VMin Part -1-
Taehyung,Jimin'in arkasından yavaş yavaş ilerliyordu elindeki yüzükle. "Jimin!" mırıldandığında Jimin durdu ve ona baktı.
"Prens Kim!" saygıyla eğildi ve ona baktı. Midesi burkuluyordu. Gerçekten onun karşısında eli ayağı birbirine dolanıyordu ve ister istemez telaşlanıyordu. "Bir sorun mu var?!" heyecanla konuştu gözlerinin içine bakarken.
Taehyung elinde döndürüp durduğu yüzüğü usulca ona uzattı ve konuştu. "Bunu düşürdün!" Jimin yavaşça yüzüğü alıp saygıyla eğildi. Yanakları al al olmuştu. "İyi misin Jimin?" Taehyung telaşla yanakları al al olmuş olan bedene daha da yaklaşıp elini alnına yasladı ateşi olduğunu düşünerekten.
"Gel biraz dinlen." bileğini kavradı Jimin'in. Jimin ses etmemişti ki. Edememişti. Sonuçta onunla daha çok yakın olmak istiyor iken bu dediğini de reddedemezdi.
Taehyung'un odasına gittiklerinde Taehyung onu yatağa yatırdı. Jimin gerçekten heyecandan kusacaktı. Midesi fena halde kasılıyordu ve kalbi ağzında atıyordu. Onun tarafından farkedilmek,onun yanında olabilmek ve onunla konuşabilmek... Harika şeylerdi. Taehyung bir prens gibi değildi. İnsanlar üzerine bir ağırlık koymuyor ve sahip olduğu ünvanın yükünü karşısındakine hissettirmiyordu.
Bir arkadaş gibiydi. İnsanlarla ilgilenmekten asla gocunmaz ve insanlarla yakın iletişim kurmayı severdi.
Jimin ona hayranlıkla bakmaktan kendisini alıkoyamıyordu ki. Hislerinin açığa çıkması onu tedirgin ederdi karşılık alamayacağını bildiği için ama bir yandan da haykırarak bağırmak istiyordu sevgisini.
Zamana yayıldığında öyle uzun bir süreçte oluşmamıştı aşkı. Yoongi'nin düğünündeydi her şey. Taehyung,Hoseok'u ve Jimin,Taehyung'u fark etmişti.
Jimin gerçekten o anda,onun için bir anlam ifade edebilmek istediğini hissetti. "Sana bitki çayı hazırlamalarını söyleyeceğim." Taehyung odadan çıktığında Jimin bir süre yattı. Odada bakışlarını gezdirdi ve sonra gözüne çarpan deftere uzun uzun baktı.
Bir günlük? Belki. Ve o an merakına yenik düşmüştü. Hızla ayaklanıp defteri açtı ve direk son sayfalara baktı.
'Min Yoongi,karşısındakini ya saf sanıyor ya da kendisi fazla saf... Biliyorum. Sevdiğim insana olan bakışlarını görebiliyorum ve hissedebiliyorum. Hoseok'u seviyor ve bunu anlamak zor değil. Peki ne yapmalıyım?
Karşılıklı var olan bir şeyi yok edecek kadar alçak birisi asla olmadım. Belki de onları birbirlerine bırakmam en doğrusu. Peki ya ben? Benim için en doğrusu var mı? Varsa kim?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanficMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||