İlk Adım

1.4K 193 8
                                    

VMin Part -2-

"Teşekkürler Prens Kim." Jimin yavaşça doğruldu ve önüne koyulan tepsideki sıcak çaya ve çorbaya sonra da onların yanında bulunan minik ilaç ve suya baktı.

Onun için her şeyi getirmiş olması öylesine ince bir davranıştı ki bu Jimin'in onu daha çok sevmesine sebep oldu.

Çorbayı ve çayı içtikten sonra minik ezilmiş tozu suyun içine döküp içtikten sonra tepsiyi kenara koydu. Bu esnada konuşmamışlardı ve Jimin o kendisini seyrederken yemek yediği için de oldukça kızarmış ve heyecanlanmıştı.

"Gerçekten tekrardan teşekkür ederim Prens Kim!" günlükte yazılanları aklından atamıyordu. Hoseok adına açtığı defteri kapatacağı belliydi ve Jimin yakında gidecek olan Taehyung'a dair belki bir daha asla bir şans elde edemeyecekti.

Güçlü bir yapısı olmamıştı. Bir şeylerin sonucunda doğacak olan kötü yönlerden korkar ve çekinirdi de ama bu sefer yine kaçarsa o zaman sonsuza dek pişman kalacağına da emindi. Bu yüzden usulca Taehyung'a yanaştığında Taehyung amacını anlamış olsa bile sessiz kaldı.

Dudakları birleşti ve buna iki tarafta eşlik etti. Bir şeylerin nasıl şekilleneceği kararlar doğrultusunda değiştirilebilirdi ve Jimin itilmediğinde hatta karşılık aldığında merak etti. İkisi adına şekillenecek yol uzun muydu? Zor muydu? Belki de sadece bir avutmaydı. Dudakları ayrılınca duyacakları şeylere göre her şey değişecekti.

Taehyung için doğru insan olmayı diledi o an içinde. Ve Taehyung'ta onun doğru insan olduğunu hissetti iliklerinde. Çünkü duygular karmaşık görünen basit çözümlere sahipti.

Birini sevmek apayrıydı ama birisi tarafından sevilmek ve bunu hissetmek çok ayrı. Jimin'in dudaklarında hissetti o yoğun aşkı ve buna karşı koyamayacağını da hissetti.

Dudakları ayrılınca Jimin dudaklarını araladı. Biliyordu. Bir şeyler söylemeli ve eğer kötü bir cevap alacaksa kendisini konuştuğu an içinde hazırlamalıydı ama Taehyung daha hızlı davrandı. "Her şeyi bildiğine öylesine eminim ki. Yine de bir şeyleri tamamen silmek istiyorsam birine ihtiyacım var. O kişi sen olur musun?"

Bu öylesine ciddi bir teklifti ki. Hayır karşılıklı bir aşk yoktu ama bunu karşılıklı hale getirmekte ikisinin ellerindeydi. Bu yüzden Jimin ne bu teklifi geri çevirmek istedi ne de o dudakların tadını yeniden tatmaktan kendisini mahrum bıraktı.

Dudakları yeniden birleştiğinde ikisi de bir şeyden öylesine emindi ki. Kendileri için güzel bir yol hiçte uzak sayılmazdı.

Finale sadece bir iki bölüm kaldı...

Lolita :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin