Kargaşa

1.7K 247 66
                                    

Eh artık ekşın olsun değil mi? Pt.1

"Tanrım,duydun mu? Kim Krallığı varisi Kim Taehyung,Kral Min ile konuşmuş. Hoseok'u istiyormuş." konuşulanlar yayılmış ve Hoseok'un kulağına kadar gelmişti.

Hoseok,Yoongi'yi her yerde arasa da bulamamıştı ve işte tam olarak bu onu oldukça korkutuyordu. Neredeydi? Duymuş muydu? Duyduysa kesinlikle sonuçlar konusunda iyi olmayan çok fazla seçenek vardı aklında.

Belki Taehyung'u bulmalıydı. Onunla konuşmalı ve istemediğini net bir dille belli etmeliydi ama onu da görememişti ve birlikte olduklarını düşünmek korkunçtu. Böyle bir ihtimalin olması bile... Tanrım umarım Taehyung'u öldürmemişti.

Adımlarını hızlandırdı ve bahçeye çıktı. Hava rüzgarlıydı ve siyah kısa eteği uçuşup duruyordu. Eliyle eteği tutarken koşmaya devam etti.

"Hoseok!" Jimin'in sesiyle duraksadı ve ona baktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hoseok!" Jimin'in sesiyle duraksadı ve ona baktı. "Merhaba!" saygıyla eğildi ve kendisine doğru gelen bedene baktı. "Nereye koşuyorsun? Taehyung'un yanına mı?" mutlu olmadığı iğneleyici ses tonundan belliydi. "B-ben... hayır neden ki?" Jimin kollarını göğsünde kavuşturdu. "Bilmem neden acaba? Sevgilin olduğu için? Seni istediğini krala bildirdiği için? Senin için oldukça yüklü miktarda para teklif ettiği için? Duyduğuna eminim." Hoseok yutkundu. Herkes konuşuyordu ve her seferinde yeni yeni şeyler öğreniyordu. "Ben... Bak..." saçlarını geriye attı ve dudaklarını birbirine bastırdı. "Sevgili değilsiniz değil mi? Ama onu ayartmayı başardın. Bir bakalım." onu süzdü ve minik eteğine,ince bacaklarına baktı. "Tam olarak böyle..."

Hoseok onun sözlerinin altındaki imânın farkındaydı ve bunlar oldukça ağır sözlerdi. "Ben onu ayartacak bir şey yapmadım. Onu seviyor musun? Lütfen söyle." Jimin'in bakışları yumuşadı ve bir süre sessiz kaldı. Ona güvenebilir miydi? Emindi ki Taehyung ile alakası olmadığını bilse ve olayları anlatsa Hoseok'a yardım bile ederdi.

"Evet." Jimin'in yanakları kızardı ve alt dudağını dişlemeye başladı. Hoseok derin bir nefes verdi. "Biliyorum çok uçarı gelecek ama sana güvenmem lazım. Anlatmam gerekenler var." Jimin etrafa bakındı ve onun bileğini tutup daha güvenli bir köşeye çekti. "Taehyung ile alakan yoksa anlat."

Hoseok,Yoongi ile olan ilişkisinden Taehyung'u umursamadığından ve ondan bir şekilde kurtulmak istediğinden bahsetti. Jimin,Prens Min ile ilişkisi olduğunu duyduğu andan beri onu kocaman gözlerle dinliyordu. Yasak ve tehlikeli olduğu bilinen bir gerçekti. Buna rağmen birlikte olmaları cidden birbirlerini sevdiğini göstermez miydi?

"Prens Kim'i istemiyorum. Ama o zorluyor tamam mı? Yemin ederim hiçbir şey yapmadım." Jimin kafasını aşağı yukarı salladı ve ellerini tuttu onun. "Bir yolunu bulabiliriz tamam mı? Ama önce,sana önemli bir şey söylemem lazım. Prens Min ve Prens Kim... Onlar ata binerek uzaklaştılar."

Hoseok korkuyla soludu. "Bir şey olmayacak değil mi?" olayların karışmasını asla istemiyordu. İlişkilerini bilen kişi sayısı arttıkça tehlike büyürdü ve özellikle Kim Taehyung biliyorsa kesinlikle iyi şeyler olmazdı.

Selamlar~ bölüm gecikti üzgünüm. Sınır yeni aşıldı açıkçası ve bende bekledim o zamana dek.

 Sınır yeni aşıldı açıkçası ve bende bekledim o zamana dek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

entertainmafaiith e çooook teşekkür ederim. O kadar güzel olmuş ki yaaa harikasınız hepiniz seviliyorsunuz :***

Sınır : 75+

Lolita :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin