Řekla jsem to holkám o tom konkurzu.
,, Co jako fakt?" Překvapeně se zeptá Jun Hae.
,, Asi jo." Nepřesvědčivě jsem ji odpověděla.
,, Tak to jako boží. Vzdycky kdyz jsme si zpívala jsem ti řekla že máš vždycky lepší hlas. A teď ti to potvrdí i jeden z nejlepších manažerů v téhle zemi. " řekla to vysokým hlasem až skoro křičela.
,, Jun Hae! Ne tak nahlas prosím. Ještě nechci aby to všichni věděli. Co kdybych to třeba posrala? To by už nebylo moc dobrý."
,, Ale ty to určitě dokážeš. Když tě osobně pochválil manažer Park Jinyoung. A ten je rozhodně nejlepší. Když je to manažer Blackpink. " řekla Hami.
,, Jo. Hami má pravdu. A kdy že tam jdeš?" Zeptá se Jun Hae.
,, No....Má na to ještě pár dní." Odpoví za mě Hami.
,, Jak to víš?" Zeptá se i Jun Hae.
,, Tae tam taky jde a ja jdu taky, tak proto to vím."
,, Co že? Ty seš taky zapsala do konkurzu?" Překvapeně se zeptala Jun Hae.
,, Ne Ne." Odpoví ji smíchem v hlase. ,, Já jdu jen jako doprovod. "
,, Jo aha. A co ty?" Koune na mě Jun Hae. ,, Ským jdeš ty?"
,, No...já jdu s Hoseokem a s Lisou."odpovím Jun Hae a ona se zamračí. ,, Co pak?"
,, Já chci taky jít svámi. Chci tě vidět jak tam budeš stát a zpívat. Vem mě taky please." udělá psí oči na mě.
,, No jo prosimtě já se zeptám Lisi. A pak ti to napíšu až se to dozvím. Jo?"
,, OK, ale nezapomeň na to."
,, To je pravda. Já bych na to asi pak zapoměla, tak ji napíšu teď. rovnou, ale nevím jestli bude moc hned odpovědět."
,, Jojo jen ji napiš."
-----------------------------
SMS Lise
Já: Liso může s námi jet Jun Hae na ten konkurz?
o 10 minut později
Lisa: Jasně že může, ale ať si vezme roušku a ty taky.
Já: Okay
--------------------------------------
,,Jun Hae můžeš s námi jet, ale musíme si vzít roušku."
,, Dobře. Ani nevíš jak se moc těším. Pojedu s holkami s Blackpink. To je úplně nejlepší."řekne Jun Hae.
,, No....já ale nevím jestli tam budou i ostatní holky."
,, Aha... To nevadí, ale hlavně že je tam Lisa ." mile se usmála na mě.
,, Oh já bych ji taky vidět. Se tak máš že je to tvoje sestřenice." Jen jsem se na ní usmála.
***
V den konkurzu
Je sobota ráno takže dneska nemusí do školy. Vzbudila jsem se dneska docela brzo. Ani nevím jak? Ale prostě samo od sebe jsem vstala kolem 6. hodiny ráno. Šla jsem si udělat snídani do kuchyně. Všichni ještě spali. Teda až na taťku ten už byl vzhůru. Musí totiž do práce.
,, Dobré ráno." pozdravím ho.
,, Ahoj zlatíčko." pozdravil mě nazpátek. ,, Proč pak si tak brzo vzhůru?"
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...