----------------------------------------------
SMS Lise
Já: Stojím před budovou.
Lisa: OK tak čekej chvíli.
-------------------------------------------
Přijela jsem teda před budovou JYP Entertainment, jak mě požádal její manažer Park Jinyoung.
Ve dveřích se neobjevila Lisa, ale rovnou její manažer.
,, Dobrej, dobrej." pozdravím mě.
,, Dobrý den." pozdravila jsem ho zpátky.
,, Pojď dovnitř chci ti něco ukázat." řekl a otevřel mi dveře od budovy.
,, Dobře." řekla jsem a vešla dovnitř.
Šla jsem chodbou za ním a během toho jsem vyndala mobil a napsala Lise.
----------------------------------------------
SMS Lise
Já: Proč si nepřišla ty před budovou?
Lisa: Promiň nemůžu mám trénynk. A taky navíc tě potřeboval on. Tak jsem mu to řekla. Neboj se on ti fakt nic neudělá.
Já: No jo.....
-------------------------------------------------------
,, Tak nechci ti dělat těžkou hlavu, ale měla si úžasný hlas takže bych fakt rád rozvíjel tvůj talent."
,, Moc vám děkuju pane Jinyoung, za co tu pro mě děláte. Ale já....." nestihla jsem doříct větu, protože mě přerušil.
,, Zkus to aspoň, chci tě zapsat na konkurz. V tom konkurzu jsou i další manažeři. A vím určitě že by tě taky souhlasili s tím že máš úžasný hlas."
,, Já..." zase mě přerušil."
,, Konkurz je příští týden, tak doufám že příjdeš." řekl vážně.
,, Dobře moc děkuju. Já si to do té doby rozmyslím. A kde je ten konkurz?" zeptala jsem se.
,, Je to na téhle adrese ***. Lisa to místo zná, tak kdyby něco ti to ukáže. Jo a je to ve tři. To je asi všechno snad jsem na nic nezapomněl."
,, Je mi to tak trapný. Ale zase vám moc děkuju snad vám to mohu někdy oplatit." usmála jsem se na něj.
,, Tak až tě budu potřebovat tak ti zavolám. Jen mi musíš dát číslo."
,, +82 770 585 044 **. Tohle je teda moje číslo, takže klidně volejte až mě budete potřebovat." mile jsem se na něj usmála. ,, Ehmm mužu tu chvíli zůstat a navštívit holky?"
,, No.....teď myslím že trénujou, ale když to seš ty tak dobrá no. Doprovodím tě knim jo." jen jsem na to kývla. A šli jsme za holkama.
Otevřel dveře a následně jsem sním vešla do místnosti.
,, Dobrý den pane manažere." pozdravily holky sólově. Pak pozdravily i mě. Zamávala jsem jim.
,, Dobrý, dobrý. Jak vám to jde?" zeptá se manažer.
,, No....jako možná děláme nějaké chyby, ale to se časem napraví." Řekla Jisoo.
,, Dobře, dobře. Do vystoupení to stihne te ne?" Zeptal se vážně manažer.
,, No já si myslím že to stihneme. " odpovímu Lisa.
,, Ok, tak já půjdu. Nechám vám tu Bong Yoon. Třeba ji můžete něco naučit nebo ji dát nějakou radu do toho konkurzu. " řekl a následně odešel. ,, Tak se mějte." Ještě dodal. A holky se sní rozloučili.
A úplně nakonec mi narychlo a vážným hlasem řekl ,, Doufám, že příjdeš. Je to velká šance.".
Koukala jsem se na holky, jak trénují. Jsou úžasné. Chtěla jsem zůstat na jejich trénink dele, ale mamka mi zavolala a chtěla abych už šla domů. Už se tak trošku stmívalo. Chtěla jsem ji to vymluvit, abych mohla zůstat déle na jejich tréninku. A že by mě pak odvezla Lisa domů. Ale mamku jsem i tak nepřemluvila.
,, Musíš už jít domu. Stmívá se. A je taky už docela pozdě. A Lisa by tě pak nemohla odvézt. Bude určitě po tom tréninku unavena. Tak že musíš odejít teď."
Nemohla jsem na to nic jiného říct než jen ,, Dobře, tak já půjdu. " .
Mamka měla pravdu přece nemůžu chtít po Lise, aby mě ještě odvezla domu po tréninku. Kdybych se ji zeptala tak by možná i souhlasila že by mě odvezla, ale byla by hodně utahaná.
,, Holky, jste skvěle, ale já už budu muset odejít. Je už docela pozdě...........Takže se snad uvidíme příště.........Papa." zamávala jsem jim. Holky se se mnou taky rozloučili a šla jsem směrem domu.
Když jsem dorazila domu, tak jsem se rovnou převlékla ve svém pokoji. A Pak šla do kuchyně. Sun Ji mě totiž volal k večeři.
U večera se mě mamka zeptala ,, Co potřeboval manažer?"
,, No chce abych se zapsala do konkurzu."
,, Jaké prosímte?"
,, Ještě jsem se na to nekoukala, ale myslím že pěvecký. "
,, Aha a on tě už někdy slyšel?"
,,Jojo"
,, Tak asi ví co dělá. Myslím že by si tam měla jít. "
,,Jo si to taky myslí. Ani nevíš jaké štěstí to máš." řekl Hoseok.
,, Dobře tak já tam půjdu. Stejně se nic nestane když mě nevezmou." usmála jsem se na ně.
,, No to je pravda. A kdy je ten konkurz?"zeptá se Hoseok.
,, Příští týden, na téhle adrese ***."
,, Fakt?" řekl překvapeně Hoseok.
,, No..."
,, Tak to je super. Já tam taky půjdu a V taktéž. Takže můžeme jít spolu. Ne?" Nadšeně řekne Hoseok.
,, No......Jako jo, ale.....já nejspíš tam přijedu s holkama. "
,, Aha."
***Adresu si můžete vymyslet
** Tohle číslo jsem si vymyslela, tak snad to neexistuje.
ČTEŠ
Budu s tebou
RandomDaniela nebo-li Jung Bong Yoon, která žije od malička s rodinou v Česku, ale jednoho dne se musela náhle odstěhovat s celou rodinou do Koreje. Jaké to pro ni bude, když celý život žila v Praze a jen jednou v životě byla v Koreji. A taky budu se moc...