Hoseok odasında,yatağa oturmuş düşünüyordu. Taehyung kendi odasında kaldığı sürece hiçbir şekilde iyi hissetmeyecekti. Kızıl saçlarını elleriyle geriye attı ve ofladı. Mavi gözleri çaresizlikle çarşafa odaklanmıştı.
"Ne yapacağım?" her şey karışmıştı ve aklında kocaman yer kaplayan o büyük sorun da tam olarak buydu. "Ne yapmalıyım ki her şey düzelsin." dolan gözlerini ovuşturup yatağa uzandı ve gözlerini kapattı.
Yoongi kızgındı ve bu onu korkutuyordu. Olay öyle boyutlara ulaşmıştı ki. Taehyung bir süre sonra gidecekti ne zaman gideceği tam belli olmasa da. Ama giderken de Hoseok hakkındaki dileğini,dile getireceği belliydi. Yoongi karşı çıksa kral kesinlikle 'sana ne oluyor?' tarzı bir sorgulamaya tutardı onu ve olayın patlak vereceği yer de tam burası olurdu.
Ayrıca bir de Jimin vardı. Ortada suratı mahkeme duvarı gibi gezinen oğlanın kendisine karşı attığı o bakışlar onu tedirgin etmek bir yana bir de korkutuyordu. Kesinlikle o bakışlardan bile anlaşılıyordu Taehyung'a hisleri olduğu. Aslında ilk tepkisinden anlamıştı ve kesinlikle yanlış bir isim vermiş olmanın pişmanlığı onu deli ediyordu.
"Aptal Hoseok..." saçlarını kavrayıp ofladı. Yavaşça doğruldu ve ayağa kalktı. Odaya kapansa ve günlerce çıkmasa ve kimse fark etmese ne güzel olurdu aslında. Ama bu düşüncesinden sadece birkaç saniye sonra kapı çalınınca kapıya baktı. "Gir" kapıdan içeriye Yoongi girdi.
Lolitaların kaldığı bu binaya kadar gelmiş olması onu biraz şaşırtmıştı. Kapı sürgüsünü çekip kapıyı kilitledi ve Hoseok'a doğru ilerledi. "Özür dilerim. Seni özledim." ona biraz fazla sert çıkışmıştı.
O an Hoseok'un yanında olan birisine ihtiyacı vardı ama Yoongi istemsizce bağırmıştı. Biliyordu Hoseok bunu bile isteye yapmazdı ya da diğer olaya gelirsek Taehyung tarafından seviliyor olmak asla onun suçu değildi ama kıskanmıştı işte.
"Sorun yok." beline dolanan kollar ardından kollarını boynuna doladı Yoongi'nin. En azından şuan yanına gelmiş olması bile onu nasıl da rahatlatmıştı. Yanında olan birinin varlığı huzur veriyordu işte.
Yoongi yatağa oturup Hoseok'u kucağına oturttu. "Biraz gerildik değil mi?" onun saçlarını okşarken hayranlıkla mavi irislerine bakıyordu. "Gevşeyelim istiyorum ve ben... Şimdi seni her şeyinle,tamamen tanımak istiyorum Hoseok." böyle bir şey için uygun zaman denilen bir şey yoktu. Tutkular araya girdiği zaman,yaşanılan zorlukları ya da korkuları bir kenara itelemek ve sadece anın tadını çıkartmak gerekirdi değil mi?
"Tamam" ve Hoseok'ta öyle yapacaktı. Onun bu teklifini reddedemezdi.
Diğer bölüm smut eveeet xjkdkdkd
Bu yüzden de sınırı biraz yükseltmek istiyorum. Uzun zamandır kitaplarıma smut yazmadığım için de şimdiden beklentilerinizi karşılamama olanağını da belirtmek istiyorum kdjfkf
Sınır : 90+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanficMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||