"Yoruldum." çalıların arasından sessizce el ele ilerliyorlardı. Hoseok'un nefesi kesilmişti artık. Yol uzun ve yorucuydu. Bacaklarını acıtan çalılar ise cabası. Yoongi ise böylesine yorgunken onu hayatta taşıyamazdı ki. "Yaklaştık Hoseok!" ince topuklu ayakkabı ile ayaklarını bilmem kaç defa burkmuştu yine de dayanmalıydı.
Başbaşa olacakları bir yere gidecekleri belliydi ve bu acı sonundaki mükafattan kesinlikle sonsuz bir minnet duyacaktı. "Geldik Hoseok!" duyduğu şeyle derin bir nefes verip berrak göletin dibindeki küçük kulübeye baktı. "Harika!" yeşillikler arasında kaybolmuş olan gölet ve kulübenin eşsiz manzarası resmen onu mest etmişti.
Sık ağaçlar arasında belli belirsiz gözüken kulübeye doğru yol alırlarken konuştu. "Yoongi, yakalanmaktan korkuyorum. Birileri bizi takip etmedi diye umuyorum ama ya takip edildiysek." bu onun elini daha sıkı tutup ona sokulmasına yol açtı. Evet bir ilişkiye adım attılarsa çoğu şeyi göze almak durumundaydılar ama Hoseok hala tereddütlere ve korkulara sahipti her ne kadar hisleri 360 derece değişmiş olsa da.
"Sorun olmayacak Hoseok,dert etme." Yoongi onun alnını öpüp cebinden anahtarı çıkarttı ve kapıyı açıp içeriye girdi. Uzun süredir kullanılmadığı belli olan kulübe soğuk,tozlu ve rutubetliydi. Hoseok öksürüp camı biraz araladı ve ardından şömineye ilerleyip yanında hazır olan odunları içine atıp şömineyi yaktı.
Oda bir anda bir aydınlığa kavuştuğunda Yoongi elindeki pijama takımları ve kalın battaniyeler ile onun yanına gelmişti. "Yarın herkes seni arayacak." elindeki sarı pijamayı alıp üzerindekileri çıkartmaya başladı.
"Sabah gider ve gece gelirim. Bir süre seninle burada olalım tamam mı? Sorun yok." çıplak omuzlarını öpüp kokusunu soludu. "Seni seviyorum." bu,Hoseok'u gülümsetmişti. "Bende seni." yavaşça pijamayı giyindi ve ona döndü. Aralarındaki bu sevgi,onları ayakta tutabilir ve güçlü kılabilir büyüklükteydi.
Yoongi'de giyinince battaniyenin içine birlikte girip şöminenin karşısında birbirlerine sımsıkı sarıldılar. "Korkma tamam mı? Seni asla bırakmam." Yoongi'nin her cümlesi ona öyle bir güven aşılıyordu ki. Tereddütsüzce kafasını aşağı yukarı salladı ve onun dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. "Sana güveniyorum."
Tatlış bölümler yoğunlukta olacak. Smut olacak ama tabiki bol bol yaptırmayacağım ki zevki kaçmasın bu yüzden smutlu bölüm gelmesi zaman alabilir.
Sınır : 60+
Yorumlarınızı eksik etmeyiniz.~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lolita :: YoonSeok ✔
FanficMin Krallığında yıllardır süregelen bir kural vardı. Kral, asla kendisinden küçük ya da büyük birisini sevemezdi. ||22.09.2017||