Medya : Christina Aguilera - Castle Walls
Belirli davetliler ve lolitaların oluşturduğu kalabalıktaki gürültü Hoseok'un başını ağrıtıyordu artık. Oturduğu sandalye gıcırdıyordu ve artık sinirleri yıpranıyordu sanki. Buraya gelmek zorundaydı ve bu mecburiyet bile onun canını sıkıyordu. Oysa sabah ve öğle vakti keyifliydi,hatta buradaki dekorasyona yardım edecek kadar da iyi durumdaydı ama şuan baş gösteren asabiliği ve sinirli hali kendisine bile garip geliyordu.
İnsanlar bir sebep doğrultusunda böyle bir ruhsal duruma girmez miydi? Hoseok durduk yere neden böyle hissediyordu.
Sanki evlenmek istediği kişi elinden alınmış gibi ya da sevdiği kişi fazla imkansızmış gibi... İşte içini kaplayan bu hissiyata karşıydı belki de agresifliği...
Seçilmek için heyecanla bekleyen lolitalar birkaç basamak yüksekteki sahnede bulunan sandalyelerde oturuyordu. Bazıları gelen ailelerine el sallıyor bazıları da ellerini çenesinin altında kenetlemiş dua ediyordu. İstekli tavırları Hoseok'u sonunda gülümsetti. Bir gün,birisine satıldığında ya da böyle bir durumla karşılaştığında nasıl hissedecekti acaba? Kendisini böyle bir şeyin içinde hayal bile edemiyordu.
"KRAL MİN VE PRENS MİN GELİYOR!" Yankılanan sesle herkes ayaklanmıştı. Hoseok düşünüyordu da, birlikte olacağı kişi nasıl birisi olacaktı? Birbirlerini ne kadar seveceklerdi? Evet çoğu zaman düşünme gereği duymadığı şeylerdi. Ama böyle anlarda hep düşünüyordu. Geleceğinde kim vardı?
Yoongi ve Kral Min, salona giriş yapmışlardı. Kral, daha önceden gelmiş olan kraliçenin yanına oturdu ve yavaşça alnını öptü. Yaşlılığında bile,tüm sadakati ile onu seven birisi olacak mıydı?
Yoongi ise sahneye çıktı. Gözleri sahnedekilerden çok sağ tarafta oturan lolitalardaydı. Bakışları 2. Sırada oturan Hoseok'u bulunca iç çekti.
Siyah sıfır kollu elbise ve yüzünde olmayan makyajı ile sahnede oturanlara göre kat be kat daha güzeldi.
Hoseok sahnedekilerden bakışlarını çekip Yoongi'ye baktı. Bir insan sarrafı değildi ve onun ne hissettiğini anlayamazdı ama yüzünden belliydi isteksizliği. Belki yanlış bir yorumdu ve belki de doğru yine de bu onu ilgilendirmezdi. O,evlenecekti ve istese de istemese de sahnedeki kişilerden birisi eşi olacaktı.Yoongi ellerini arkasında kavuşturdu ve sahnedeki kişilerin önünde ilerlemeye başladı.
Eğer, seçme hakkı olsaydı buradakileri değil Hoseok'u seçerdi. Ama bu hak ona ait değildi.
Peki ya eğer, denerse ne kaybederdi ki?
"Onu seçiyorum..."
DıDıDım
Acaba kimi seçti? Belki de Hoseok'tur. Kfjfkf geç gelen bölüm için üzgünüm. Umarım beğenmişsinizdir.
Sınır : 25+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanfictionMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||