Martinus POV
Just nu vill jag bara mörda Adam. Hur fan kan han bara göra så där. Jag tar fram min mobil och ger Ella en snabb blick för att se var hon är och om hon är okej. Jag går snabbt in och letar upp Idiot aka Adam bland kontakterna.
Jag
Vad fan vill du EllaIdiot
Alla vill ha Ella trust me du borde vara på din vakt
*
Ilskan kokar så att det bubblar om det inom mig. Kan inte han bara låta min tjej vara. Jag kollar mot Ella igen. Va på din vakt, meningen spelas om i mitt huvud gång på gång medan jag kollar på tjejen som står och doppar sina fötter i det ljumna vattnet. Det finns en liten flicka bredvid henne också. Dom leker med varandra så att vattnet stänker om dom. Mina tankar vandrar vidare till en dröm jag haft här om dagen. Ella stod med en liten tjej i vattnet och lekte precis som nu. Fast tjejen hade samma svarta hår som Ella och inte blont som hon här flickan har. Ella såg lite äldre ut och hade en svart bikini på sig. Jag satt här på samma bänk som jag sitter på och kollar på dom när dom leker så livligt. Men mitt i drömmen så blir det blåa vattnet rött och den klara himmelen svart. Några svarta varelser kommer från ingenstans och tar med sig Ella. Jag springer allt jag kan men hinner inte i tid då dom dragit med henne under vattnet. Den lilla flickan som är så lik både Ella och mig gråter och springer upp ur det så kallade vattnet. Jag kastar mig i det och försöker hitta Ella. Under det röda vattnet ser jag hur demonerna begraver henne under all sand. När dom fått över all sand svartnar sanden. Hela strandens sand blir svart och träden försvinner sakta med blåsten som i filmen Vaiana som Ella verkligen älskar. Alla glada människor har försvunnit och själv står jag där helt ensam i det blod röda havet.
Ni fick en del till eftersom det inte kom en igår
Rösta och kommentera gärna vad ni tycker om uppföljaren och vill ni ha in en till person i boken som kanske kan bli Marcus tjej/kille
VOCÊ ESTÁ LENDO
Your Choice // M.G
Fanfic"Martinus!" ropar hon. Han vänder sig om och kollar på henne. "Det är ditt val" säger han och lämnar henne ensam. ~Nya äventyr. Nya personer. Mer drama. Aaaa det är helt enkelt att bara börja läsa uppföljaren till Never Good Boys~ Bäst placering #5...