29

101 11 3
                                    

Seděla jsem a čekala na to asi skoro hodinu a půl než to začlo. Ach jo, proč jsem si ráno nepřispala. Nevěděla jsem, co dělat. Jun Hae byla daleko ode mě a J-hope a V byli o něco blíž, ale i tak byli moc daleko ode mě. Takže jsem se tu celou dobu rozhlížela do všech stran a dívala se na ostatní.

A co jsem se za tu dobu dozvěděla. Je tu hodně lidí. Fakt hodně. Tipuju je na 16 až 23 let. Jsou tu lidi, Co vypadají fakt dobře. Jako Kdyby už nějak slavné byli. A nebo jsou tu i tací, které vypadají jako by nejradši odjeli na druhý konec světa, jen aby tu nebyli. Třeba jako já. 

Konečně přišel někdo na pódium. Tipuju, že to je moderátor. A tipla jsem si dobře.

,, Tak dobrý den." Řekne do mikrofonu.

,, Těší te se na váš největší den?"

,, Jooo!" Vykřiknou všichni sólově.

,, Jste všichni připravený?" Zopakuje ro znovu.

,, Jooo!"

,, Tak vás tu vítám na konkurzu The Stars is in you." Začne hrát uvítací hudba A všichni tleskají.

,, Přivítejte naše  poroty. Park Jinyoung, BoA, Kahi, Lee Seokhoon." všichni začli hlasitě tleskat.

V hlavě si jenom říkám: ,, Ježiš, už chápu proč mě tak chtěl sem přihlásit."

***

Tak prvních 6 soutěžící byli úžasné. Ani nemám slov. 

Jde 6.soutěžící vystupoval, pak se rozsvítila ta malá obrazovka přede mnou a to mohlo znamenat jen jedno, a to že budu na řadě.

Šla jsem ke dveřím, kde stali i další soutěžící. Tam si nás vyzvedl nějaký z těch organizérů a šli jsme všichni za ním.

Ten nás  přivedl za plátnem pódia. ,,Kdo z je Park Jimin?" Zeptá se ten organizátor.

,, Já jsem Park Jimin. " ozve se jeden kluk.

,, Dobře, tak se  připravte. Máte na to 2 minuty a vystupujete jako první." Jenom kývl.

,, Fighting." Řekla jsem mu.

Otočil se a řekl: ,, Díky tobě taky." A usmál se na mě.

Úsměv jsem mu opětovala. A odešel. Ufff...jsem úplně nervózní. Nevím, jak to jako dokážu před všemi ty lidi. Před porotou a diváky a to ještě není všechno ono se to ještě ke všemu natáčí, takže se můžu strapinit před celým státem. Nechápu, jak to ty soutěžící, co byli přede mnou zvládli.

Jimin šel  na pódium a já se chtěla dívat, ale jeden z organizátorů přišel a řekl: ,, Prosím ať se připraví Jung Bong Yoon půjde hned po něm. "

Já jsem se otočila a vykulila oči. Můj výraz dával najevo jakože "nemůže jít někdo jiný? Kdo není vystresovany jako já? Dejte mi čas ne!".

Šla jsem k nejbližšímu zrcadlu a upravila si vlasy a dala si malinko rtěnky. Já sice moc make up nebo takové ty líčidla nemusím. A pokud už nějaký mám na sobě tak je to jen z výjimečných událostí. Třeba jako když vím, že někam jedu na návštěvu nebo něco takového s rodiči, tak se nalíčím, abych se jim líbila. Ale nedám si toho make up toho moc. Nechci vypadat s make upem nějak jinak než obvykle, tak toho dává fakticky málo.

Jimin se vrátil z pódia a já se už jen čekala než zavolají  moje jméno.

,, Hodně štěstí. " řekl Jimin, když jsme se střetli.

,, Děkuju moc." Darovala jsem mu můj úsměv i když jsem byla vynervovaná.

,, Přivítejte další naši soutěžící Jung Bong Yoon. " uslyšela jsem z pódia a už se chystala nastoupit na to pódium.

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat