Medya : Beating Heart -Ellie Goulding
"Sen ne yaptın?" Kral Min resmen sinirden köpürüyordu. Olay çıkmaması adına ve ortalık karışmasın diye tören boyunca sessiz kalmıştı. Evet, oğlu istediği kişiyi seçebilirdi yaşıtı olması şartıyla ama nasıl ona bir çocuk dahi vermeyecek, soylarını devam ettiremeyecek bir erkeği seçerdi?
Böyle bir ihtimali her zaman elemişti oysa oğlu onu gerçekten çok şaşırtmıştı. "Senden sonra tahta çıkacak, bir çocuk bile veremeyecek olan birisini nasıl seçersin?"
Lolitalar, sadece kral çocukları ile evlenmekle yükümlü değildi ki. Başka ülkelerden gelen soylular da beğenebilirdi. Böyle bir şeyin rahatlığını yıllarca yaşamış olan Kral Min, bu seçim karşısında çılgına dönmüştü.
"Elime bir torun bile alamayacağım!" Kraliçe Min olaya girmiyor aksine sessiz kalmış ikilinin şiddetli konuşmasını dinliyordu.
"Yaşıtım birisini seçmemi istediniz ve bunu yaptım efendim. En azından tercihlerim ne yönde, bunu da öğrenmiş olursunuz." saygıyla eğilip odadan çıktı. Babasına baş kaldırmıyordu tabii ki. Ve en doğru seçimi yaptığını da biliyordu. Tabii ki yaptığı seçim en doğrusu olsa bile hiçbir şey Hoseok kadar doğru olamazdı ona göre. Bir torun için zorlanmak istemiyordu, birisi ile tensel birliktelik istemiyordu.
Bu birisi, Hoseok olmadığı için istemiyordu. Seçimini yaptığında oluşan uğultularda bile gözleri onun tepkisini ölçmek istercesine onda gezinmişti. Dudaklarında oluşan hafif tebessümü gördüğüne yemin edebilirdi. Bunu nasıl yorumlayabilirdi ki? Hiçbir şekilde. En azından onun bir erkeği seçmesini olağan karşılayan bir yüz ifadesi vardı.
Gerçekten ona dair her şeyi merak ediyordu. Ne hissettiğini, o an aklından geçenleri... İç çekip önünden geçmek üzere olduğu kapıya baktı.
Kapıyı çalsa, ince pijaması ve uykulu bakışları ile kapıyı aralasa tüm ilgisini bahşettiği kişi. Dudakları arasından dökülen 'efendim' kelimesi ve saygı ile eğilişi... Yoongi ise sadece hayranlıkla onu seyretse. Bir sebebi olmayabilirdi belki Hoseok'a göre çalınan kapının. Ama Yoongi onu gerçekten sebepsizce görmek istiyordu. 'Bir erkeği seçtim. Onu tanımıyorum ya da sevmiyorum bile. Seni seçmek isterdim. Ama böyle bir şansım olmadı' dese ve onun tepkisini seyretse.
Ona dair çok şeyi merak ediyordu. Elini yavaşça kaldırdı kapıyı tıklatmak adına. Onunla seviye farkları olmadan rahatça konuşabilmek istiyordu. Ona yakın olmak...
"Kral Min fenalaştı. Prens Min'i ve Doktor Park'ı bulun." koridorun biraz ilerisinden kendisine ulaşanlarla elini hemen indirip oraya doğru hızla ilerlemeye başladı.
Seçiminin nelere sebep olacağının farkındaydı. Peki, bir erkek için... Babasından uzaklaşmayı göze alabiliyor muydu? Hoseok için, bunu yapabilir miydi?
Yoongi'nin seçtiği kişinin resmini diğer bölüm atmamı ister misiniz?
Sınır : +30
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
أدب الهواةMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||