,, Blackpink in your area......blackpink in your area.......blackpink in your area....." je to úsek od písničky od Blackpink, který mám nastavený jako vyzvánění na budík. A znamená jen jedno, a to že se mám vstát a připravit se do školy.
Ach docela mě ta škola už přestává bavit, ale co, já to tam přežiju. Šla jsem dolu do kuchyně se nasnídat s mamkou a bratry. Táta nesnídal s námi, šel už do práce. Ani moc jsem nejedla, neměla jsem tak ani hlad, ale i tak jsem si něco málo vzala, aby máma zase neměla nějaké řeči. Potom jsem šla zpátky do pokoje a udělala si hygienu. Pak jsem čekala jenom na bratry než se oni budou moc vyrazit.
Pak jsme konečně už vyrazili na autobusovou zastávku a jeli do školy. Před autobusovou zastávkou, která byla před školou jsme potkali Hami a V, jak šli spolu do školy, tak jsme šli s nimi do školy. Tomáš, V a J-hope se od nás roztrhli a šli do svých tříd a já s Hami jsme zase taky šli do třídy.
Když jsme tam došli, tak se zase spolužáci zase hrnuli ke mě hned, jak jsem vstoupila jsem do třídy. Hrnuli se na mě otázky jako ,, Proč si mám to neřekla? Mohli jsme jít s tebou, aby jsme ti fandili." nebo ,, Jaký to tam je stát mezi nimi?" nebo taky od Cha Eunwoo ,, Nenašla sis tam někoho, že jo? Někdo kdo by se ti líbil?".
Byla jsem zmatená o čem to mluvili. ,, Co já vám nerozumím? O čem to mluvíte?"
,, No.... přece o tom konkurzu na které jsi byla." řekl Eunwoo.
,,Co! To jak víte?"
,, No.........." oběví se mi před očí Jun Hae a hned mi to docvaklo.
,, Co to ty jsi jim to řekla?"
,, No....jo. Byla jsem to já, ale musela jsem to říct když vím, že máš takový talent. "
,, Ale ještě to není jistý jestli to zvládnu. Nebo spíš takhle vím jistě, že tohle byla jen náhoda, že jsem postoupila. Nebo spíš nějaká chyba, protože Kim So Hyun je fajn holka a je zároveň úžasná. Podle mě si myslím, že jsem já měla jako první vypadnout."
,, Ale Bong Yoon, jak to že si tak moc nevěříš? Vždyť si postoupila. Měla by ses z toho radovat." řekla Jun Hae.
,, Já vím,..." ,, Ale mám pocit, že tam nepatřím." řekla jsem ji to česky naschvál.
Pak jsem šla k lavici si sednout a připravit se na hodinu. Eunwoo ještě přišel za mnou. ,, Nechceš semnou dneska někam jít to oslavit? " zeptal se.
,, Promiň dneska už něco mám." Jen kývl a odešel. Taky že i zvonělo na hodinu a přišla profesorka.
Neměla jsem nic naplanovaného měla jsem volno, ale prostě se mi tohle nechtělo slavit.
Po hodině přišla za mnou Jun Hae. ,, Nechceš si promluvit? " zeptala se mě.
,, A o čem?"
,, Já vím, že ti něco trápí, tak mi to řekni. Třeba pomůžu."
,, Nevím o čem to mluvíš."
,, Ale prosimtě znám tě dost dobře, takže to poznám pokud ti něco je."
,, No tak možná něco jo." Je vidět, že mě dobře zná. "Mě je So Hyun líto, protože prostě jsem nevěděla, že ty soutěžící se museli tak načerpat, jen aby se tam dostali. A já s tím nemám žádnou zkušenost a postoupila jsem. Ne že nejsem za to ráda, ale i tak mám pocit jako kdybych tam nepatřila, jako kdybych byla jiná." to jsem ji všechno řekla česky.
