Yüzük

1.6K 237 18
                                    

Hoseok herkes gittiğinde yanına gelen bedene baktı ve yavaşça doğruldu. "Prens Kim!" fısıldayıp yutkundu. Yoongi'nin geri gelebilmesini isterdi. Bu sayede Taehyung ile baş başa kalmak zorunda olmazdı.

"Sadece konuşacağım." Taehyung az önce Kral Min'in oturduğu tabureye oturdu ve bir süre Hoseok'a baktı. "İstemiyorsun ama neden?" ellerine indirdi bakışlarını. "Yoongi'nin dedikleri doğru mu?" duyduğu şeyle kalp atışları daha da hızlandı ve zorlukla yutkundu.

Yoongi ona ne demişti? Yoksa aradan çekilsin diye her şeyi anlatmış mıydı? Karnı kasılırken dudakları aralandı. Ama Taehyung daha önce konuştu. "Birisini çok sevdiğini söyledi. Kim olduğunu bilmiyorum ama böyle bir durumda seni zora sokmamam en doğrusu olur değil mi?"

Hoseok derin bir nefes verdi ve konuştu. "Evet sevdiğim birisi var Bay Kim... Üzgünüm ama istemiyorum." Taehyung kafasını aşağı yukarı salladı ve kıkırdandı.

Bu esnada odanın kapısı açılmıştı. "Ben üzgünüm!" Jimin telaşla konuşan ikiliye bir süre baktı ve sonra kaşları havaya kalktı. Ne konuşuyorlardı acaba. Taehyung ise kaldığı süre boyunca sadece 2 kere gördüğü çocuğa bir süre baktı.

"Sorun yok gel hadi." Jimin yavaşça içeriye girip kapıyı kapattı. "Hoseok'a bakacaktım sadece." mırıldandı ve Taehyung'un yanında yer yatağında yatan bedenin yanına eğildi ve gülümsedi. "İyi misin?" Hoseok ise kocaman gülümsedi. "Evet."

Taehyung ile baş başa kalmaktan kurtulduğu için öylesine mutlu hissediyordu ki. Jimin'in al al olmuş yanaklarına baktı ve kıkırdanmamak adına alt dudağını dişledi. Taehyung ise Jimin'e bakarken konuştu.

"Doktor Park'ın oğlu musun?" merakla konuşmuştu. Birkaç kere Doktor Park oğlundan bahsetmişti ve böyle güzel bir çocuk lolita değilse ve bu saraydaysa Doktor Park'ın oğlu olabilirdi.

"Evet!" Jimin yavaşça Taehyung'a çevirdi kafasını ve kocaman gülümsedi. Hoseok aralarındaki o kısa bakışmaların garipliğine odaklandı ve sonra kafasını başka tarafa çevirip kıkırdandı. Onlar... Birlikte olsalar öylesine yakışırlardı ki.

Jimin ayaklandı ve ve cebindeki ilaç kutusunu çıkarttı. "Akşam tokken iç!" saygıyla Taehyung'un önünde eğildikten sonra odadan çıktı.

Taehyung bir süre Hoseok'a baktı ve istemsizce güldü. "Komik olan ne? Neden gülüyorsun?" Hoseok kafasını eğdi ve sorusunu cevapsız bıraktı. O an yerdeki bir şey dikkatini çekti. "Ah,Jimin yüzüğünü düşürmüş!" yavaşça yüzüğü aldı. İlacı çıkartırken düşürmüş olmalıydı. "Şey,efendim biliyorsunuz hastayım. Siz ona verebilir misiniz?"

Taehyung usulca yüzüğü alıp elinde bir süre çevirdi ve ayaklandı. "Pekala... Ben gideyim o zaman. Geçmiş olsun yeniden." odadan çıktığında Hoseok kafasını yastığa koydu ve kıkırdandı. Güzel şeyler olacaktı...

Lolita :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin