Hoseok kalçasına kadar örtülü olan battaniyeyi kafasına kadar çekip uyumaya devam ederken Yoongi ona daha sıkı sarılmış kokusunu soluyordu. Uyuyamamıştı.
O dakikalar önce son bulan harika anlar aklına doluştukça sırıtıyordu ve düşünüyordu. Böylesine kaçamak yaşamak zordu. Kurallar sadece bir kere yıkılsa... Ne olurdu ki?
Hiç duymadığı o hikaye,rivayetleriyle bile korkutucuyken Yoongi Hoseok'a bir şey olursa yaşayamazdı. Yoongi ona değer veriyordu. Her şeyden ve herkesten çok.
Çıplak,cılız bedeni kendisine çevirip alnını öptü. İnce,kıvrımlı bedenini seviyordu. Uyurken ki yüz ifadesini,kokusunu ve ona dair her şeyi... Tanımını yapmanın daha zor bir hal aldığı aşka nasıl da yakalanmıştı.
Kendisini ona doğru daha fazla ve daha fazla çekilirken buluyordu. Yakalanmadıkları sürece her şeyin mükemmel olacağını ama daha ne kadar yakalanmadan bir ilişki yaşayacaklarını düşünüp duruyordu. Korkuyordu... Sonunda kötü şeylerin olmasından ve onu tamamen yitirmekten korkuyordu.
Doğrulduğunda Hoseok kıpırdanıp çokta derin olmayan uykusundan uyandı ve mavi irislerini Yoongi'nin hayran kaldığı o yüz hatlarında gezdirip fısıldadı. "Sorun ne? Gidiyor musun?" doğrulup kafasını onun omzuna koydu.
Keskin bir acı alt bölgesinden yayılsa bile bunu dert etmiyordu. Etmezdi de. Birbirlerinde bıraktıkları o mühür,kimsenin bilmesine gerek yoktu. Sonsuza kadar kalacaktı.
Bir gün olur da ayrılmak zorunda kalırlarsa ya da belki de devam ettiremeyip ayrılma kararı alırlarsa bile,bunu bir kere yaşamış olmak onun içine bir nebze su serperdi.
Çünkü Hoseok,onun dudaklarından arzuyla dökülen itrafları ya da bedeninde tutkuyla dolaşan o parmakları her daim tadamayacağını biliyordu. Ve bunu bir kere yaşamış olmak bile onun için harika bir şeydi.
"Şimdi gitmiyorum... Sadece düşünüyordum. Nasıl rahat edebileceğimizi ve nasıl Taehyung denilen heriften kurtulabileceğimizi." Ve bir de bu vardı. Taehyung sandıklarından da büyük bir tehditti onlar için. Özellikle Yoongi o bakışlarını farkedince daha iyi anlamıştı.
Hoseok'u bir odaya kapatmak isterdi ama onu kısıtlayamazdı da. Kimsenin ona bakmamasını,böylesine nadide bir parçayı kimsenin aşk ile izlememesini isterdi. Ve Taehyung'un gözlerinde tanık olmuştu kendi gözlerini aşkla yakan o sevgiyi...
"Sorun yok prensim... Ben sana aitim." Hoseok çıplak göğsünde parmaklarını gezdirirken ekledi. "Bizi kimse ayıramaz... Kimse..."
İnternetsizlikten ötürü bölüm gecikti üzgünümmm.
Sınır : 85+
Ayrıca şunu da paylaşmak istiyorum çok mutlu olduğum bir şey :
Çok şeker değil mi ama bayıldımm! *-*
bestofV ye ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok sevindimm *-*
Ayrıca,eğer siz de yapmak isterseniz bir şeyler ki çok mutlu olurum. İyi ya da kötü önemi yok. Bir şeyler yaparsanız eğer
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanfictionMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||