Düğün -Part 1-

2.9K 345 54
                                    

1 hafta sonra

Basit bir düğünden daha fazlası olacağı aşikardı yeni kral olacak olan Yoongi ve onun eşinin düğünü.

Kral Min,bir şekilde en sonunda buna razı olmuştu ve ani şokun getirdiği o sancılı dönemi atlatıp ayaklanmıştı. Ne olursa olsun,oğlunun düğününü kendisi mahvedemezdi. Onun tercihlerine saygı duymak mecburiyetindeydi. Her ne kadar bu onun için çok fazla zorlayıcı olsa da. Yoongi ise,düğün hazırlıkları son hız devam ederken odasının penceresinden sanki bugün sevdiği adam evlenmeyecekmiş gibi bir rahatlıkla elindeki kitabı okuyan Hoseok'u seyrediyordu.

Hoseok'un Yoongi'ye sonsuz bir güveni vardı ve bu yüzden düğünü dert etmiyordu. Etmezdi de. Çünkü biliyordu. Hissediyordu ona aşkla bakan bakışları ve bu,onu bir haftadır daha yoğun hislere sürüklüyordu.

Reddettiği o şeyin ağına düşmüş olmak,onu rahatsız etmek bir yana dursun öyle mutlu ediyordu ki. Bu akşam bir düğün vardı,sevdiği adam yanında kendisi dışında birisi ile hayatını birleştirecekti ve Hoseok'un tek hissettiği o yoğun duyguların getirdiği kıskançlıktı. Orada olma isteği,onun yanında onunla o yeminleri eden kişi olma isteği... Bir yandan da içi öylesine rahattı ki. İkisinin de birbirine bakmayacağı belliydi. Ve Hoseok onların aynı yatağı paylaşmayacağına da emindi. Basit bir arkadaşlık dışında evlendiği kişi ile arasında bir şey olmayacağını biliyordu.

Elindeki kitabı kapatıp ayaklandığında Yoongi'de sanki o kendisini görebilecekmiş gibi kıpırdanmış ve üzerini düzeltmişti. Bir prensi bile dizginleyebilecek olan bu güzelliğe ölesiye bir hayranlık besliyordu. Hoseok bir süre sonra görüş alanından çıktığında ise geri çekilmiş ve bir süre önce yatağına konulmuş olan şık düğün kıyafetine bakmıştı.

Biliyordu ki HyungJin de bununla takım olan bir şey giyinecekti ve bunu her ne kadar istemese de mecburdu. Bu rengin Hoseok'a ne çok yakışacağını hayal etti ve iç çekti.

Kim bilir o ne giyecekti bu akşam. Emindi ki her şeyin içinde güzel olurdu. Eski saate bir süre baktı ve hazırlanmaya başladı. Saat yaklaşmıştı. Aşağıdan sesler de gelmeye başlamıştı zaten. Giyinmeli ve yeni eşinin odasına gitmeliydi. Arka yoldan gidecekti bu sayede onu kimse görmezdi ve sonra sarayın o geniş bahçesinde ay ışığına yardım eden parlak ışıklandırmalar altında evleneceklerdi.

Sadece çok fazla isterdi. Kolları arasında o ışıklar altında bir kuğu misali süzülecek olan kişinin Hoseok olmasını...

 Kolları arasında o ışıklar altında bir kuğu misali süzülecek olan kişinin Hoseok olmasını

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eski döneme ait öyle beyaz takım kıyafetleri çok bulamadım. Ve bu da hoşuma gitti işte umarım seversiniz.

Diğer bölüm de Hoseok ne giymiş onu atarım artık ;)

Sınır : 70+

Lolita :: YoonSeok ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin