Çoğu kızdan güzelliklerini çalmışsın

4.4K 506 222
                                    

Medya : Sia - Unstoppable

Normal ve basit insanlar sevilirdi. İmrenilecek özellikleri olan insanlar ise nefrete maruz kalırdı. Dedikodulara ve bir şekilde aşağıya çekilmeye çalışılırdı. Kimsenin derdi daha iyisi olmak değildi. Daha iyi olanı bir şekilde aşağıya çekmekti.

Hoseok, sınıfta yalnız olmayı dert etmiyordu. Ya da diğerlerinin dediklerini umursamıyordu. Çünkü en başında, o kendisini biliyordu. Denilenlerin aksine kendisini bir şey sanmıyordu ya da derslerde başarılı olduğu için havalanmıyordu. Aslında, herkes neyi nasıl anlamak isterse öyle anlıyordu ve Hoseok denilenleri umursamıyordu.

Belki de böyle bir ön yargıya sahip olmalarının sebebi 5 yıldır hala aynı ünvanını koruyor olmasıydı. Hala 1. Sırada olması onları etkilemezken neden birinin ondan daha güzel olmasını istiyorlardı ki? Çekememezlik denilen kavram bu olsa gerek...

Ders bitince çoğunlukla geniş bahçede bir ağacın altına oturur kitap okurdu. Bahçede muhafızlar dolaşırdı her saat ve saray kocaman duvarlar ile halka ayrılan topraklardan ayrılırdı. Hoseok tam 5 yıldır dışarıya çıkmıyordu. Lolita olmak demek, aileden kopmak demekti. Ve Hoseok bazen ailesini özlüyordu. Erkek gibi rahat giyinmeyi. Çünkü kız iç çamaşırları giymek ya da minik dar elbiseler ile gezmek üzerinden 5 yıl geçmiş olmasına rağmen Hoseok'u hala zorluyordu.

Kırmızı dalgalı saçlarını bir şapka ile süslemişti ve hafif esen rüzgar çıplak bacaklarını yalayıp geçiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kırmızı dalgalı saçlarını bir şapka ile süslemişti ve hafif esen rüzgar çıplak bacaklarını yalayıp geçiyordu. Kırmızı eteğini aşağıya çekiştirmeye çalışsa da bunu ne kadar başarabilirdi ki? En sonunda kitabını usulca kapatıp gözlüklerini düzeltti ve yavaşça ayağa kalktı.

 Kırmızı eteğini aşağıya çekiştirmeye çalışsa da bunu ne kadar başarabilirdi ki? En sonunda kitabını usulca kapatıp gözlüklerini düzeltti ve yavaşça ayağa kalktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman giydiği kalın topuklu ayakkabılarının aksine giydiği ince topuklu ayakkabı ile yürümek onu biraz daha zorluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her zaman giydiği kalın topuklu ayakkabılarının aksine giydiği ince topuklu ayakkabı ile yürümek onu biraz daha zorluyordu. Taş yolda ilerlerken yanındaki muhafızlarla ilerleyen kırmızı kıyafetler içerisindeki Yoongi'yi görünce aceleyle eğildi. Bu hareketi şapkasının düşmesine neden olmuştu. Yine de Yoongi geçip gitmeden önce alıp tekrar takamazdı. Eski bir dönemde değillerdi. Yeniliklerin her geçen gün arttığı ve huzur,birlik içinde yaşayan bir topluluktular.

Başka krallıklarla ilişkileri sağlamdı Min Krallığı'nın. Bunun sebebi de büyük ihtimalle lolitalardı. Bir pazarlama işleminden ziyade başka krallıktan gelenler beğendikleri lolita ile özel konuşurdu ve iyi bir sonuç alınınca da belli bir miktar karşılığı o lolitayı alıp giderlerdi. Burada zorlama yoktu. Eğer iki tarafta kabullenmişse, lolita yıllar süren eğitimin karşılığı olarak belli bir miktar para ile karşı tarafa iade edilirdi.

Hoseok ise henüz böyle bir şey yaşamadığı için mutluydu. Bir şekilde köşelere saklanarak bu durumlardan kurtulmayı başarabilmişti,şuana dek.

"Programınızda bugün..." muhafızların yanındaki Yoongi'nin özel koruması çalışma programını açıklarken Yoongi şapkası yere düşmüş kızıl saçlı gence baktı. Yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamamıştı. Sabah arkasından baktığı mavi gökyüzülere sahip genç şimdi büyük bir tesadüf ile yine karşısındaydı. Ve ona bakarken programı dinlemiyordu bile. Yavaşça yanına gidip yerdeki şapkayı aldı ve çırptı.

"Hoseok, adın Hoseok'tu değil mi?" Hoseok saygıyla daha çok eğildi ve fısıldadı. "Evet efendim." Hoseok kafasını eğdiği için şapkayı taksa tekrar düşeceği belliydi. Bu yüzden çenesinden tuttuğu gencin kafasını yavaşça kaldırıp mavi irislerine hayranlıkla bakarken şapkasını taktı. "İyi günler Hoseok." Hoseok yüzünden geçip giden belli belirsiz bir gülümseme ile şapkasını tutarak eğildi tekrardan. "Teşekkürler efendim."

Yoongi oradan uzaklaşırken gülümsedi. Hoseok birçok kızdan güzelliğini çalmıştı sanki.

Öncelikle şunu belirtmek istiyorum. Öyle çokta eski zamanlar değil. Ama çokta yeni zamanlar da sayılmaz. Kıyafetler çok yeni duruyor ama biraz daha eski tarz hayal edebilirsiniz.

Ayrıca Hoseok uzun saçlı değil. Yani geçen bölümde fotoğrafını atmıştım. Saç boyutu normal erkek saçı işte.

Ayrıca lütfen yorum yapın yorumlarınızı okumak güzel.

-Kıyafetlere bir ben çıldırmamışımdır herhalde jfbfjfjfjf

Sınır : 15+

Lolita :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin