15.

119 7 0
                                    

Rodiče s bratry jeli domů a já jsem doprovodila Jun Hae k hotelu.

,,  Věro kdy odlétáš s mamkou? " Zeptala jsem se jí česky, když jde cestou k jejímu hotelu.

,, Je...... Já jsem ti to zapoměla říct. Moje máma zařídila, že tu budu chodit do školy. Ale jen do čtvrtletí. Je to něco jako výměna studentka. Takže tu zůstanu přes prázdniny. " Radostně mi oznámila.

,, Nene. Děláš si že mě prdel ne. Jak si to mohla jenom na to zapomenout. Mela jsi mi to oznámit hned jak sis se to dozvěděla. To bysme hned museli oslavit. " Skáču radostí.

,,  Já taky nevím jak to že jsem ti to neřekla. A jo musíme to oslavit. Co třeba u tebe doma v novém bytě? Mužem to tam uspořádat a taky pozvat Lisu, Taehyung a jeho sestru Hami. Teda pokud ti to nebude tobe nebo tvym rodičům vadit. "

" No jasně, že mi to nebude vadit. Je to skvělý nápad. Ale musím se ještě dohodnout s rodiči. Ale myslím že nám alkohol nedovolí. "

,,  Tak se zeptej a až se zeptat tak mi napiš jestli nám to dovolí. A pokud tam nebude alkohol tak to moc ani nevadí. Užijeme si to i bez něj. "

,, Já se ještě zeptám dneska doma a pak ti napíšu messenger. tak se zatím měj. Já už půjdu domů. Ahoj." Rozloučila jsem se sní a obejmula ji. Oběť mi opětovala.

Od hotelu jsem jela autobusem domů.



-------------------------------------------------------------------------

Pohled J-Hope

,, Tak co jaký byl byt? líbí se vám?" Zeptá se nás teta, když jsme sotva dorazili domů.

,, Je pěkný a taky veliký a to se mi líbí." Odpověděl jsem ji.

,, Ahoj." Řekne Sun Ji a následně odejde do pokoje a tam se uzavře.

Nechal jsem tam rodiče s tetou v obýváku a šel a Lisou do pokoje. Zaklepal jsem na dveře. ,,Dále." ozve se z druhé strany. Otevřel jsem ty dveře a vešel dovnitř.

,, Ahoj, vy už jste doma? Jak se ti líbil ten nový byt? " Zeptala se hned jak mě zahlídla. 

Ležela na posteli a něco si psala do mobilu. 

,, Jojo. Teď jsme dorazili domů. A byt byl veliký a moc se mi líbil." 

,, Potřeboval si něco?" Zeptá se mě ještě jednou.

,, No....... Chtěl jsem se jenom zeptat jestli nemáte zítra trénynk."

,, Nemáme a už ho nemáme tři dny. "

,, Aha. A..........No.........Nevíš kde je teď Jennie? Začal jsem koktat a při poslední slově jsem zklesnul hlas tak moc, že mi nešlo skoro vůbec rozumět.

,, Kdo? Myslí že Jennie?" 

Jen jsem ji na to kývnul a zčervenal jsem.

,, Jennie je teď na dovolené. A proč se ptáš? Vy něco mezi sebou máte?" 

,, No..........nic mezi námi není jen jsme kamarádi." Hned jak jsem ji odpověděl, tak jsem se už pomalu chystal na odchod.

,, No nic já už půjdu do pokoje, tak zatím ahoj." Jak jsem dořekl větu, tak jsem hned zdrhnul z pokoje.

V pokoji jsem si dal osvěžující sprchu a pak byl na mobilu.







Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat