,, Neříkej to bratrům, ale máš druhý největší pokoj. Teda nepočítám obývák. Já a tvoje maminka máme největší pokoj, ale ten tvůj je tak nějak veliký jako ten náš." Řekl potichu táta.
,, Myslím si, že se Sun Ji o to nebude starat kde bude mít pokoj. Hlavě že má ten svůj počítač nebo notebook a kde spát. A pokud jde o Hoseok, tak tomu to radši nebudeme říkat." Musela jsem se usmát.
,, Myslím, máš pravdu." zasmála se máma.
,, Chtěla bych se vás zeptat na pár otázek. Tak první moje otázka je kdy se stěhujeme?"
,, No máš na to ještě tři dny abys sis mohla zbalit svoje věci. A proc se ptáš ty tu už nechceš být?" Odpověděl i táta.
,, Nene. Mě se to tu líbí, ale ptala jsem se protože jsem to chtěla vědět kdy si mám zbalit a taky jsem se pak chtěla zeptat. Jestli v tom novém bytě uspořádat malou oslavu s Jun Hae a ještě s nějakými kamarády?"
,, Můžete,ale musíte mi říct kdy to bude a v kolik to bude. A ještě kdo tam bude." Řekl táta.
,, Děkuju moc tati. A neboj se všechno ti včas řeknu." usmála jsem se na něj.
,, No tak já už půjdu nahoru se převléknout, když tak mi pak zavolejte až bude večeře." Vstala jsem z gauče a šla jsem do pokoje.
Po skvělé sprše jsem napsala Jun Hae.
----------------------------------------------------------------
Bong Yoon: Rodiče mám tu menší párty dovolili.
Jun Hae: Tak to je skvělý. A kdy to bude?
Bong Yoon: No..... Za tři dny tam bych už měla mít všechny věci.
Jun Hae: Chceš pomoc? Pokud mi řekneš ne, tak ti stejně pomůžu. 😉😄. Kdybych nepomohla, tak bysme nebyli předce kámošky.😄😄.
Bong Yoon: Nechceš mi pomáhat taky kvůli tomu, že chceš vidět zase Lisu?
Jun Hae: ............. No možná. Ale taky ti fakt chci pomoc.
Bong Yoon: Já si to myslela, a věřím ti že mi chceš pomoc. Tak zítra ke mě přijeď kolem 13:30.😉
Jun Hae: Nemohla bych dorazit o něco dřív?😄
Bong Yoon: Jako můžeš, ale ne v 10 hodin jo 😂😂😂
Jun Hae: No jo😏, přijdu třeba o půl hodiny dřív asi 😂😂
Bong Yoon: No dobře. Tak se zatím měj já už musím jít. Ahoj.
Jun Hae: Papa. A pozdravuj Lisu.
Bong Yoon: OK
Jun Hae: I tvoje rodiče atd.
Bong Yoon: Jojo. Tak Papa
------------------------------------------------------------------------------
Jak ještě pak nakonec dodala, abych pozdravila i rodiče atd. Vím že ji jde hlavně o to abych pozdravila jen Lisu. Ona je má fakt až moc ráda. Tak že jo fanynka.
No nic šla jsem do kuchyně jelikož mě volali na večeři. Sedla jsem si ke stolu a čekala než dorazí i ostatní ke stolu.
Když jsme už všichni seděli u stolu, tak jsem se pustila do jídla. ,, Jo málem bych zapoměla. Pozdravuje tě Jun Hae." Koukla jsem na Lisu.
Nadzvedla hlavu ,, Jo? Tak ji taky odemě pozdravuj."
,, Jo a taky vás pozdravuje."
,, Jo a taky bych málem zapoměla, že zítra k nám přijde. Asi kolem jedné hodiny. Chce mi pomoc s věcmi."
,, To je hodná." Řekne mamka
Takže vím že to není nic moc, ale i tak doufám že mi dáte za to hlas. A taky se oblovám za svoje chyby.
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...