Krallıkta, evlenen kraliyet üyeleri için cinsiyet önemli olmamıştı. Bir kız,bir kızı ya da bir erkek,bir erkeği sevebilirdi.
Ama bir kural vardı. Nedeni bilinmeyen ya da gizli tutulan, kimse kendisinden büyük ya da küçük birisini sevemezdi. Kraliyet için önemli şeylerden birisi de halktan ya da kendi içlerinden seçilen ve 'Lolita' olarak adlandırılan kişilerden birisi ile birlikte olmalarıydı.
Bu yüzden krallıkta bu aralar büyük bir telaş vardı. Kral Min artık yaşlanmanın verdiği yorgunluklar ve hastalıklar yüzünden tahtını oğlu Yoongi'ye bırakacaktı. Bu demek oluyordu ki Yoongi, kısa bir süre içerisinde kendisine bir hayat kurmalıydı.
Yoongi ile yaşıt olan lolitaların telaşı, Hoseok'un hep garibine giderdi. Hoseok, 4 yaş küçüktü yeni gelecek olan kraldan ve lolitaların en kıdemlisiydi.
Her yıl 15 yaşına basan kişiler kalabalık önünde oylanırdı ve Hoseok, bu zamana kadar en yüksek oyu alan ve diğerlerinin aksine tek kişilik özel saray odasında kalan lolitaydı.
Açık mavi irisleri, doğuştan dalgalı olan kızıl saçları ve mükemmel fiziği ile çoğu lolitanın nefretini kazanan ama diğer insanların gönlünü fetheden Hoseok, eğitiminin 5. Yılında olmasına rağmen hala anlam veremiyordu. Kendi yaşıtlarından birisine kendisini beğendirmek adına çok açık giyinenleri.
Çünkü Hoseok, sade elbiseler ve kalın topuklu ayakkabıları ile oldukça sade bir imaj çiziyordu. O, kibarlığa, derslere ve toplumsal ilişkilere önem veriyordu. Ve onun için birisine kendini beğendirmek adına kendini açmak çok saçmaydı.
Diğer lolitalar, sarayın yanındaki binada kalıyordu ama onların aksine Hoseok saraydaydı. Buna rağmen, yeni kral olacak olan Min Yoongi'yi sadece birkaç kez görebilmişti. Çoğunlukla yoğun kılıç,at binme dersleri yüzünden burada olmayan yeni kralı hep imrenmişti. Burada bir kız gibi giyinmek yerine ok atmak ve kendini savaş alanında uzmanlaştırmayı istediği çok fazla zaman olmuştu eskiden.
Ama bu durum, bulundukları krallıktaki kesin hükümlerden birisiydi.
15 yaşına basan her çocuk, yıl başında topluluğun önünde aynı kıyafetlerin içerisinde sergilenir ve puanlanırdı. Ve içlerinden 10 kişi eğitilmek adına saray içine alınırdı.
"Jung Hoseok, hala kahvaltıya gelmek yerine orada dikilecek misin?"
Hizmetli konuşunca elindeki kitapları daha sıkı tutup mutfağa girdi. Tabii ki,kıdemli oluşu kralla ya da ailesi ile yemek yeme yetkisi vermediği için Hoseok,hizmetlilerle birlikte bir şeyler yiyor ders için yan binadaki dersliğe gidiyordu.
"Üzgünüm." yavaşça boş bir yere oturup bir şeyler yemeye başladı. "Dersin mi var?" hizmetli yaşlı kadınların onu çocukmuş gibi sevmesi utandırıyordu. Hoseok 20 yaşındaydı artık. Büyüdükçe güzelleşiyor, güzelleştikçe insanları büyülüyordu.
Üzerinde mini lacivert kırmızı elbise,siyah ayakkabı vardı. Yuvarlak,süslü gözlükler mavi gözlerinden tek bir şey bile çalmıyordu. Açık mavileri her daim ön plandaydı. Etkileyici...
"İyi günler Clara" duyduğu kalın sesle kafasını çevirdi. Yeni kral yanında oturan kadının yanağını öpüp gülümsedi. Clara, yaşlı bir kadındı. Söylentilere göre, kraliçeden çok o ilgilenmiş Yoongi ile. Bu yüzden de Yoongi, her daim onun yanına gelip dertlerini ve mutluluklarını paylaşırmış. Diğer çalışanlar ve Hoseok ise usulca ayağa kalkıp saygıyla eğildiklerinde Yoongi yavaşça doğrulup bakışlarını Hoseok'a yöneltti.
"Yeni çalışan mı?" Yoongi'nin sarayda olanlarla pek ilgisinin olmadığı bilinen bir şeydi. Lolita seçmelerine katılmaz ya da birileriyle özel olarak ilgilenmezdi.
"Hayır, Hoseok. Kral olacaksın ama hala hiçbir şeyden haberin yok. Kıdemli Lolita, 5 yıldır da öyle." Hoseok yavaşça gülümseyip kafasını kaldırdı.
Yoongi, açık mavi irislere bir süre bakıp ardından gülümsedi. "Hoseok" adını telaffuz edip geri döndü ve mutfaktan çıktı. "Evet, hala kral olmak için fazla gevşek ve rahat." Clara konuşunca gülümseyip yerine oturmuştu. Onu ilk kez yakından görüyordu. Terleyen avuç içlerini mendile silip kitaplarını aldı. "Gitmeliyim."
Katı kurallar mı? Hayır yoktu. Saygı en önemli şeydi. Ama her şeyi yanlış sayan katı kuralları olan bir yer değildi burası. Mutfak kısmından çıkıp ilerlemeye başladı.
Yoongi duvar kenarından Hoseok'u seyrederken gülümsedi. Aynı yaşta olmayı diliyordu. Çünkü, mavi gökyüzüleri etkilenilmeyecek gibi değildi.
Kraliyet fici yazmak çok zormuş. Bir yerlerde yanlış yaparım belki, uyarırsanız sevinirim.~
Hoseok'un göz rengi.
Saçları sadece dalgalı olarak hayal edin işteee.
Ayrıca, her bölüm sonu Hoseok'un giysilerini atayım mı? Cevaplayın lütfen agaggsgags feelsleniyorum kıyafetlerle Hoseok'u hayal edince jxbfjfb
-Sınır : 15+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanfictionMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||