Medya : Kitap için enfes bir müzik buldum. Dinlemeyi unutmayın! Müzik yorumlarınızı da beklerimmm *-*
Lana Del Rey - Lolita
Hoseok resmen bulunduğu yerde ter içinde kalmıştı. Kanlar içerisindeki beden sırtındaki yaraya pansuman yapmaya çalışırken Hoseok yakalanma korkusu ile nefes alıp verirken bile korkuyordu.
Tanıdık gelen bedenin kim olduğunu bulsa fırsat bulduğu anda kaçar ve Yoongi'ye söylerdi ama ne kim olduğunu çıkartabiliyordu ne de kaçmak adına fırsat bulabiliyordu.
Ki fırsat bulması neredeyse imkansızdı. Tek katlı kulübede,herhangi bir odaya girse,kapı açık olduğu sürece ses duyunca hemen kapıya dönüp bakabilirdi ve Hoseok'ta yakalanırdı.
Titrek bir nefes verdi. Ağladı ağlayacaktı. Kalbi resmen ağzında atıyordu ve yakalanma korkusu tavan yapmıştı. "Ah!" adam acıyla bağırınca duvara daha çok sindi. Bacağındaki yarayı Hoseok'un kıyafetini yırtıp sardıktan sonra derin bir nefes verdi ve sonunda etrafa bakındı.
"Yakın zamanda burada birisi varmış. Ya da hala birisi var." kendi kendine konuştuğu şey Hoseok'un titremesine sebep oldu. Yakalanacaktı. Kesinlikle yakalanacaktı. Genç etrafı aramaya başladığında yanağından bir damla yaş süzüldü. Yoongi'ye doyamadan ölmek istemiyordu.
"İşte buldum." üzerindeki örtü çekilince korkuyla oğlana baktı. Genç bir süre Hoseok'a bakıp gülümsedi. "Hoseok. Burada ne arıyorsun?" kendisini tanıyordu.
Cevap vermedi. Genç elini uzatınca oturduğu yere mümkünmüş gibi daha çok sindi. "Tanrım,korkma Hoseok. Gel buraya ben Jimin. Doktor Park'ın oğlu. Birkaç defa karşılaşmıştık." duyduğu isim ile taşlar yerine otururken derin bir nefes verip uzatılan eli tuttu ve ayağa kalktı.
"Kim sana saldırdı." merakla sordu yarım yamalak temizlenen çıplak sırtına bakarken. "Galiba biraz sınır dışına çıkmışım. Eşkiyalar..." krallıkların belli sınırları olurdu ve sınırlar dışındaki boş arazileri eşkiyalar kendi topraklarından sayardı.
Jimin avlanmak için çıktığında resmen av olacaktı. Hoseok onun sırtını güzelce temizleyip sardıktan sonra yanan şöminenin dibine oturdular. "Bana burada ne aradığını söyle." Jimin sorusunu yenilediğinde yutkundu. "Sadece geziyordum." Lolitalar saray dışına çıkamazken buralarda gezdiğini söylemesi ne komikti ama.
"Bana doğruyu söyle. Gerçekten kimseye söylemeyeceğim. Yoksa,birisini mi bekliyorsun?" göz kırptı. Hoseok kesinlikle köşeye sıkışmış hissediyordu. Asla ama asla söyleyemezdi. Güvenip güvenmemek değildi ki konu.
Yoongi'yi bir şekilde tehlikeye atmış olurdu ve bunu yapamazdı. Kıyafeti ile oynarken aklına gelen şeyle kafasını kaldırdı. "Başka krallıktan birisini aşık oldum. Onunla buluşuyoruz burada." Jimin gülümseyerek ona baktı. Jimin,saray içinden olduğu için lolita seçmelerine girmeyen ama çoğu gençten güzel birisiydi. 20'li yaşlarında,babasının yolundan gitmek adına eğitim alıyordu.
"Kim peki bu kişi?" aklına bir isim getirmeye çalıştı. Bu durumdan kurtulmak adına çırpınıyordu resmen. "Kim Taehyung,evet Kim Taehyung..." bu yalanı söylemek zorundaydı ve tanrıya içinden dua etti. Bu yalanın basit bir yalan olarak unutulup gitmesi hakkında.
Karakterlerin her birini bir araya topladımmm veee ortalığı da karıştırdım oyy fkfkkd
Herkes Taehyung sanmıştı ama Jimin'di evet.
Yorum yapmayı eksik etmeyiniz~
Sınır : 70+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanficMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||