,, Tak tohle si myslíš?" kývla jsem. ,, Tak to je chyba. Tak já ti řeknu co si myslím já jo. To že si tě chtěl přihlásit ten manažer je určitě kvůli tomu, že vidí že máš talent. Určitě v tobě viděl něco víc. Vem si, že je to jeden z nejlepších manažeru, takže co dělá snad ví nejlíp. A taky asi ví, že všichni v soutěži jsou ty, co nad tím zamakali, jen aby se tam aspoň mohli dostat. Jako podle mě je správné, že tam jsi. Takže to tak lehce nesmíš tak vzdát. Aspoň se snaž, a projev jen to nejlepší ze sebe, aby se nemusel manažer za tebe stydět. A furt se můžeš zlepšovat. Nikdy není přece pozdě." Usmála se na mě. A myslím si, že má pravdu. Když už mám tu šanci, tak ji musím využít.
,, Děkuju moc." Obejmula jsem ji. ,, Hele nemáš dneska čas?" Zeptala jsem se.
,, Mám, proč?"
,, No, Eunwoo to chtěl semnou oslavit. A já tam nechci být sama. Víš nechci, aby to vypadalo divně. "
Zasmála se ,, Jo aha, tak ok půjdu, ale jen proto že to chceš. " řekla.
Pohled Jun Hae
Pffff. Promiň Bong Yoon, ale kazit ti rande nebudu. Jen jsem to řekla, aby sis to jen myslela, že půjdu. Ale já to už mám vymyšlené. A to tak, že ti zavolám nebo spíš napíšu, že mi do toho něco skočilo. Třeba jakože půjdu někam s mamkou nebo tak něco.
,, Ok, ale musíme to říct ještě Eunwoo, aby to věděl, že jdeme slavit. "
,, Proč vždyť tě pozval ne?"
,, No jako jo, ale v tu chvíli jsem neměla náladu a neměla na co slavit, tak jsem ho odmítla. "
,, Jo aha." Tak jsme sli teda za ním.
,, Eunwoo. " zavolala ho.
Pohled Cha Eunwoo
,, Eunwoo. " slyšel jsem, jak na mě volá Bong Yoon. Otocil jsem se na ní.
,, Chceš jít dneska semnou a Jun Hae to oslavit?"
,, Klidně, ale neříkala jsi, že dnes už něcomáš?"
,, Jo to jsem řekla, ale zrušilo se mi to. Takže mám volno. Jinak jdeš s náma že jo?. "
,, Jasně, že jdu."
,, Ok, tak ve čtyři na zastávce jo?. "
,, Jojo. "
Sakra sice jsem rád, že jde ale chtěl jsem, abysme byli sami. Potřebuju někoho, kdo by šel semnou aby se bavil s Jun Hae. A já zase s Bong Yoon, protože kdyby jsme tam byli jen mi tři tak Bong Yoon bude věnovat víc pozornosti ji a ne mě. Zkusím Jungkooka snad půjde. Ne jinak, on musí!
Šel jsem teda za Jungkookem se ho zeptat ,, Máš dneska čas?"
,, Jo mám. "
,, Tak pojď dneska semnou ven. "
,, Ok."
,, Tak před mím barákem v půl čtvrté, Jo?"
,, Ok, ale kam chceš?"
,, Ještě nevím. " řekl jsem. Pak už nic nechtěl. Ale o holkách mu to reknu až bude u mě. "
Pohled Bong Yoon
Po škole jsme všichni šli domů. Já si odložila a rovnou vlezla do sprchy. Měla jsem jenom hodinu se připravit. Myslím že všechno stíhám. Teď si vezmu něco uvolňujicího na sebe, protože dneska je docela teplo.
Vyšlo mi tak nějak akorát. Přišla jsem tak načas. Už jsem na zastávce a když jsem vystoupila z autobusu uviděla jsem Eunwoo, jak si tam povidá s nějakým klukem. Neviděla jsem mu totiž do obličeje, protože byl otočný zády.
Tak jo, zase po dlouhé době tu mám pro vás novou kapitolu. Jako obvykle se omlouvám za moje chyby a snad se budu libit. Ale spíš chci poděkovat všem, kdo to čte a podporují mě svým hlasem. Jsem za to moc ráda.
Dana😇
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...