25

105 7 0
                                    

Pak všechno jsem povyprávěla Hami, jak to teda bylo s Jungkookem. ,,No a proto se mu snažím i trošku vyhýbat." řekla jsem a Hami se spustila záchvat smíchu. Já a Jun Hae jsme to nechápali.

,, Ježiš možná jsem trochu zákeřná, ale on si to zasloužil." směje se furt dál.

,, Co? Proč? Co dělal?" nechápavě jsem se zeptala.

,,No jak to jenom říct. Je to složitý, ale zkráceně on a můj bratr se navzájem nenávidí. Byla to taková komplikace mezi vztahy víš. Když byli mladší tak byli fakt nejlepší kámoši. Ale to přátelství zmizelo, když se oba zamilovali do stejné holky.  Oba se kvůli ní popravili až do krve a i tak ani jeden ji nemá."

,, Jak to?" 

,,No ona odjela. Už ani nevím kam." mikla rameny. ,, No a teď když se vidí, tak mají chuť se vrat, ale už se to zmírnilo. Teď to je tak že spolu ani jedno ceknutí mezi sebou nedojde. A když Jungkook vidí mě taky dost často mi dělá naschváli. Když jsem to řekla Tae tak se to jenom z horšilo. No a tak proto říkám že si to zasloužil ten debil. Takže Bong Yoon děkuju, že si mi pomohla se mu aspoň částečně pomstít za ty jeho neschválí co mi dělá. "

,, No a kdo je ta holka?" Byla jsem hodně zvědavá. TA historie o Jungkook a Tae.

,, Já Ani o ní moc nevím. To jak vypadá či jak se jmenuje. Nebo kolik ji je. Odkud pochází atd. Vím jenom že se kvůli ni oba zbláznili. Ale už se to stalo hodně dávno."

,, By mě zajímalo proč to udělala. " řekla Jun Hae.

,, No to mě taky. Kvůli ní toho musel projít hodně Tae. " řekla smutně Hami.

,, Promiň, že tak trošku přeskočil téma. Ale nemáš něco k jídlu? Mám hlad. " položí si Hami ruce na břicho.

,, No jasně že mám, ale chci vědět všechno o tom, jak to sním bylo. "  kývla mi na to.

,, Nechceš taky něco? "Zeptala jsem se i Jun Hae.

,, Že se ještě ptáš.  To je jasný že chci." Pousmála se a já taky s Hami.

,, No jo. Já zapomněla že seš žrout. "

,, Hele možná jsem, ale ty určitě taky. Tak mlč."

,, Vy moc nevypadáte jako kdyby jste každou hodinu něco jedli. To spíš já." řekne Hami

,, Cože?! Ty? Si děláš ze mě prdel ne." vykulím na ní oči a pak se všichni začneme smát.

,, No nic tak tu na mě počkejte já něco přinesu." řekla jsem a šla jsem do kuchyně. 

V kuchyni jsem uviděla Sun Ji ,, Čau ty už jsi doma?" zeptá se mě Sun Ji

,, Jo jo už nějakou chvíli jsem doma. Jo a je tu semnou Jun Hae a Hami. " 

,, Jojo dobře."

Následně šel směrem do svého pokoje a já vzala něco z lednice a ještě pití. Přinesla jsem jim to do pokoje.

,, Tak tady to máte." položila jsem to na skříni, které byla hned vedle stolu.

,, Tak Hami vyprávej nám ještě něco." nadšeně řekne Jun Hae.

,, A co jako?" nechápaně se zeptá Hami.

,,No...ještě něco o Tae a Jungkook."

,, Ale já jsem vám už řekla všechno co vím."

,, No dobře."  řeknu.

,, No tak co ty mi řekni Bong Yoon." řekne Jun Hae

,, No co bys chtěla vědět Jun Hae."

,, Co ty máš stím klukem?" popostrčí mě.

,, Nevím koho máš namysli."

,, No toho fešáka co ráno stál u tebe."

,, Má asi namysli Eunwoo." řekne Hami

,, No tak to brzdi holka já stím klukem nic nemám. "

,, No jo...." pousměje se Jun Hae.

Ještě nějakou tu dobu jsme se spolu bavili a pak holky už museli domů. Po chvilce jak holky odešli mi zvonil mobil.

Volala mi Lisa.

-------------------------------------------------

Já: ,,Halo."

Lisa: ,,Ahoj to jsem já Lisa."

já: ,,Jojo. Co pak se děje?"

Lisa: ,, To ti nemůžu volat jen tak?"

Já: ,, Promiň. To jasně že můžeš."

Lisa: ,,No ale dneska to bude, protože můj manažer chce s tebou mluvit, ale neměl na tebe kontakt. Tak mě požádal abych ti to vzkázala jestli se můžeš dneska stavit u něj.

Já: ,, No já nevím jestli budu moc jít. Musím se zeptat mámy. Jo?"

Lisa: ,, Dobře, tak se ji zeptej a pak mi napiš jo."

Já: ,,Jojo napíšu."

---------------------------------------------

Píšu SMS mamce

Já :  Mami manžel Lisi mě chce vidět. Můžu jít?

Máma: Manžel? Lisa má manžela?"

Já : Promiň překlikla jsem se. Manažer mě chce vidět.

Máma: Dobře a proč tě chce vidět?

Já: Nevím. To mi Lisa neřekla. Tak můžu?

Máma: Ok tak běž, ale kdyby byla tma, tak poprosíš Lisu aby tě odvezla domů jo.

Já: jj

--------------------------------------------

SMS Lise

Já: příjdu

Lisa: OK. já mu to vyřídím.

--------------------------------------------















Tak tady máte novou kapitolu. Snad se bude líbit a jako obvykle se omlouvám za chyby.

Dana😇  

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat