33

90 8 0
                                    

,, Bong Yoon, myslím že mi není dobře potřebuju si odskočit." řekl Eunwoo. Vypadal fakt bledě.

,, Dobře, tak mi tu na tebe počkáme. " řekla jsem mu a všichni jsme si sedli na lavičku. Tohle byla totiž naše 5. a taky asi poslední dráha, co tu je. Docela se divím, že jsme to stihli a ještě máme čas. 

,, Tak jak pak se bavíš?" zeptala se Jun Hae. Nestačila jsem odpovědět a už zase mluvila. ,, Jojo já vím, že je to dobrý. Ale bude to určitě lepší" nenápadně na mě mrkla.

,, No jasný, vždyť tyhle dráhy jsou rozhodně lepší než v Česku. " 

Pohled Jun Hae

Eunwoo mě poprosil o jednu věc ,když si Bong Yoon šla koupit něco k jídlu. Řekl mi, že se ji dneska chce svěřit s tím co k ní cítí. Chce abych mu s tím trochu pomohla. Teďka to šel připravit, řekl mi že tu má má známé které mu prej s tím pomůžou. Chce ji totiž říct na nejvyšším bodě na kolotoči. 

Jediný co mám udělat je, že mám přijít s nápadem že chci jít na ten kolotoč. Jen musím počkat na jeho signál.

,, Bzzz Bzzz" vibroval mi mobil v kapse. Vyndala jsem ho, psal Eunwoo

---------------------------------------------------

SMS OD EUNWOO

Eunwoo: Přiveď Bong Yoon ke kolotoči. 

Já: Dobře, ale co Jungkook?

Eunwoo: Sním si neděl starosti jemu to napíšu.

Já: OK.

--------------------------------------------------------

,,Hele mohli bychom jít na kolotoč. Už jsem na tom dlouho nebyla a taky mám čas jen asi na poslední atrakci tak snad vám nevadí že chci sem." řekla jsem.

,, A jo, já zapomněla že pak musíš jít domů. Tak dobře já nemám nic proti. Co ty Jungkooku?" zeptala se ho.

,, Hmmm, proč ne." odpověděl.

,, OK tak pojďme. Psala jsem Eunwoovi ať pak za námi příjde." tak jsme vyrazili směrem ke kolotoči.

Čekám s Bong Yoon ve frontě u kolotoče. Jungkook nás opustil. Musel si odskočit na záchod. Ale je tu jeden problém a to,že se mi krátí čas a nikde nevidím Eunwooda. To není moc dobrý. 

,, Kde je Eunwoo, co mu to tak trvá." řekla jsem. 

,, Tak mu zkus napsat." řekla. A vyndala jsem mobil z kapsy a začla mu psát.

-------------------------------------------------

SMS PRO EUNWOO

Já: Kde jsi už tu na tebe čekáme.

-----------------------------------------------------

,, Neodpovídá mi. Počkej tu půjdu ho  hledat." řekla jsem ji to a hned jsem opustila frontu a šla do hledat.

Zkusila jsem poslední místo, kde se od nás odpojil, nikde jsem ho neviděla, tak zkusím ještě záchody, ale tam jsem ho taky nenašla. Tak mu zkouším volat, ale ten má obsazený. Co je? Jak to, že nezvedáš telefon. Já už ale musím jít domů, ach jo co teď. Zavolám Bong Yoon. ,,Pííííp......pííííp....píííííp." furt nic nezvedá mi to. Zkusím to znova. ,,Pííííííp.......pííííp.....volané číslo je buď vypnuté nebo nedostupné, prosím zkuste to později." , ach jo to není snad možný, já zas nemám číslo na Jungkooka co teď ? Já budu muset jít domů. Zkusím ještě rychle ke kolotoči. Ještě pro jisto jsem napsala Eunwoovi.

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat