8.

193 7 0
                                    

"Je to ještě daleko? " Ptala jsem se

"Nene je to už jen kousek. " Řekl mi to a rozhlížela jsem se kolem.

"Zavři oči, prosím. " Poprosil.

"Proč? Já nechci nic zavírat.  To bych pak neviděla na cestu. " Vyhrkla jsem.

"Neboj se.  Já tě budu vést. " Řekl

"No dobře. " Usmála jsem se a nechala se Taehyung, aby mě vedl.

Vzal mě za ruku a já jen šla za ním. Když furt jsem nevěděl kam to jdeme.  Po chvilce jsme zastavili.

"Můžeš je otevřít. " Řekl a a já otevřela oči. 

Spatřila jsem něco tak překrásné ho.

"Já

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Já..... Já nemám slov, jak bych mohla tohle popsat.  Je to tu krásný. " Řekla jsem mu a usmála jsem se na něj.

Jen se mu na tváři objevil úsměv, ale nic neříkal. 

"Ani nevím,  za co jsem si to překvapení zasloužila? "

"Já ani nevím. Jen jsem chtěl aby jsi tohle viděla. Můžeš to brát jako krásnou vzpomínku na Koreji. " Jen mykl rameny a usmál se. 

"Já taky na mě. " Zamumlal a poškrábání se za zátylku.

"Děkuju ti moc. To víš,  že na to budu vzpomínat a i na tebe. " Obejmul jsem ho kolem krku.

Obětí mi opětoval.

Pak jsme se procházeli a povídali jsme si spolu.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"Ahoj. Vy už jste doma? " Pozdravila jsem své rodiče.

"Jojo už jsme doma. " Odpověděl mi na to máma.

"Jo jasně. " Řekl ironický Tomáš. "Vždyť my bydlíme v Čechách a ne tady. Tak netvrď že je to máš dům. " Řekl nastane Tomáš.

"Co ti je? Proč se tak chováš? " Ptala jsem se ho.

"To a tři vysvětlí rodiče. Taky by ses tak chovala. " Nastane pak odešel do pokoje a silné bouchnutí dveřma.

"Mámy co se stálo? Proč je tak nasraný? "

"Řeknu ti to až přijede táta domů. " Řekla smutné mamka.

Nechápavě jsem ji kývla na souhlas a šla do pokoje.  Šla jsem do koupelny a dal si vanu. Byla osvěžující. Asi tak po hodince jsem vylezla. Okusila jsem si vlasy a vzala si župan.

Sedla jsem si na postel a zaplatí jsem si televizi.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

"Danielo, pojď dolů na večeři. " Křičel na mě Hobi.

"Jo. Budu tam za dvě minuty. " Odpověděla jsem mu nazpátek.

Jen jsem se oblékla a šla dobu do kuchyně. Kde už seděl táta, máma, Tomáš a Hobi.

"Kde je teta a Lisa? " Ptala jsem se.

"Dneska s námi nebudou večeřet. " Odpověděl mi táta.

Nic jsem neřekla a jen jsem si přisedla k stolu.

"Já už nemám hlad. " Řekl Tomáš a odst cíl talíř od sebe.

"Vždyť ses toho ani nedotkl? " Vyhrkla jsem na něj.

"Já to jídlo prostě nechci.  Mě to prostě nechutná. Chci české jídlo. " Zvýšil na mě hlas.

"Nezvyšuje na mě hlas Tomáši. A proč vůbec se tak chováš?  Stalo se ti něco? " Zamračil jsem se na něj.

"Nechápu jak můžeš být tak v klidu. To ti to jako nevadí že se už do Čech nevrátíme? " Zamračil se na mě.

Nechápavě jsem koukla má mámu.

"Co proč bysme se tam nevrátili když tam žijeme? " Nechápavě jsem pak koukla na Tomáše.

"Jo aha.  Tak oni ti to ještě neřekli?" Nechápala jsem moc co to říkal tak jsem se koukla na rodiče a on taky.

"Nemyslíte si že by to taky mela vědět? " Vyhrkl na rodiče.

"Co by měla vědět? " Řekl Hoseok

"Jo tak dokonce Hoseok to neví. Tak pokud to neřeknete vy tak já. " Řekl naštvaně Tomáš.

Jen jsem se koukla na rodiče. Viděla jsem je že jsou smutné.

"No je... " Chtěla něco říct mamka,  ale Tomáš ji předběhl.

"Už se prostě nevrátíme domu. " Vyhrkl na mě a na Hoseoka.

"Jak to myslíš, že se nevrátíme? " Ptala jsem se Tomáše nechápavě.

"No jak to prostě slyšíš. Prostě už tady zůstáváme. Do Čech se nevrátíme. Budu mě sem chodit do školy atd. "

"Chápeš." Pak dodal.












Tak mám tu další kapitolu. Snad se vám bude líbit.  Budu rada za hlas a taky budu rada za vás názor. Pište mi do komentáře.

A omlouvám se za chyby.

Dana😇

Budu s tebouKde žijí příběhy. Začni objevovat